سئو در وردپرس چگونه است؟

خانه / آموزش وردپرس / سئو در وردپرس چگونه است؟

سئو در وردپرس چگونه است؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

سئو در وردپرس

سئو در وردپرس ، سئو (Search Engine Optimization) یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو به معناي دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

اگر میخواهید مطلب یا محصول پر بازدیدی داشته باشید. و به دنبال کسب و کار خوب و بازدید کننده بالا هستید. باید روی سئوی مطالب خود تمرکز داشته باشید.

در وردپرس زمانی که مطلب مورد نظر را با توجه به مقاله ای که شرکت طراحی سایت منسیکس در اختیار شما گذاشته است درج کردید. در قسمت پایین مطالب همانطور که در عکس مشاهده میکنید گزینه ای به نام ( کلمه‌ی کلیدی کاربردی ) وجود دارد. که کلمه ی اصلی مورد نظر برای موتورهای جستجو است. این کلمه ی کلیدی کوتاه است و در قسمت متای توضیحات نیز بهتر است که تکرار شود.

سئو در وردپرس

قسمت متای توضیحات

در قسمت متای توضیحات در طراحی سایت در کرج باید جمله ای از متن گذاشته شود. که کلمه ی کلیدی در آن قرار داشته باشد تا زمان سرچ توضیح متا برای درک بهتر موتور جستجو رویت شود. و کلمه ی کلیدی به صورت Bold دیده شود. اگر قسمت متا پر نباشد به طور خودکار خط اول نوشته در آن جایگزین میشود. این توضیح برای دانش بهتر مخاطب از نوشته ی شما بعد از سرچ است.

سئو ئر ورد پرس

برای بهتر شدن سئو میتوانید در گوشه ی سمت چپ و پایین صفحه ی پنل از برچسب ها استفاده کنید. هر آنچه به نظر شما میرسد که کاربران اینترنت برای مطلب شما آنرا جستجو می کنند در آن قسمت قرار دهید. هر کلمه یک Enter . اگر چندین کلمه به طور همزمان استفاده میکنید. باید از کامای انگلیسی در بین لغات استفاده شود.

برای تصویر شاخصی که برای نوشته خود قرار دادید میتوانید حالت alt تعیین کنید. به این معنا که قدرت جستجو بالا رفته و عکس قرار داده شده. در متن شما برای جستجوگر گوگل در طراحی سایت کرج قابل خواندن باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]