دلایلی که وب سایت شما در گوگل رتبه نمی گیرد

خانه / آموزشی / بهینه سازی سایت / دلایلی که وب سایت شما در گوگل رتبه نمی گیرد

دلایلی که وب سایت شما در گوگل رتبه نمی گیرد

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در بهینه سازی سایت

رتبه بالای گوگل

رتبه بالای گوگل ،  طراحی سایت مستلزم صرف انرژی و زمان است. بعد از آن تلاش در جهت پیشرفت و بهینه سازی سایت و در نهایت جذب ترافیک از بخش‌های بسیار مهم هستند.

حال چرا برخی بعد از طراحی سایت کرج و تلاش برای بهبود رتبه و بهینه سازی سایت خود نتیجه ی مورد نظر را نمیبینند؟

دلایلی که وب سایت شما در رتبه بالای گوگل نمی گیرد:

۱- کلمه کلیدی در طراحی سایت
اهمیت محتوا گذاری در طراحی سایت بسیار زیاد است اما این محتوا در صورتی ارزشمند می‌شود که به درستی برای یک کلمه کلیدی بهینه شده باشد. برخی محتواهای باکیفیتی در طراحی سایت خود بکار میبرند اما این محتوا به درستی بهینه نشده به همین دلیل رتبه متناسبی نمی‌گیرند.

و اما راه حل:
برخی افراد کلمات خوبی انتخاب نمی‌کنند و برخی در بهینه‌سازی سایت کلمات متعددی را به میزان زیاد در محتوای خود به کار می‌گیرند این کار محتوا را به متن اسپم تبدیل خواهد کرد. گوگل به اندازه کافی هوشمند است و متوجه این‌گونه ترفندها خواهد شد. توصیه ما این است که به صورت طبیعی بنویسید و چگالی کلمات کلیدی را در حد معقول رعایت کنید. از تکرار بیش از حد پرهیز کنید چون در صورتی که فراتر از این آستانه باشید از ارزش محتوا می‌کاهید.

۲- اهمیت طول محتوا در طراحی سایت

برخی افراد محتوایی با طول کم در طراحی سایت خود تامین محتوای آن استفاده می کنند. و انتظار دارند آن را در اولین جایگاه گوگل مشاهده کنند!
یک مقاله هرچند قدیمی باشد اما کیفیت بالایی داشته باشد. خیلی بهتر از مقالات جدید با کیفیت پایین است گوگل درصدد یافتن بهترین گزینه برای نمایش در جایگاه اول است.

۳- انتشار زیاد، عدم کیفیت

انتشار بیش از حد محتوا موجب می‌شود از کیفیت غافل شوید. گاهی ممکن است کیفیت را فدای کمیت کنید. اینکه روزانه بتوانیم چندین محتوا منتشر کنیم تفکر غلطی است. این استراتژی خوبی نیست. بدیهی است که تولید محتوای دقیق و بررسی شده زمان‌بر است. اما محصول نهایی برای خوانندگان ارزش دارد.

۴- هدف‌گیری کلمات کلیدی سخت

همیشه افراد به دنبال کلمات با رقابت بالا هستند. اگر طراحی سایت شما جدید است در ابتدای راه هستید. و دریافت نتیجه اول در سرچ گوگل کار بسیار دشوار و پیچیده ای خواهد بود. به عنوان مثال دریافت کلمه پر رقابت « طراحی سایت در کرج » کمی دشوار است.

برای بهبودرتبه وبسایت در گوگل ابتدا روی کلمات کلیدی کم رقابت کار کنید. ممکن است ترافیک مطلوبی کسب نکنید اما برای شروع کار ارتباط خوبی با گوگل برقرار می‌کنید. زمانی که برای این کلمات رتبه کسب کنید احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید در کلمات پر رقابت هم رتبه کسب کنید. مانند کلمه « قیمت طراحی سایت در کرج »

5- سرعت پایین

گوگل تاکید بسیاری بر سرعت سایت‌ها دارد. طراحی سایت در کرج خود را به گونه ای انجام دهید که سایت کندی را نداشته باشید. در صفحه اول گوگل جایی برای وبسایت‌های کند نیست.

6- تجربه کاربری ضعیف

یکی از موارد بسیار مهم تجربه کاربری وبسایت است. کاربر وبسایت‌های کسل‌کننده را سریعا ترک می‌کند.سعی کنید طراحی سایت در کرج خود را به نحوی انجام دهید که کاربر پسند باشد و کاربران از طراحی سایت شما لذت ببرند.

7- نبود تصویر و رسانه

متن در طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. محتوای با کیفیت زمانی موجب جذب مخاطب می‌شود که با تصاویر، فیلم‌ها و رسانه‌های دیگر همراه باشد. شما به تصاویر میتوانید ویژگی Alt شدن بدهید و سایر اصول سئو را در تصاویر سایت بکار ببرید.

8- بررسی بک لینک‌ها

باید لینک های خود را در سایت هایی که به شما اجازه گذاشتن پست مهمان می دهند جای دهید یا میتوانید با برخی از سایت ها تبادل لینک داشته باشید.

9-ریسپانسیو بودن طراحی سایت

طراحی سایت خود را به گونه ای انجام دهید که در موبایل و تلفن همراه به خوبی دیده شود یعنی طراحی سایت خود را به صورت واکنش گرا انجام دهید.

10- عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

می‌توانید بعد از طراحی سایت و محتوا گذاری در سایت از این محتواهای جدید در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.این کار باعث افزایش بازدید مطلب شما می

شود.

طراحی سایت و بهبود رتبه وبسایت در گوگل نه تنهانیازمند کار سخت و پشتکار است بلکه به صبر و شکیبایی هم نیاز دارد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 4.8]