طراحی سایت دولتی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت دولتی

طراحی سایت دولتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت دولتی

یکی از اهداف اصلی طراحی سایت دولتی ، الکترونیکی نمودن روند کاری ادارات، و نهادهای دولتی است. در این سیستم، کاغذ دیگر ارزش خود را از دست میدهد و ارسال نامه ها و پرونده ها میان پرسنل و ادارات، تنها از طریق الکترونیکی، دیجیتالی و یا اینترنتی، میسر خواهد بود. حذف اوراق از چرخه ادارات منجر به حذف و تغییر سیستم های بایگانی خواهد شد که به نوبه خود، منجر به کاهش هزینه ها و پسماندها خواهد شد.

ساختارها در طراحی سایت دولتی

طراحی سایت دولتی، ساختار مخصوص به خود را دارد و روند نشر مطالب معمولا بر عهده چندین نفر قرار داده می شود. یک سایت دولتی می تواند یک پرتال سازمانی، یک ابر سایت، و یا یک سایت اطلاع رسانی باشد. چنین سایت هایی معمولا با ارائه اخبار درون سازمانی، سایت را همواره به روز نگه خواهند داشت.برخی دیگر از طراحی سایت های دولتی همچنین می توانند به ارائه خدماتی مانند پیگیری الکترونیکی نامه ها، رسیدهای دیجیتالی، و یا اسناد و اوراق الکترونیکی بپردازند.

پرتال های سازمانی دولتی

یک پرتال دولتی، یک ابر سایت است. سایتی که از بخش های بسیار زیادی تشکیل شده است. یک پرتال، عملا دریچه ای است برای کاربران سایت، تا کلیه خدمات قابل ارائه از سوی سازمان دولتی را دریافت کنند.پرتال ها می توانند به شدت روند کاری ادارات را بهبود دهند و از رفت و آمدهای بی مورد به ادارات دولتی، جلوگیری کنند.

بخش مدیریتی سایت دولتی جهت تولید و توسعه انواع سامانه های اطلاع رسانی کوچک و بزرگ، اینترانت داخلی شرکت ها و سازمان ها و سایت های دولتی مدل تجاری (Business Model) می باشد. از خصوصیات بارز طراحی سایت های دولتی دارا بودن هسته کنترل کننده مرکزی است.پ

که امکان تولید، توسعه و مدیریت بخش های مختلف و مناسب با نیازهای یک پایگاه اطلاع رسانی را فراهم می کند. طراحی سایت در کرج به صورت ماژولار، امکان به روز رسانی مشتری پسند، طراحی مبتنی بر CSS جهت سرعت بیشتر، کاملا داینامیک و پویا، بهینه سازی شده جهت موتورهای جستجو و … از خصوصیات بارز طراحی سایت کرج دولتی می باشند.

فناوری های استفاده شده در طراحی سایت دولتی

قابلیتهای عمومی طراحی سایت در کرج های دولتی و ویژگی های کلیدی:

طراحی وبسایت های دولتی کاملاً توسعه پذیر و قابل پیشرفت هستند.
سایت های دولتی با مدیریت و کاربری آسان هستند.
تقدم در امنیت سایت های دولتی اهمیت دارد.
پشتیبانی از تعداد نامحدود پورتال و زیر پورتال
بدون محدودیت در حجم داده
و بدون محدودیت در تعداد صفحه، منو و زیرمنو
بدون محدودیت در تعداد کاربران
بدون محدودیت در تعداد زبان
بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
سیستم عضویت پیشرفته
مدیریت شیوه نامه آبشاری
قابلیت چند زبانه بودن در سایت های دولتی

ملاحظات حفاظتی در طراحی وبسایت دولتی

در ابتدای ورود به سایت های دولتی کلیه کاربران اعتبار سنجی شده و پس از ورود با توجه به سطوح دسترسی از پیش تعیین شده می توانند از مطالب استفاده کنند. بدیهی است جهت جلوگیری از هرگونه دسترسی غیر مجاز که ممکن است باعث بروز مشکلات، دستکاری، خرابکاری و یا سرقت اطلاعات شود تدابیر امنیتی ویژه ای در نظر گرفته میشود برای نمونه :
تدابیری جهت جلوگیری از ورود خرابکاران به سامانه ها با تلاش برای بدست آوردن رمز عبور
تدابیری جهت جلوگیری برای تزریق دستور به کارگزار بانک اطلاعاتی
مدیریت نقش های امنیتی و سطوح دسترسی
و مدیریت زبان
مدیریت قالب ها و پوسته های گرافیکی در سایت های دولتی.
حساب کاربری مدیر

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]