طراحی سایت بیمه سامان

خانه / طراحی وب سایت / طراحی سایت بیمه سامان

طراحی سایت بیمه سامان

نمایندگی بیمه سامان  – تهران نیاوران

شرکت بیمه سامان در تاریخ 1383/11/27 به منظور ارائه خدمات بیمه های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت. و اشخاص با سرمایه 200 میلیارد ریالی منقسم به 200 میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکتها با شماره ثبت 241059 ثبت شد. و در تاریخ 1383/12/11مجوز فعالیت خود را در رشته های زندگی، غیر زندگی و بیمه های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود. به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد. توسط شرکت طراحی سایت در کرج منسیکس طراحی شده است.

نمایندگی ۸۱۴۱ بیمه سامان با مدیریت خانم مریم السادات مقصودی کارخود را با کادری مجرب و با چشم انداز گسترش فرهنگ بیمه و آشنایی هرچه بیشتر شما با این صنعت و تمرکز حضور در فضای مجازی آغاز نمود.

این نمایندگی با تکیه برارزش هایی چون مشتری مداری. ایجاد حس اعتماد و آرامش. پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی. خدماتی متنوع وبا کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات میتوان به خدمات آنلاین در طراحی سایت بیمه سامان اشاره کرد.

طراحی سایت بیمه سامان نمایندگی ۸۱۴۱ که با مدیریت خانم مریم السادات مقصودی کارخود را با کادری مجرب و با چشم انداز گسترش فرهنگ بیمه و آشنایی هرچه بیشتر شما با این صنعت و تمرکز حضور در فضای مجازی آغاز نموده است توسط شرکت طراحی سایت منسیکس طراحی گردیده است. این نمایندگی با تکیه برارزش هایی چون مشتری مداری. ایجاد حس اعتماد و آرامش. پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی. خدماتی متنوع وبا کیفیت به مشتریان خود ارایه می دهد. از جمله این خدمات میتوان به خدمات آنلاین در طراحی سایت بیمه سامان اشاره کرد.

طراحی سایت بیمه
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 16 میانگین: 4.9]