چگونه وب سایت طراحی کنیم؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / چگونه وب سایت طراحی کنیم؟

چگونه وب سایت طراحی کنیم؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

چگونه وب سایت طراحی کنیم؟

چگونه وب سایت طراحی کنیم؟ شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه میتوان طراحی سایت را انجام داد؟! و یا اینکه خود به فکر طراحی سایت افتاده باشید. برای اینکه بدانیم چگونه طراحی وب سایت را انجام دهیم باید ابتدا بدانیم که ملزومات طراحی وب سایت چه چیزهایی هستند.البته منظور ما از طراحی سایت در واقع طراحی سایت اختصاصی است و نه طراحی سایت با قالب های آماده

قدم های طراحی سایت

برای طراحی سایت در ابتدا شما نیاز دارید نقشه ای جامع از آنچه که در ذهن دارید را به طور کلی تدوین کنید.
سپس موضوع وب سایت خود را انتخاب کرده و به طراحی سایت در کرج می پردازیم:

قبل از هر چیز برای راه اندازی یک سایت شما نیاز به یک دامنه دارید. برای ثبت یک دامنه ی خوب باید به قانون های انتخاب صحیح دامنه توجه داشته باشید زیرا در آینده انعطاف چندانی برای اصلاح نام دامنه نخواهید داشت.

بعد از انتخاب و ثبت یک دامنه مناسب شما احتیاج به خرید هاست مناسب دارید که در این مورد هم باید دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید بسته به نوع وبسایت خود و در نظر گرفتن ویژگی های وب سایت مثل استاتیک یا دینامیک بودن سایت، مقدار محتوای آن و زبان برنامه نویسی آن نسبت به خرید هاستی که همخوانی بیشتری را با نیازهای وب سایت شما داشته باشد اقدام کنید.

خرید هاست و دامنه

شما بستر لازم را برای طراحی سایت در کرج خود دارید اما مهمترین بخش که محتوا، ظاهر و خدماتیست که در اختیار کاربران میگذارید است، هنوز باقی مانده که این بخش خود شامل برنامه های مدیریت محتوا، قالب گرافیکی و … است.

اگر بخواهید این موارد را در طراحی سایت خود پیاده سازی کنید ممکن است نیاز باشد با زبانهای برنامه نویسی آشنایی داشته باشید. پیش نیاز تمام زبانهای برنامه نویسی تحت وب فراگیری زبان اچ تی ام ال (HTML) است.

در بیشتر مواقع تنها اگر فقط همین زبان را بدانید قادر خواهید بود که وب سایت خود را طراحی و در یک هاست آپلود کرده و با استفاده از دامنه در دسترس عموم کاربران اینترنتی قرار دهید. چون اغلب برای راه اندازی و طراحی سایت نیاز نیست شما خودتان برنامه نویسی زبانهای دینامیک را بدانید.

و سیستم های مدیریت محتوای زیادی وجود دارند. که امکان طراحی قالب با استفاده از زبان اچ تی ام ال را به شما می دهند این در حالی است که وب سایت شما یک وب سایت دینامیک می باشد.

تمام این موارد مستلزم آن است که بدانید چه سیستم مدیریت محتوایی برای طراحی سایت شما مناسب تر است. و در صورت لزوم با طراحان با تجربه تر مشورت کنید. اگر بخواهید خود یک سیستم مدیریت محتوا برای سایتتان بنویسید باید بدانید که با چالش های فراوانی روبرو خواهید بود. که از مهمترین آنها علاوه بر داشتن دانش برنامه نویسی کافی، زمان و مشکلات امنیتی است.

برنامه های طراحی زیادی نیز وجود دارند که به شما در طراحی سایت کرج کمک خواهند کرد. از مهمترین این نرم افزارها می توان به برنامه های مشهوری چون دریم ویور و سایر برنامه هایی که کار شما را در استفاده از اچ تی ام ال آسان خواهند کرد اشاره نمود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]