رفع خطای وردپرس pluggable.php

خانه / آموزش وردپرس / رفع خطای وردپرس pluggable.php

رفع خطای وردپرس pluggable.php

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

رفع خطای وردپرس

رفع خطای وردپرس طراحی سایت و طراحی سایت در کرج ، گاهی اوقات هنگامی که شما یک قطعه کد جدید را درون فایل function.php پوسته خود اضافه می کنید. و یا یک پلاگین جدید را فعال می کنید ممکن است با خطای وردپرس pluggable.php در وردپرس مواجه می شوید.

معمولا این خطا زمانی رخ می دهد که کد جدیدی را که به function.php اضافه کرده باشید و درست نباشد. و یا افزونه ی جدیدی که نصب کرده اید دارای مشکل باشد.

ممکن است مطابق شکل زیر در حین انجام کار خود در طراحی سایت در کرج این خطای وردپرس را مشاهده کنید، طوری که با دیدن این خطا دیگر قادر به ادامه کار خود نخواهید بود.

و یا در برخی مواقع ممکن است که در بخش مدیریت ورد پرس با خطا هایی رو به رو شوید.

فایل pluggable.php در وردپرس

زمانی که شما با خطا هایی مشابه شکل زیر مواجه شدید. در این صورت برای رفع خطا نیاز است که کد های درون function.php را چک کنید و اگر مشکلی دارد به ویرایش آن بپردازید تا مشکل آن رفع شود.

رفع خطای وردپرس

شاید شما کدی را به جای افزونه به فایل function.php اضافه کردیده اید که درست نبوده است. و منجر به نمایش این خطا شده است. به هر حال هنگام مشاهده چنین خطایی باید به ویرایش کد های function.php بپردازید تا خطا رخ داده رفع شود. زمانی هم ممکن است  با خطایی مانند خطای زیر رو به رو شوید.

رفع خطای وردپرس

در صورت مشاهده چنین خطایی باید پلاگین های ناسازگار سیستم خود را غیر فعال کنید. و یا آن ها را حذف کنید. تا فایل pluggable.php دروردپرس مشکلش حل شود.
دقت کنید که شاید اخیرا پلاگینی در طراحی سایت کرج را نصب کرده اید که با سیستم شما ناسازگار بوده است و یا دارای مشکل بوده است. که باید برای رفع خطای آن، پلاگین و آن افزونه را غیر فعال نمایید. تا خطای رخ داده از بین برود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]