تایید ایمیل کاربران در ووکامرس

خانه / آموزش وردپرس / تایید ایمیل کاربران در ووکامرس

تایید ایمیل کاربران در ووکامرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

تایید ایمیل کاربران در ووکامرس

تایید ایمیل کاربران در ووکامرس نیاز به افزونه ای به نام Woocommerce User Email Verification دارد که شما کاربران گرامی باید آن را نصب فعال سازی کنید.

فیلد Sender Email نیز ایمیلی است که می‌خواهید ایمیل هایتان با آن ارسال شوند را وارد کرده. و در نهایت در بخش ویرایشگر متن مورد نظر را با ظاهر دلخواه خود طراحی نمایید.

پس از اینکه تنظیمات خود را سفارشی سازی و ذخیره نمایید. از این پس کاربران هنگام ثبت نام در طراحی سایت کرج ووکامرس شما ابتدا کاربران به صفحه تایید ایمیل ریدایرکت می شوند. و سپس ایمیلی حاوی کد تایید دریافت خواهند نمود. که لازم است کد تایید را در فیلد مورد نظر وارد کرده و ایمیل خود را تایید کنند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ایمیل مورد نظر برای کاربر به همراه کد تایید ارسال خواهد شد. حال لازم است تا کاربر کد مورد نظر را کپی کرده. و مشابه تصویر زیر آن را در فیلد مورد نظر قرار دهد تا ایمیل وی تایید شود. این فیلد در صفحه‌ای که به آن ریدایرکت شده است قرار دارد.

حال در این مرحله لازم است تا کاربر کد تایید را وارد کرده و بر روی conform email کلیک کند تا ایمیل وی تایید شود. همانطور که در تصویر می‌بینید پس از تایید ایمیل پیغام موفقیت آمیز بودن آن برای وی نمایش داده خواهد شد.

اما در صورتی که کد مورد نظر اشتباه وارد شود. لازم است تا کاربر مجددا در صفحه عضویت/ ورود با کلیک بر روی دکمه Resend Confirmation Email درخواست کد جدید را ارسال کرده و مجدد مرحله تایید ایمیل را طی کند.

تایید انبوه ایمیل کاربران

یکی از ویژگی‌های این افزونه این است که می‌توانید به صورت کلی ایمیل کاربران را تایید نمایید. چرا که مطمئنا در این زمان که این مقاله را مشاهده می نمایید. چندین کاربر در سایت شما عضو هستند که لازم است به صورت دستی تایید شوند. برای این منظور کافی‌است تا به زیر منوی Bulk Email Verify رفته و مشابه تصویر زیر پس از انتخاب نقش کاربری مشتریان اقدام به Verify آن‌ها بر اساس نقش کاربری نمایید.

کارکرد افزونه

همانطور که اشاره نمودیم هنگامی که کاربران اقدام به عضویت در سایت ووکامرس ما می‌کنند اطلاعات آنان در طراحی سایت در کرج ثبت شده و تنها لازم است تا ایمیل خود را تایید نمایند تا وارد حساب کاربری خود شوند، اما در بخش پشت صحنه این افزونه وضعیت تایید یا عدم تایید ایمیل کاربران برای مدیریت طراحی سایت قابل مشاهده است. به طوری که برای ایمیل‌های تایید شده و تایید نشده آیکونی مشابه زیر نمایش داده می‌شود.

وضعیت کاربرانی که ایمیل آنان تایید نشده است با یک آیکون قرمز رنگ و کاربرانی که ایمیل آنان تایید شده با یک آیکون سبز رنگ نمایش داده می‌شود.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می نمایید. قادر خواهید بود تا به صورت دستی و با کلیک بر روی گزینه verify this ایمیل هر کاربری را که مد نظر شماست به صورت دستی تایید نمایید.

طراحی سایت در کرج

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 4]