برترین قالب های وردپرس در جهان

خانه / آموزش وردپرس / برترین قالب های وردپرس در جهان

برترین قالب های وردپرس در جهان

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

برترین قالب های وردپرس بی تم حرفه ای ترین قالب وردپرس مجله ای(BeTheme)

برترین قالب های وردپرس بی تم BeTheme یکی از حرفه ای ترین قالب وردپرس با قابلیت نصب بیش از ۲۳۰  دمو است. شما میتوانید با قالب بی Betheme  هر مدل سایتی را که در ذهن خود دارید بسازید. قالب خبری بی تم پر فروش ترین و حرفه ای ترین قالب مجله ای وردپرس در جهان است.

بی تم چند منظوره هست و قابلیت های بسیاری دارد مانند: پشتیبانی از ابر افزونه هایی همچون ویژوال کمپروسور ، رولیشن اسلایدر ، لایر اسلایدر ، و… حتی صفحه ساز قدرتمند موفین به همراه کنترل پنل حیرت انگیز بی تم که کلیه قابلیت های قالب را ساپورت میکند.

بی تم با دارا بودن دمو های بسیار زیاد و زیبا دست کاربر را برای ساخت وردپرس مورد نظر بسیار باز میگذارد و شما به راحتی میتوانید وبسایت شرکتی، خبری،  فروشگاهی و… خود را بسازید.

برترین قالب های وردپرس

نحوه نصب دموهای بی تم BeTheme بسیار ساده هست و شما فقط با استفاده از اسم دمو و یک کلیک میتوانید دموی مورد نظر را نصب کنید.

سئوی این قالب را می توان از همه نظر جزو برترین ها دانست. این قالب از بخش سئوی اختصاصی برای بهینه سازی وبسایت شما با موتور های جستجوگر استفاده می کند اما اگر میخواهید از افزونه های wordpress seo و یا all in one seo pack استفاده کنید میتوانید بخش سئوی قالب را غیر فعال کرده و از بخش سئوی افزونه ها استفاده کنید.

این قالب با تمامی مرورگر ها سازگاری کامل دارد. مرورگر های معروفی از جمله گوگل کروم ، فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، سافاری و غیره با سازنده گرافیکی این قالب وردپرسی بدون کدنویسی می توانید صفحات سایت خود را به هر شکلی که دوست داشته باشید طراحی و پیاده سازی کنید.

برترین قالب های وردپرس

قالب گودنیوز فارسی : حرفه ای ترین قالب وردپرس خبری

یکی از معدود قالب های وردپرسی است که در بر دارنده امکاناتی نظیر رنگبندی نامحدود ، پنل مدیریتی کاملا پیشرفته ، رسپانسیو بودن و … است که این قالب را به یکی از قالب های خبری پر فروش وردپرس تبدیل کرده است.

قالب انفولد : حرفه ای ترین قالب وردپرس سازمانی

قالب وردپرس انفولد به عنوان منعطف ترین قالب وردپرسی سومین رتبه در پر فروش ترین قالب های تم فارسی را نیز داراست. این قالب زیبای وردپرسی مناسب هر نوع طراحی سایت ای که شما با وردپرس راه اندازی می کنید می باشد. و با ووکامرس ، بی بی پرس ، بادی پرس و تمامی افزونه های وردپرسی سازگاری کامل خواهد داشت.

قالب فروشگاهی Shapely

برترین قالب های وردپرس

قالب Shapley یکی از پر طرفدارترین قالب های وردپرس Bootstrap است که در اکثر طراحی سایت در کرج های وردپرسی یافت می شود. مزیت بزرگ این قالب وردپرس Bootstrap این است که به هر اندازه ای که بخواهید تغییر سایز می دهد یعنی با هر صفحه ی اسکرینی قابل تغییر است .
در این قالب وردپرس تنظیمات گسترده ای موجود است که می توانید به راحتی آن را شخصی سازی کنید. برخی از آنها عبارتند از :

  • تغییر جعبه ی متنی
  • تغییر در اطلاعات فوتر و تنظیم بخش های مختلف آن
  • و تغییر رنگ بندی ها
  • و…

این قالب وردپرس به طور کامل قابل ترجمه است و زبان های مختلفی را پوشش می دهد. برای فعالیت های فروشگاهی هم مناسب است و از ووکامرس پشتیبانی می کند.

قالب چند منظوره Illdy

برترین قالب های وردپرس

قالب illdy یک قالب وردپرس Bootstrap قدرتمند و مدرن است که با تکنیک های منعطف و سفارشی شده ای ایجاد شده .این قالب وردپرس Bootstrap دارای قابلیت های شخصی سازی، دارای کد نویسی استاندارد شده و به صورت چند منظوره است.
کار با این قالب بسیار ساده است.

قالب وبلاگی Sparkling

sparkling hamyarwp

قالب Sparkling که یک قالب وردپرس می باشد با ظرافت خاصی طراحی شده و با آخرین تکنولوژی بوت استرپ پیاده سازی شده است. این قالب در دستگاه های تلفن همراه جلوه ی خوبی دارد و در واقع واکنش گرایی عالی و خوبی نشان می دهد. اسلایدر این قالب با کمک تصاویر شاخصی که برای پست ها تعیین می کنید نمایان می شود. قالب Sparkling از گرویتی فرم، فرم تماس ۷، افزونه ی سئو و… پشتیبانی می کند.

قالب چند منظوره Activello

activello hamyarwp

این قالب وردپرس Bootstrap کاملا امکان شخصی سازی شدن را دارد و با جدیدترین تکنولوژی روز پیاده سازی شده است. بسیاری از کاربران این قالب را دوست دارند و معتقدند که قالبی منعطف و واکنش گراست.نقطه ی قوت آن چند منظوره بودنش است.

قالب شرکتی Dazzling

dazzling hamyarwp

قالب وردپرس Bootstrap با عنوان Dazzling یکی از زیباترین قالب ها بر پایه ی بوت استرپ ۳ می باشد که کاملا واکنش گرا است این قالب به راحتی شخصی سازی می شود و از اسلایدرهای تمام صفحه ی جالبی نیز استفاده میکند. در واقع اساس طراحی طراحی سایت کرج این پوسته ی وردپرسی بر پایه ی طراحی فلت است و همچنین از افزونه های سئوی وردپرس، جت پک، فرم تماس ۷ و… پشتیبانی می کند.

قالب وبلاگی Unite

unite hamyarwp

قالب وبلاگی unit یکی از قالب های وردپرس Bootstrap است که با طراحی زیبای فلت و کاملا ریسپانسیو به صورت رایگان موجود است. تمام بخش های این قالب قابلیت شخصی سازی را دارند. بخش هایی مانند فوتر، منو، فونت ها و …
این قالب مدرن و جدید برای وبسایت های وبلاگی و مناسبتی مناسب است .

قالب تک صفحه ای Zerif Lite

برترین قالب های وردپرس

قالب تک صفحه ای Zerif Lite که براساس وردپرس Bootstrap ایجاد شده است برای فعالیت های آژانس ها، استادیوهای دیجیتال، شرکت ها، نمایش محصولات، سایت های شخصی و نمونه کارها مناسب است.
این قالب از بسیاری افزونه های عمومی نظیر ووکامرس هم پشتیبانی می کند.

قالب چند منظوره Inkness

برترین قالب های وردپرس

این قالب وردپرس با حالتی زیبا و جدید طراحی شده و با آخرین تکنولوژی بوت استرپ توییتر پیاده سازی شده است. همچنین طراحی آن کاملا واکنش گرا است. برای تمامی دستگاه های اندرویدی و iOSS مناسب است و از تمامی افزونه ها هم پشتیبانی می کند.

قالب خبری Fullby

fullby-hamyarwp

این قالب وردپرس Bootstrap بعد از قالب Twenty Fourteen طراحی شده است. این قالب مخصوص سایت های خبری است و با ظاهری کاملا منعطف طراحی شده است.

قالب تکنولوژی WP Knowledge Base

WP-Knowledge-Base hamyarwp

یک قالب وردپرس Bootstrap است که به صورت اپن سورس طراحی شده و برای وبسایت های تکنولوژی مناسب است.این قالب با بوت استرپ ۳۳ و با توجه به رابط کاربری ساخته شده است. با این قالب می توانید آیکون ها را انتخاب کنید و یک طراحی سایت در کرج خاص را ایجاد کنید.

قالب وبلاگی Arcade Basic

arcade-hamyarwp

این قالب وردپرس Bootstrap دارای یک هدر تمام صفحه در بالای سایت است و همین امر باعث یکتا شدن این قالب شده است. کاملا واکنش گراست و بر پایه ی HTML5 و CSS3 نوشته شده و به شما امکان تنظیم کردن لایه های برگه ها، تصویر هدر و… را دارد.
این این قالب از انجمن سازهای BBpress و Buddypresss نیز پشتیبانی می کند.

قالب وبلاگی StanleyWP

StanleyWP hamyarwp

 

قالب StanleyWP یک قالب وردپرس است که برای نمایش محصولات و نمونه کارها مناسب است. این قالب با جدیدترین تکنولوژی طراحی شده و تمامی بخش های آن با درگ و دراپ کردن تنظیم می شود.

قالب عکاسی Rokophoto Lite

rokophoto-hamyarwp

این قالب وردپرس Bootstrap برای فعالیت های عکاسی کاربرد دارد و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند از این قالب استفاده کنند. این قالب از نظر سئو برای موتورهای جستجو بهینه شده است. و این قالب علاوه بر حالت رایگان بخش هایی برای بخش پرمیوم نیز دارد که با توجه به نیاز میتوان آن را تهیه کرد.

قالب وبلاگی GovPress

govpress hamyarwp

این قالب برای سایت های وبلاگی و دولتی کاملا مناسب است. دارای خصوصیات زیادی در بخش تنظیمات مانند بخش رنگ ها، سربرگ سفارشی، آیکون هایی در بخش منوها و ناحیه ی ابزارک ها می باشد.

قالب وبلاگی Adament

adament-hamyarwp

قالب Adament کاملا واکنش گراست. این قالب برای وبسایت های عکاسی مناسب است. دارای اسلایدر تمام صفحه است.

قالب شرکتی Revera

revera-hamyarwp

قالب شرکتی Revera دارای یک اسلایدر بسیار بزرگ تمام صفحه در صفحه ی اصلی می باشد که هر کدام از بنرهای آن قابل تنظیم هستند. بعلاوه این قالب دارای بخش نمونه کارها برای وبسایت های شرکتی نیز می باشد.

قالب شرکتی Flat Theme

flat-theme-hamyarwp

این قالب با جدیدترین تکنولوژی طراحی شده است که با کمک شورت کدها بسیار قدرتمند فعالیت میکند. دارای صفحه نمونه کارها می باشد و صفحات اضافی برای طراحی شامل جداول قیمت گذاری، صفحه ارتباط با ما ، خدمات و… دارد.

قالب شرکتی Virtue

برترین قالب های وردپرس

این قالب  مناسب برای فعالیت های شرکتی است، دارای بخش نمونه کارها و نمایش اسلایدری از نوشته ها می باشد که با توجه به تمایل کاربر می توان در صفحه ی اصلی قرار داد.برترین قالب های وردپرس.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]