حافظه کش در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / حافظه کش در وردپرس

حافظه کش در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

حافظه کش در وردپرس

حافظه کش در وردپرس حافظه ای کوچک و گرانتر از رم بوده که سرعت دسترسی پردازنده آن نسبت به رم سریع تر است و همیشه مقداری از اطلاعات موجود در رم را در خود نگه داری می کند. تا پردازنده خیلی سریع تر به آن اطلاعات دسترسی پیدا کند.
بهتر است برای بالارفتن سرعت یک سایت از یک پلاگین حافظه کش در وردپرس خود استفاده کنیم. نصب پلاگین های کش در وردپرس از نکات مهم و ضروری است که بسیاری از کاربران مبتدی به آن توجه نمی کنند!
چندین پلاگین کش برای وردپرس وجود دارد که محبوب ترین آنها  W3 Total Cache است.
همچنین شما می توانید از فایروال هایی مثل Sucuri و یا CloudFlare در سیستم وردپرس خود استفاده کنید. که علاوه بر اینکه امنیت را برای طراحی سایت در کرج شما تامین می کنند دارای حافظه کش هستند. که باعث بهبود سرعت عملکرد سایت می شوند.

ذخیره کش در مرورگر

مروگرها هم بعضی از اطلاعات سایت را در حافظه کش خود ذخیره می نمایند. هدف از ذخیره اطلاعات در کش برای سرعت بخشیدن به وب سایت بوده با این حال، گاهی اوقات ذخیره اطلاعات در حافظه کش در وردپرس باعث می شود. که شما قادر به مشاهده تغییرات ایجاد شده در یک طراحی سایت نباشید که در اینجا نیاز است اطلاعات درون کش را پاک کنید.
حال نگاهی بیندازیم به چگونگی پاک کردن حافظه کش در وردپرس!

چگونه اطلاعات ذخیره شده در کش مرورگر گوگل کروم را پاک کنیم؟

با کلیک بر روی نوار منو درگوشه سمت راست بالای مرورگر و انتخاب گزینه more tools و clear browsing data جهت پاک کردن کش مرورگر خود اقدام کنید.

پاک کردن حافظه در وردپرس با WP Super Cache

هنگام نصب و فعالسازی این افزونه مطابق شکل زیر در قسمت تنظیمات پیشخوان طراحی سایت در کرج گزینه ای با نام WP Super Cache به قسمت تنظیمات اضافه می شود که باید روی آن کلیک نمایید.

 

با کلیک بر روی WP Super Cache وارد صفحه ای مطابق شکل زیر می شویم.
زمانی که مطابق شکل زیر افزونه در حالت caching on باشد اطلاعات در کش ذخیره می شود. که هنگام نصب باید برای بهبود سرعت گزینه caching on را انتخاب کنیم.
اما زمانی که بخواهیم اطلاعات کش را پاک کنیم باید بر روی دکمه Delete cache کلیک کنیم.

 در مورد افزونه w3 total cache نیز قبلا کامل توضیح دادیم و گفتیم که چگونه می توان به کمک آن حافظه کش دروردپرس طراحی سایت کرج را پاک کرد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]