افزونه نوشته ی تصادفی در وردپرس Advance Random Posts Widget

خانه / آموزش وردپرس / افزونه نوشته ی تصادفی در وردپرس Advance Random Posts Widget

افزونه نوشته ی تصادفی در وردپرس Advance Random Posts Widget

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

افزونه نوشته ی تصادفی

افزونه نوشته ی تصادفی ، شما می توانید با نصب و فعال سازی این افزونه در ورد پرس (Advanced Random Posts Widget) پست های خود را به صورت تصادفی در معرض دید کاربران قرار دهید.

نصب و فعال سازی افزونه نوشته ی تصادفی در وردپرس

پس از نصب و فعال سازی این افزونه گزینه جدیدی به پیشخوان شما اضافه نخواهد شد. و به همین دلیل شما باید مطابق شکل زیر به قسمت ابزارک ها مراجعه کنید.

هنگام ورود به بخش ابزارک ها مطابق شکل زیر با ابزارکی با نام Random post مواجه می شوید. که مربوط به همان امکان نمایش نوشته تصادفی در وردپرس می باشد. که با کشیدن و یا قرار دادن آن در ساید بار و یا هر جای دیگر می توان نوشته ها را به صورت تصادفی نمایش داد.

افزونه نوشته ی تصادفی

طبق شکل زیر، این ابزارک دارای بخش تنظیمات بوده است. که می توان از طریق تنظیمات تعداد پست های تصادفی را برای نمایش مشخص کرد. بدین معنا که داخل ابزارک تمامی مراحل صورت می پذیرد.

افزونه نوشته ی تصادفی

و در ادامه همچنین با استفاده از این ابزارک می توان برگه ها و تصاویر را هم به صورت تصادفی نمایش داد. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از این افزونه و یا پلاگین یک گالری عکس با امکان نمایش عکس های تصادفی ایجاد نمایید.افزونه نوشته ی تصادفی
بر اساس شکل زیر در قسمت تنظیمات عمومی این ابزارک امکان اضافه کردن کد های html قبل و بعد از مکان نمایش نوشته ها در وردپرس طراحی سایت کرج نیز وجود دارد.

افزونه نوشته ی تصادفی

 

در افزونه نوشته ی تصادفی بدین ترتیب می توانید امکان نمایش نوشته تصادفی در وردپرس طراحی سایت در کرج را ایجاد نمایید. و به کاربران خود این اجازه را بدهید. که مطالب مرتبط با هر نوشته را نیز بتوانند به طور کامل مشاهده نمایند.

اگر نیاز به توضیحات بیشتر دارید با کارشناسان طراحی سایت منسیکس در تماس باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]