ورود به cpanel از طریق پرتال مشتریان منسیکس

خانه / راهنمای کاربران / ورود به cpanel از طریق پرتال مشتریان منسیکس

ورود به cpanel از طریق پرتال مشتریان منسیکس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در راهنمای کاربران

ورود به سی پنل

ورود به سی پنل همان طور که از اسمش مشخص می باشد. یک کنترل پنل تحت وب می باشد. سی پنل امکان مدیریت هاست ها و سرور های تحت ویندوز و لینوکس و … را برای شما نیز فراهم می کند. این کنترل پنل امکانات وسیع و گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.
کاربران می توانند آدرس های ایمیل خود را در cpanel ایجاد کرده و مدیریت کنند. و همچنین دامنه ها، بانک های اطلاعاتی، نسخه های مختلف PHP و تقریبا تمام جوانب یک وب سرور را کنترل می کنند.

مراحل ورود به سی پنل cpanel:

1- ابتدا وارد آدرس my.mansix.net می شوید.

2- در سمت چپ (همان طور که در عکس مشخص شده است). روی گزینه ی حساب رفته تا بتوانید وارد صفحه ی ورود پنل طراحی سایت در کرج منسیکس شوید.

طراحی سایت

3- ابتدا ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و بر روی دکمه ی وارد شوید را کلیک کنید. تا به پرتال مشتریان خود وارد شوید.

طراحی سایت4 – در این قسمت می توانید وارد سرویس های خود شوید.

طراحی سایت

5- حالا هر کدام از سرویس هایی که می خواهید وارد cPanel آن شوید را انتخاب کنید. برای انتخاب آن ها کافی می باشد بر روی گزینه فعال کلیک کنید.

سی پنل

6- حالا برای ورود به cpanel طراحی سایت در کرج می توانید همان طور که در شکل زیر مشخص شده است اقدام نمایید. و بر روی آن کلیک کنید.

سی پنل

حال که وارد cpanel شده اید. می توانید به راحتی دسترسی به انواع قسمت های سی پنل داشته باشید. کار خود را به ثمر برسانید. و در اخر می توانید به راحتی کار خود را انجام دهید. و تغییرات را در روی پنل مشاهده کنید.

سی پنل

برای ورود به cpanel مشتریان منسیکس این می باشد که وارد طراحی سایت منسیکس و طراحی سایت در کرج می شوید. و بر روی گزینه ی پرتالهای مشتریان را کلیک کنید تا مجدد شما را به my.mansix.net منتقل کند.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما و داشتن یک طراحی سایت در کرج مطابق با طرح دلخواه شما با ما در تماس باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]