طراحی سایت مبتنی بر آیکون

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت مبتنی بر آیکون

طراحی سایت مبتنی بر آیکون

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت آیکون محور

طراحی سایت آیکون محور زمانی که طراحی سایت در کرج را انجام می دهید. به دنبال بازدید کنندگان سایت و افرادی هستید که وب سایت شما را مورد بررسی و اطلاعات شما مورد مطالعه قرار دهند در اصل بعد از طراحی سایت نوبت به جذب مخاطب است. در اغلب موارد زمانی که کاربری وارد سایت می شود. ابتدا گشتی در تمام صفحات سایت می زند و ابتدای ورودش شاید مطالب شما را نخواند و فقط به آیکون های داخل طراحی سایت دقت کند. اگر توجهش را جلب کند به خواندن مطلب و پیگیری دیگر مطالب مشابه بپردازد.

آیکن ها در طراحی سایت یکی از راههای آسان و ساده برای جذب مخاطب است.

حال اطلاعاتی در خصوص تاثیر گذاری آیکن ها در طراحی سایت کرج و در واقع طراحی سایت آیکون محور را مورد بررسی قرار دهیم.
استفاده از آیکن ها در طراحی سایت می تواند نقش مثبت و مهمی در کسب و کار اینترنتی شما داشته باشد، بهتر است به کاربردهای مهم آیکن ها در طراحی سایت دقت کنید:

  • 1- استفاده از آیکون در فهرست محصولات

    غالباٌ شرکت ها یک محصول خاصی را ندارند و تعداد زیادی محصول تولیدی و برای فروش دارند. برای تفکیک کردن این محصولات از هم میتوانید با افزودن آیکن به هر یک از آنها،یک ایده خوب در جذب کاربران بیشتر برای خود داشته باشید. این کار به ایجاد یک رابطه ذهنی بین تصویر خاص آیکن و محصول کمک می کند. طراحی سایت آیکون محور

  • جذب مخاطب از طریق بینایی و بصری

    اغلب مردم به صفحات ساده و بدون طرح ها و آیکن های گرافیکی علاقه چندانی ندارند و جذب آن صفحه نمی شوند. مردم به دنبال طراحی سایت هایی هستند که، از نظر بصری تا حدودی اطلاعات را به بیننده سایت القا کند، بهتر است در طراحی سایت، از آیکن ها و طرح های گرافیکی استفاده کنید.

  • خلاقیت در استفاده از آیکون

    استفاده از خلاقیت در طراحی آیکون های سایت،میتواند یکی از دلایل جذب مخاطب باشد، با طراحی سایت مناسب با بکارگیری آیکون های خلاقانه و قرار دادن در جای مناسب، می توانید کاربر را مجاب کنید با سایت شما ارتباط خوبی داشته باشد.

  • استفاده مناسب از آیکن های انیمیشن

    برای نمایش جذاب تر در طراحی سایت میتوانید از آیکنهای انیمیشن استفاده کنید. همیشه اجباری نیست که آیکنها ثابت باشند. درنتیجه قرار دادن کمی انیمیشن می تواند تأثیرات چشمگیری در سایت ایجاد کند.

  • منوی وب سایت

    در خصوص استفاده از آیکن در منوی سایت، نظر طراحان سایت متفاوت است،ولی می توانید استفاده از آیکن در منوهای سایت خود را امتحان کنید. شما میتوانید طرح ها، شکل ها و… را در آیکن ها استفاده کنید که اینکار سایت شما را کاملا منحصر بفرد و یونیک میکند.

  • جایگذاری مناسب آیکن در طراحی سایت آیکون محور

    با توجه به اینکه هدف استفاده از آیکون مورد نظر در طراحی سایت چیست. باید آن را در موقعیت مناسبی نیز قرار دهید. استفاده آیکون ها در طراحی سایت ،همیشه کاربر پسند میتواند باشد، استفاده از آنها در طراحی سایت همیشه جذابیت دارد، درنتیجه بهتر است که در طراحی آیکونهای سایت خلاقیت به خرج دهید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]