کار طراحی سایت کاری دائمیست

خانه / آموزشی / کار طراحی سایت کاری دائمیست

کار طراحی سایت کاری دائمیست

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

کار طراحی سایت

کار طراحی سایت کاریست که هرگز پایانی ندارد بر خلاف برخی کارها که روزی اشباع میشوند. و تعداد محدودی در راس قرار میگیرند، کار طراحی سایت همیشگی است و همیشه خواهان خود را دارد. و جالب اینجاست تمام افرادی که پیش شما سایتشان طراحی کرده اند. برای بروز کردن وب سایت خود نیازمند شما هستند.

اگر در کار طراحی سایت ، بطور مداوم آیتم های خود را در زمینه طراحی سایت افزایش بروزرسانی کنید. و اطلاعات کار خود را افزایش دهید به مراتب بالایی در کار خود میرسید پیشنهاد ما این است که انرژی خود را بیشتر روی کار طراحی سایت خود بگذارید.

به مواردی که شاید به راحتی میتوان گفت که هر روز تغیر میکند و درواقع باید پیشرفت کند اشاره میکنم:

ترند های موجود در طراحی سایت هر روز در حال تکامل یافتن هستند.

طراحی سایت خود هر چند وقت یک بار چک کنید و سایت های جدید را با سایت های قدیمی تر مقایسه کنید. قطعا متوجه تغییراتی در طراحی سایت در کرج خود میشوید. درواقع  ترند های طراحی سایت همیشه در حال تغییر است و در تکنولوژی هم تغییراتی به عمل می آورند. دو ترند امروزی در طراحی سایت ها، طراحی مسطح و ساده و طراحی ریسپانسیو است.

گرادینت ها، سایه ها، خطوط اریب و مولفه هایی که شبیه موردهای واقعی طراحی شده اند. در طراحی سایت مسطح و ساده جایی ندارند. اجزای طراحی سایت مسطح به علت خاصیت سادگی که دارند. از استفاده از مولفه های فانتزی و صرفا برای نمای دیداری، خودداری میکنند و روی کیفیت مطلب و کاربردی بودن طراحی سایت فوکوس دارند. طراحی سایت مسطح همچنین به معنای برنامه نویسی ساده، سرعت بارگیری بالای سایت و قابلیت انطباق پذیری و یا سازگار بودن است. انطباق پذیری به این معنا است که طراحی وب سایت برای ترندها تازه مهیا است و به آسانی قادر به تغییر کردن است.

طراحی سایت ریسپانسیو

معنای طراحی سایت در کرج ریسپانسیو این است که طراحی سایت در همگی سایز صفحه نمایش ها برای مخاطبان پاسخگو باشد و افراد به آسانی بتوانند طراحی سایت را به طور کامل مشاهده کنند.

سال ها پیش، شرکت های بسیاری دارای طراحی سایت جدا برای گوشی های همراه بودند که برای مخاطبانی اختصاص یافته بود که از تبلت و گوشی های هوشمند همراه استفاده میکردند. و طراحی سایت کامل برای کاربران صغحه دسکتاب طراحی شده بود. اما این استراتژی ایده آل نبود، به این خاطر که آن طراحی سایت ها تنها در دو سایز صفحه نمایش مناسب و جوابگو بودند. طراحی سایت های ریسپانسیو باید در همگی صفحه نمایش ها در سایز های مختلف، به طور بهینه ای نمایش داده شوند. و باید برای هر مخاطب از هر ابزاری که استفاده می کند، سازگار باشد. در نتیجه، طراحی سایت های گوشی همراه و دسک تاپ را با هم ادغام کرده اند و تبدیل به یک نوع سایت نمودند: طراحی سایت ریسپانسیو.

درنتیجه کسانی که قبلا طراحی سایت را انجام داده اند مطمئنا خواستار بروزرسانی آن همسو با تکنولوژی روز هستند. (بروزرسانی طراحی سایت کاملا ملموس است)

تغییر خواسته ها و ​اولویت های مشتریهای طراحی سایت

مشتری های طراحی سایت هر چند وقت یکبار خواستار تغییراتی در سایت خود هستند. از جایی که اینترنت پر سرعت همه جا را فراگرفت، مخاطبان خواستار مطالبی غنی و باکیفیت هستند. نظیر عکس های با وضوح بالا و ویدئو های اچ دی. از جایی که صفحه های دسک تاپ ها نیز بزرگ تر میشوند. مشتریها به دنبال طراحی سایت هایی هستند که بتواند با این تغییرات سازگار شوند.

امروزه تعداد مخاطبان موبایل هوشمند در سراسر دنیا از مرز 75/1 بیلیون گذشته است. و این باعث شده است که طراحی سایت و فروشگاه ساز ها به طور عمودی در این ابزارهای موبایل قرار بگیرند که تنها با اسکرول امکان سرچ کردن در آن فراهم است.

مشتریهای طراحی سایت به دنبال سرعت هستند چون نمی خواهند زمانی را از دست بدهند.پس درواقع باید طراحی سایت به گونه ای باشد که با سرعت بالایی قابل دستیابی باشد. و مطالب سایت بایست واضح و صریح باشد.

البته این قضییه نباید با اختصار نویسی متن ها اشتباه گرفته شود چون مشتریهای طراحی سایت از آن استقبال نمیکنند و از رو به رو شدن با کلمات مخفف شده در سایت سردرگم میشوند. چیزی که آن ها می خواهند مطالب با کیفیت اما کوتاه است که ارزش بسیاری برای شان دارد. زمانی که شما مطالب طولانی سایت خود را کوتاه تر میکنید بطوریکه مفهوم اصلی خود را از دست نداده باشد. بازدید سایت شما بالاتر میرود و خواهان طراحی سایت در کرج افزایش میکنند.

البته باید گفت که مطلبهای کوتاه و خلاصه در طراحی سایت، سبب افزایش سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز می شود.

قواعد سئو سایت و بهینه سازی سایت ها در مرورگرها

سئو سایت و بهینه سازی سایت به این معنی است که یک طراحی سایت در نتایج سرچی نظیر گوگل در رتبه اول قرار بگیرد. مخاطبان طراحی سایت همواره روی نخستین طراحی سایت ها در نتایج مرورگرها، کلیک میکنند. درنتیجه هر شرکت طراحی سایت کرج باید شیوه هایی را در طراحی سایت خود به کار ببرد که گوگل را متقاعد به گذاشتن این سایت، در رتبه اول کند.

شرکت های سئو سایت و بهینه سازی بسیاری وجود دارند که با ترفندهای خاص خود سعی میکنند. تا از این طریق کاربران بسیاری را به طراحی سایت هدایت کنند.الگوریتم های گوگل به طور مداوم بروز می شود. و بر این اساس طراحی سایت ها باید ارزش هایی را در خود به وجود آورند که در رتبه بندی گوگل، در رتبه اول قرار بگیرند. اگرچه مولفه های ثابتی نیز در افزایش سئو سایت و بهینه سازی سایت موثر هستند. راه های دیگری نیز هست که شرکت ها می توانند انجام داده تا به رتبه بندی خوبی در مرورگرها دست یابند و کاربران بسیاری را به سایت خود جذب کنند.

چند کار برای افزایش سئوی سایت که شما باید در طراحی سایت خود بکار ببرید.

  • ایجاد مطلبهایی که افراد از خواندن آن ها لذت ببرند  تا بخواهند آنها را به اشتراک بگذارند.
  • به روزرسانی طراحی سایت به طور مداوم با مطلب های جدید و مفید
  • همگام بودن با ترند های روز دنیا در طراحی سایت به منظور دارا بودن طراحی سایت مفید و مدرن
  • ایجاد لینک های معتبر و بسیاری موارد دیگر که در طراحی سایت شما مفید واقع میشوند و باعث افزایش سئوی شما میشوند. اگر میخواهید با مطالب بیشتری در مورد سئوی سایت آشنا شوید مقاله های دیگری از سایت منسیکس را مطالعه کنید.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]