برچسب یا تگ در طراحی سایت چیست؟

خانه / آموزشی / بهینه سازی سایت / برچسب یا تگ در طراحی سایت چیست؟

برچسب یا تگ در طراحی سایت چیست؟

تگ در طراحی سایت

تگ در طراحی سایت ، برچسب و یا تگ در طراحی سایت چیست؟ چگونه به صورت اصولی از برچسب و تگ گذاری در طراحی سایت در کرج استفاده کنیم؟
برجسب گذاری و  tag گذاری در طراحی سایت هم مانند دسته بندی یک شیوه برای سر و سامان دادن به مطالب یک سایت می باشد. این دو می توانند به کاربران برای یافتن مطالب دلخواهشان در سایت کمک کند.

استفاده از دسته بندی و برچسب گذاری در محتوای سایت صرفا برای راحت تر کردن کاربران به جهت دسترسی به مطالب مورد نیازشان می باشد. اگر به درستی از دسته بندی ها و برچسب گذاری ها در طراحی سایت کرج خود استفاده نمایید. به سئو و بهینه سازی سایت خود نیز کمک بزرگی کرده اید. اما اشتباه در این کار هم میتواند صدماتی به سئو وب سایتتان وارد کند!

نکات مهم برای استفاده از برچسب گذاری در طراحی سایت

1-کوتاهی نام برچسب و یا تگ ها

قانون کلی در بهینه سازی سایت در ارتباط با tag ها , نام های کوتاه آن ها می باشد. در طولانی ترین حالت بهتر است طول برچسب ها از پنج کلمه بیشتر نشود. استفاده کردن از جملات طولانی کار درست و معقولانه ای نیست. شما در چند کلمه کوتاه باید آنچه که در محتوا و متن قرار است انتقال داده شود را تعیین کنید.

2-کم تعداد بودن تعداد برچسب ها

استفاده از tag برای راهنمایی بهتر کاربران و بهبود سئوی سایت می باشد. حال اگر در انتخاب تعداد آنها دقت عمل نداشته باشید. و از پراکندگی های بسیار زیاد استفاده کنید جز سردرگمی کاربرانتان چیزی نسیبتان نخواهد شد !!!
مشکل مهمتری که از استفاده پراکنده برچسب ها به وجود می آید. تولید محتوای تکراری و صفحات مشابه با آدرس های ( Url ) متفاوت خواهد بود. پس سعی کنید تگ هایی که در هر قسمت از سایت خود استفاده کنید بی ربط به موضوع محتوایتان نباشد.

3-استفاده مجدد از تگ های قبلی

آنچه را که برای کاربرانتان اهمیت دارد. به عنوان برچسب در طراحی سایت خود انتخاب کنید. بهتر است تعدادی تگ از قبل برای سایت خودتان مشخص کرده و از همان ها در مطالب سایتتان استفاده کنید. و بهتر است از برچسب های غیر معمول و خاص خودداری نمایید.

4-تفاوت دسته و برچسب ها

آنچه که برچسب ها و یا tag ها برای شما انجام می دهند. خرد کردن موضوعات درون وب سایت می باشد. در صورتی که دسته بندی ها به اجزای کلی تری در مطالب وب سایت اشاره می کنند.

در نتیجه ی این برچسب گذاری ها در طراحی سایت خود می توانید کمک شایانی به سئو و بهینه سازی طراحی سایت در کرج خود کرده باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]