تغییرات php با استفاده از cpanel

خانه / آموزشی / تغییرات php با استفاده از cpanel

تغییرات php با استفاده از cpanel

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, سی پنل Cpanel

تغییرات php با cpanel

تغییرات php با cpanel ،در بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس نیاز می باشد. تا بدانید از کدام ورژن PHP استفاده کنید تا بهترین و سریع ترین سرویس را به همراه امنیت داشته باشید. و بتوانید نسخه PHP خود را منطبق بر نیاز وب سایت کنید. cpanel یک صفحهٔ کنترل میزبانی وب، مبتنی بر لینوکس می باشد. که به وسیلهٔ ایجاد رابط کاربری و ابزار خودکار طراحی شده است. تا کار کردن با فضای میزبانی وب سایت را برای شما کاربران راحت تر کند.

برای اینکه به فایل php طراحی سایت در کرج خود دست پیدا کنید و بتوانید آن را با توجه به خواسته های خود تغییر دهید. ابتدا باید نام کاربری و کلمه ی عبور را برای دسترسی به cpanel نیز داشته باشید.

شروع تغییرات

برای شروع ابتدا باید وارد سی پنل طراحی سایت کرج خود شوید در اینجا شما ملزم به وارد کردن username و password هستید.

cpanel

بعد از ورود به cpanel باید به file manager بروید که در شکل زیر مشخص شده است.

cpanel

بعد از ورود به file manager وارد فایل public_html شوید.

cpanel

زمانی که وارد public_html شدید روی گزینه ی index.php کلیک کنید و طبق شکل، گزینه Edit را کلیک کرده تا بتوانید وارد قسمت کد php شوید.

تغییرات php با cpanel

بعد از این مرحله شما وارد کد php خود شده اید و می توانید تغیرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

تغییرات php با cpanel

توجه داشته باشید که کد های طراحی سایت به خصوص طراحی سایت در کرج تمامی علامت ها حساس می باشند. پس زمان تغییرات، دقت لازم را داشته باشید تا اطلاعاتی را از دست ندهید.

شما با استفاده از کنترل پنل قدرتمند cPanel هاست با کیفیت و هاست پربازدید می توانید علاوه بر داشتن منابع اختصاصی ، امنیت بالا و پایداری ۱۰۰% ، امکان تغییر نسخه PHP هر هاست را توسط دارنده آن هاست فراهم آورید. و مقاصد مورد نظر خود را به ثمر برسانید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]