پست مهمان

پست مهمان

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در بهینه سازی سایت

پست مهمان

پست مهمان ، هنوز هم افرادی هستند که از پست مهمان به عنوان یکی از استراتژی های سئو و ساخت بک لینک بعد از طراحی سایت استفاده می کنند. اگر به درستی از این روش استفاده کنید این نوع گرفتن لینک حتی آسانتر از دیگر راه ها نیز می تواند باشد.

بنابراین طبیعیست که هنوز بسیاری از طراحان سایت و متخصصین سئو به این روش علاقه مندند.

حال باید بدانیم پست مهمان چیست؟

زمانی که یک مطلب اختصاصی برای یک طراحی سایت در کرج پربازدید ایجاد میکنید و از طریق ارتباط با آنها، از مدیر سایت درخواست می کنید که آن را در وب سایت خود انتشار دهد در واقع یک پست مهمان ایجاد کرده اید. در عوض هم آن سایت لینکی از طراحی سایت کرج شما را به عنوان منبع در انتهای مطلب معرفی می کند یا کلمه کلیدی مورد نظر شما در خلال متن قرار می دهد.

چگونگی پذیرفتن پست مهمان

اگر قصد داشتن پست مهمان در سایت خود دارید می توانید در انتهای مقاله کادری قرار بدید و مشخصات نویسنده را در ان بگذارید به این کادر اصلاحا Author Box می گویند.اکثرا نام ، عکس ، مشخصات و لینک به طراحی سایت در کرج نویسنده وجود دارد.کسانی که وبلاگ نویس هستند اکثر تمایل به نوشتن مطالب مفید و کاربرپسند دارند تا علاوه بر این که مخاطب جدید جذب کنند.به همین علت استفاده از وبلاگ نویسان مهمان یا پست مهمان یک معامله برد برد به حساب می اید که در آن دو طرف معامله برنده می باشند.

نکته های نوشتن پست مهمان

یکی از این نکات این است که فرصت کسب لینک از یک وبسایت بسیار معتبر را به شما خواهد داد.شاید ما از هیچ طریق دیگری نتوانیم این بک لینک ها را کسب نماییم. درنتیجه پست مهمان ارزش صرف وقت و انرژی را در استراتژی کسب بک لینک دارد.

اما باید در انتخاب وبسایت هایی که از آنها برای پست مهمان استفاده میکنیم بسیار با دقت عمل کنیم. اگر بخواهید از این پست های مهمان در حجم بالایی از سایت ها استفاده کنیم باید بگویم که شیوه ی مناسبی نیست و تنها در وبسایت های معتبر ارزشمند بوده و تاثیر گذار است. گوگل به سایت های معتبر اعتماد دارد و به لینک هایی که از این گونه سایت ها منتشر می شود اهمیت بسیاری میدهد.

اما شما در گذاشتن پست مهمان زیاده روی نکنید

بزرگترین مشکل در پست این است که اکثر صاحبین سایت ها به شکل افراطی تمایل به این کار پیدا می کنند. پست های شما باید از منابع مختلفی باشند.

شما باید استراتژی متفاوتی را اتخاذ کنید و از منابع بک لینک متنوعی بهره ببرید. اگر هم اکنون تصمیم به ایجاد پست کرده اید از شمرده شدن لینک آن مطمئن گردید و اعتبار سایت را حتما در نظر داشته باشید .گوگل کیفیت محتوای پست را ارزیابی کرده و در صورتی که غنی و با کیفیت باشد، لینک آن را نیز از نوع با کیفیت به حساب می آورد.این مسئله کاملا منطقی است، وگرنه هیچ کس به لینک های موجود در یک مطلب بی ارزش توجهی نمی کند.

یکی از بهترین راهکارهای ایجاد تمایز بین محتواها، استفاده از استایل های مختلف در نوشتن است. ما می توانیم با ایجاد پاراگراف ها و بلاک های مختلف، هدینگ ها و نقل قول ها در سبک نوشتن خود تنوع ایجاد کنیم. این کار موجب افزایش خوانایی مطلب می شود. و درک آن را برای موتورهای جستجو آسانتر می کند.شما می توانید یک قدم بلندتر برداشته و برای سئو بهتر، متن جایگزین به عکس های پست اضافه کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]