روند طراحی سایت مدرن

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / روند طراحی سایت مدرن

روند طراحی سایت مدرن

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

روند طراحی سایت مدرن در کرج

روند طراحی سایت مدرن ، اگر علاقمند به طراحی سایت ( طراحی سایت در کرج )و خواندن مقالات طراحی سایت هستید می دانید که این عرصه روز به روز در حال تغییر و پیشرفت می باشد. عقب نماندن از زمانه تنها کلید برای بقای در این رشته است.

در مواردی که به عنوان روندهای طراحی سایت مدرن مطرح شده است متوجه خواهید شد. که این موارد در سال 2013 شروع به استفاده شده است و عمده این موارد ادامه روند و تکمیل کننده راه قبل می باشد. آینده طراحی سایت در کرج بسیار روشن است، ولی باید دانست که برای بقای خود چه کاری باید انجام داد:

1- استفاده از استایل ها را کاهش دهید:hover در طراحی سایت

دلیل این کار این است که

1: با بررسی انجام گرفته در خصوص رفتار کاربران به این نتیجه دست پیدا شده که کاربران علاقه چندانی به مشاهده توضیحات جانبی با مراجعه روی یک المان در طراحی سایت ندارند. همچنین در بیشتر بازدید ها کاربران حتی متوجه آن ها نمیشوند و اطلاعات مورد نشر ما اصلاً نمایش داده نمی شود.

2: ابزارهای لمسی جدید، امکان مشاهده این موارد از طراحی سایت را ندارند. گوشی ها و تبلت های نسل جدید که به مرور در حال جایگزینی با دستگاه های کامپیوتری است دیگر چیزی به عنوان ماوس ندارند. و این یعنی ما چیزی به عنوان hover دیگر نخواهیم داشت.

2- jQuery سهم خود را از طراحی وب سایت از دست خواهد داد.

طراحی سایت کرج با این سبک معمولاً حجم زیادی از پهنای باند مورد استفاده سایت را به jQuery اختصاص میدهد. امروزه با توجه به استفاده از css3 که اکثر خصوصیاتی که jQuery برای ما ایجاد نموده بود را فرآهم میکند. و همچنین یکسان سازی اکثر مرورگرها در روش استفاده از استایل، دیگر نیاز چندانی به استفاده از این ابزار احساس نخواهد شد.

3- از بین رفتن طراحی سایت مجزا برای تلفن های همراه و طراحی سایت واکنش گرا

طراحی سایت مجزا برای موبایل دیگر از آن کشمکش های سابقش با طراحی بازخوردی گذشته است و این نوع طراحی سایت جدید توانسته سهم زیادی از بازار وب سایت های موبایل را نیز فرآهم آورد. دیگر نیازی نیست که 2 وب سایت مجزا با 2 ظاهر و امکانات جداگانه و احیاناً مدیریت محتوای جدایی داشته باشید، تنها کافی است در طراحی سایت خود از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کنید.در نتیجه در طراحی سایت مدرن باید از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کرد.

4- بازگشت المان غنی به طراحی سایت

استفاده از فلش های گرافیکی جدیدا روند نزولی داشته است. اما این به این معنی نیست که استفاده از المان های غنی مانند ویدئو ها و تصاویر و متون متحرک کاهش پیدا کرده است. پیش بینی می شود در طراحی سایت مواردی که بیشتر چند رسانه ای هستند. جایگاه ویژه تری خواهند یافت و از طریق تکنولوژی ها و استانداردهای جدید طراحی سایت. مانند html5 و موارد متحرک آن HTML5 Canvas، سهم بیشتری از محتویات سایت ها را به دست می آورند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]