دیدگاه ها در وردپرس

خانه / آموزشی / دیدگاه ها در وردپرس

دیدگاه ها در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

دیدگاه ها در وردپرس

دیدگاه ها در وردپرس یکی از ویژگی‌های اصلی طراحی سایت ها و وبلاگ ها امکان دریافت بازخورد از مخاطب ها توسط دیدگاهها است. برای اینکه بتوانیم دیدگاهها را مدیریت و تنظیم کنیم. از قسمت تنظیمات، گفت و گوها می توانیم بررسی های لازم را انجام دهیم.

Menu_033

این تنظیمات شامل:

comment hamyarwp

گزینه های پیش فرض نوشته

مخصوص به اطلاع رسانی های سایت و وبلاگ می باشد که از ایجاد یک دیدگاه شما را مطلع خواهد ساخت.
دیگر تنظیمات دیدگاه: مربوط به مشخص کردن تعداد دیدگاهها و صفحه بندی و نوع نمایش آن ها می باشد.
برایم نامه بنویسید هرگاه : این بخش را می توانید فعال کنید تا در زمانی که دیدگاهی برایتان ارسال شد. به ایمیل شما اطلاع داده شود و یا ارسال شود.
پیش از اینکه دیدگاهی نمایان شود: با کمک این گزینه می توانید اعلام کنید که دیدگاهها باید توسط شما تایید شود. و بعد منتشر شود و فردی که در سایت شما قرار است نویسنده باشد یک دیدگاه تایید شده داشته باشد.
بررسی دیدگاه: در برخی مواردی که مشخص کرده، دیدگاه باید به حالت بررسی قرار گیرد.

حال می خواهیم هر نوشته ای که ایجاد می کنیم، امکان ایجاد دیدگاه را داشته باشد. شما برای فعال کردن قسمت دیدگاهها می توانید در ویرایشگر وردپرس در بخش نوشته ها از بخش تنظیمات صفحه مطابق تصویر زیر، گزینه ی دیدگاهها را فعال کنید. تا در پایان نوشته هایتان، امکان ایجاد دیدگاه وجود داشته باشد.

طراحی سایت

و بعد از بین گزینه‌ها تیک گفت و گوها و دیدگاهها را فعال کنید.

Menu_035

حال ابزارک گفت و گوها و دیدگاهها در قسمت پایین ویرایشگر نشان داده می‌شود.

conversation hamyarwp

بررسی دیدگاهها

درست است که دیدگاهها یکی از بهترین ویژگی‌های وبلاگ‌ها است اما اگر آن‌ها را کنترل نکنید وضعیت طراحی سایت در کرج شما نا مساعد خواهد بود. چرا که دیدگاه های (Spam) زیادی به وبلاگ شما هجوم خواهند آورد  و یا دیدگاههای نا مربوطی که برخی از بازدیدکنندگان می‌گذارند که شما می خواهید آن‌ها را حذف کنید یا که نمایش داده نشوند برای اینکار از منوی مدیریت وردپرس گزینه دیدگاهها را انتخاب کنید.

Menu_038

در اینجا تمام دیدگاه‌هایی که در طراحی سایت کرج شما توسط بازدیدکنندگان گذاشته شده است مشاهده می کنید و می توانید آن‌ها را پاسخ دهید، ویرایش و حذف کنید. دیدگاهها دارای سه ستون است که ستون اول نام نویسنده دیدگاه به همراه مشخصاتش نمایش داده می شود و در ستون دوم متن دیدگاه و در ستون آخر نوشته‌ یا برگه‌ای که این دیدگاه مربوط به آن است.

در ادامه بخوانید  رفع ارور Internal Server در وردپرس

دیدگاه ها در وردپرس

دیدگاههایی که با رنگ پس زمینه متفاوت ( صورتی ) نمایش داده شده اند منتظر تایید شما هستند تا در سایت منتشر شود.

حال اگر ویرایش آن را بخواهید می توانید به نوار زیر آن مراجعه کنید که در تصویر زیر مشخص شده است.

دیدگاه ها در وردپرس

با کلیک بر روی هر کدام می توانید تنظیمات را بر روی آن دیدگاه اعمال کنید. برای مثال با کلیک بر روی پذیرفتن این دیدگاه منتشر می شود که با کلیک دوباره بر روی گزینه نپذیرفتن دوباره می توانید مانع نمایش دیدگاه شوید. برای اعمال کار ها بر روی چند دیدگاه می توانید با تیک زدن آن ها از منوی آبشاری بالای جدول (کارهای دسته جمعی) کاری را که میخواهید انجام شود را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه اجرا آن کار اعمال شود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]