سئوی فروشگاه ووکامرس

خانه / آموزش وردپرس / سئوی فروشگاه ووکامرس

سئوی فروشگاه ووکامرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

سئوی فروشگاه ووکامرس

سئوی فروشگاه ووکامرس سئو مجموعه کار هایی هستند که باعث می شوند طراحی سایت ما به موتور های جستجو معرفی شده است. در جستجوی کلمات مرتبط با طراحی سایت کرج ما صفحات در جایگاه بالایی قرار گرفته و در نهایت کاربر از طریق موتور های جستجو وارد سایت ما شود.

سئوی فروشگاه ووکامرس

توجه داشته باشید

بهتر است بدانید که افزونه ی all in one seo خود را با ووکامرس تطابق داده و افزونه ای مختص فروشگاه ووکامرس ایجاد کرده است. ما نیز تصمیم داریم فروشگاه خود را با آن سئو کنیم. زیرا معتقدیم اگر سئوی فروشگاه ما بهتر باشد فروشگاه ما به صفحات اول می رسد.

حال افزونه ی woocommerce all in one seo pack را نصب و فعال نمایید. این افزونه خود تنظیمات خاصی ندارد. و با تنظیمات افزونه ی all in one seo pack کار می کند. کافیست که به بخش محصولات رفته و ویرایش محصول را می زنیم.

ویژگی های سئوی فروشگاه ووکامرس:

  • عنوان
  • توضیحات محصول
  • کلمات کلیدی
  • صفات عنوان
  • منوی عنوان ها
  • غیر فعال کردن محصولات
 

عنوان محتوای خود را وارد نمایید. سپس توضیحاتی برای محصول خود بنویسید که کاراکتر های آن استاندارد باشند. بعد از آن هم می توانید کلمات کلیدی را برای محصول وارد نمایید. که در موتور های جستجو شناسایی شوید. و آن ها را با کاما (,) از هم جدا نمایید. بقیه ی گزینه ها نیز مربوط به برخی صفات و برچسب فهرست ها می باشد.

در حالت کلی سئو برای هر سایتی که علاقه مند به افزایش رتبه آن در نتایج جستجو هستید، مهم است. سئو موجب هر چه بیشتر دیدن شدن وب سایت شما در نتایج جستجو شده و در عین حال تجربه کاربری آن را ارتقا می دهد.

ترافیک بیشتر یک فروشگاه اینترنتی به معنای ورود کاربران بیشتر به طراحی سایت در کرج و در ادامه فروش بالاتر خواهد بود. بدون شک محصولات فروشگاه شما بدون دیده شدن در نتایج جستجو و کسب رتبه های بالا به فروش نخواهند رفت.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]