طراحی وب سایت مدرن در 2012

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی وب سایت مدرن در 2012

طراحی وب سایت مدرن در 2012

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

وب سایت مدرن

وب سایت مدرن ، زمان در حال تغییر است،واین واقعیت برای طراحان وب سایت مدرن از همه مهم تر است.از طراحان وب سایت مدرن انتظار میرود که همیشه در رأس باشند.

و قادر به ساخت وب سایت هایی که به طور کامل تعادل ظریف بین کد گذاری اتوماتیک و لمس از طریق دست انسان را ردیابی کنند. در سال 2012، انتظار می رود که تغییر و تحولات بزرگی دراین زمینه اتفاق بیافتد. دانستن این انتظارات به طراحی سایت در کرج کمک می کند. تا به مشتریانشان بهتر سرویس بدهند.

طراح وب پاسخگو:

فلسفه طراحی وب زمانی است که یک طرح وب سایت به روشی ساخته شود. که بتواند بر هر سایز صفحه نمایشی منطبق شود.این موضوع  به طور عمده برای صفحات دسکتاپ و لپ تاپ استفاده می شود. و چیز جدیدی در آن وجود ندارد. اگرچه، از زمانی که دنیا شروع به استفاده از پلت فرم های موبایل کرده است. از طراحی وب پاسخگو انتظار می رودکه بر مرورگرهای وب موبایل تاثیر بگذارند.

 

حقیقت این است که اکثریت وب سایت ها تا بحال ارائه ای از موبایل نداشته اند. و طراحی سایت هایشان خیلی سخت است که روی صفحه نمایش کوچکتری نمایش داده شوند. اگرچه خیلی ها پیش بینی می کنند که 2012 سالی است که در آن بیش تر دارندگان وب سایت و طراحان به این موضوع نیاز جدی دارند. در نتیجه ، بیش تر وب سایت ها طرح موبایل پویا و پاسخگو خواهند داشت.

تاثیر چرخه ها:

تا بحال، ایجاد چرخه ها در یک وب سایت کار تقریباً سختی بوده. طرح ها هیچوقت درست از آب در نمی آمده و احتیاج به کار زیادی داشته تا نتیجه بدهد و درست کار کند. اگرچه با Css3 که به طراحان وب با اشکال و خطوط منحنی کمک می کند. نهایتاً ًانجام این کار ساده تر می شود.

 

در کل، چرخه ها به عنوان بخش عمده ای از وب سایت ها استفاده می شوند. همچنین این چرخه ها برای ستون های ردیاب و اجزای متفرقه هم استفاده می شوند.

عکس های برداری بزرگ تر و بهتر:

 

در حالی که برخی طراحی سایت در کرج ها از عکس های برداری استفاده می کردند. و اغلب اوقات اجزای کوچکی بودند. در سال 2012، انتظار می رود که لوگو ها و سمبل های برداری تبدیل به جریان اصلی بشوند. و برای بیش تر وب سایت ها استفاده شوند. این موضوع به این خاطر است که بیش تر طراحان وب سایت در نمایش دادن بهتر شده اند. و به خاطر این عکس ها کار برند زدن تاجران برای محصولاتشان ساده تر شده است.

انیمیشن های کار آمد:

قبل از این ، وقتی کسی انیمیشن می خواست. طراح وب باید یک فایل GFL  می ساخت.ساختن GFL  ها خسته کننده است. و همیشه به نظر می رسد که احتیاج به مقدار زیادی حافظه دارند.اگرچه JQuery  و Css3و HTML5  همه می توانند کمک کنند.چون اینها از پشتیبانی انیمیشن برخوردارند.

فونت های معمول:

طراحان وب که نسبت به فونت های معمول وسواس دارند ، مدت زیادی  و با مشکل از نرم افزار هایی استفاده می کردند که به ندرت منجر به نتیجه ی دلخواه می شدند. کد گذاری فونت های معمول اخیراً خیلی بهتر شده و 2012 سال فونت های رایج در نظر گرفته شده است، این موضوع به طراحان کمک می کند تا وب سایت هایی بسازند که بتوانند محصولاتی را بفروشند و یا کل جلوه ی یک صفحه را از طریق فونت های معمول عوض کنند.

 

دو تا از بزرگ ترین سیستم ها برای این موضوعTypkit  و Google web font  هستند. و تعداد زیاد دیگری هم غیر از اینها هست.

تمرکز بر پیغام ها:

میانگین محدوده توجه در حال کوتاه و کوتاه تر شدن می باشد. و طراحان وب نیازمندند که به طور اختصاصی بر روی پیغام ها تمرکز کنند.این به مشتریان کمک می کند تا سرویس ها  و یا محصولاتشان را بفروشند و به بینندگان کمک می کند تا ببینند که یک طراحی سایت کرج در مورد چیست. بر طبق گفته خیلی از متخصصان طراحی وب ، شما باید فوراً عنوان صفحه تان را نشان دهید، واگرنه ممکن است مردم قبل از پایین آوردن صفحه شما برای یافتن اطلاعات بیش تر آن را رها کنند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]