بروزرسانی مطالب در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / بروزرسانی مطالب در وردپرس

بروزرسانی مطالب در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

بروزرسانی مطالب در وردپرس

بروزرسانی مطالب در وردپرس و تنظیمات افزونه پس از نصب و فعال سازی افزونه Juiz Outdated منویی با عنوان Old Post Message در بخش تنظیمات پیشخوان طراحی سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد. که با مراجعه به آن می‌توانید تنظیمات خود را سفارشی سازی نمایید.

General Settings

Delay before outdated: مشابه تصویر فوق ابتدا در این بخش مدت زمان دلخواه خود را برای هر هشدار بروزرسانی مطالب قدیمی در وردپرس بر اساس روز وارد نمایید.
Your message: در این کادر پیغام دلخواه خود را برای قدیمی بودن نوشته وارد نمایید. این پیغام برای بازدیدکنندگان طراحی سایت در کرج نیز قابل مشاهده خواهد بود. با استفاده از ## می‌توانید مدت زمان وارد شده را به صورت فرمت زمانی نمایش دهید.

Display settings

Display message in: اگر قصد دارید تا صرفا برای پست تایپ خاصی هشدار بروز رسانی مطالب قدیمی در وردپرس طراحی سایت کرج را تعیین نمایید کافی است. تا در این بخش مشابه تصویر پست‌ تایپ‌های مورد نظر مانند نوشته، برگه، رسانه، محصولات (برای افزونه ووکامرس و EDD) و… را تعیین کنید.
 Display message to the: از این بخش می‌توانید ناحیه قابل نمایش برای نمایش پیغام قدیمی بودن محتوا را نمایش دهید. که در سه نوع بالای نوشته، پایین نوشته و بالا و پایین نوشته خواهد بود.

Metabox Settings

همانطور که در بالا اشاره کردم، امکان نمایش پیغام در بالا و پایین نوشته‌ها وجود دارد. که برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده خواهد بود. اگر قصد دارید تا آن را مخفی نمایید می‌توانید گزینه Hide the metabox را بر روی حالت NO قرار دهید. تا تنها خود شما قادر به مشاهده آن باشید.

تعیین زمان برای نوشته خاص

همانطور که اشاره کردم زمان تعیین شده به صورت پیشفرض در این افزونه برای کلیه محتوا یکی خواهد بود. اما اگر قصد دارید تا برای یک نوشته خاص هیچ هشداری دریافت نکنید و یا اینکه مدت زمان آن را از سایر نوشته‌ها مستثنی کنید. کافیست تا مشابه تصویر زیر از کادر Outdated message Options آن را سفارشی سازی نمایید.

در صورت فعال کردن تیک گزینه Never show the outdated message for this post هیچ هشداری برای بروز رسانی مطالب قدیمی در وردپرس طراحی سایت در کرج دریافت نخواهد شد.
و در فیلد This post delay نیز می‌توانید تعداد روز دلخواه را برای نوشته خاصی وارد کنید.
جهت نمایش پیغام به‌ روزرسانی از طریق ابزارک نیز می‌توانید شورت کد زیر را در یک ابزارک متنی وارد کرده و آن را در مکان دلخواه خود قرار دهید.

[outdated]

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]