صفت فهرست ها در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / صفت فهرست ها در وردپرس

صفت فهرست ها در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

صفت فهرست ها در وردپرس

صفت فهرست ها در وردپرس طراحی سایت در کرج ، همان طور که می دانید در سیستم وردپرس وب سایت برای ساخت منو های سایت باید مطابق شکل زیر از گزینه فهرست ها استفاده می کنیم.

در وردپرس می توان جدا از عنوانی که برای هر فهرست در نظر می گیریم به هر یک از فهرستها صفتی جداگانه نیز اختصاص بدهیم.
صفت فهرست ها در وردپرس این امکان را فراهم می سازد. که اطلاعاتی اضافی در مورد هر یک از فهرست ها را در اختیار کاربران قرار دهید. تا آن ها با دید باز تری بتوانند از طریق منو های سایت به جستجوی مطالب مورد علاقه ی خود بپردازند. و به مطالب دلخواه خود برسند.

اضافه کردن صفتها فهرست ها در وردپرس

برای اضافه کردن صفتها به فهرست ها در وردپرس طراحی سایت باید طبق شکل زیر عمل کنید. و وقتی وارد صفحه فهرست ها می شوید. بر روی تنظیمات صفحه که در قسمت چپ در بالای صفحه قرار دارد. کلیک کنید و با زدن گزینه ”صفت عنوان” می توانید به عنوان هر فهرست صفتی اختصاص دهید.


​​​​​​​

هنگام اختصاص دادن صفت به هر یک از فهرست ها با بردن ماوس بر روی هر فهرست ، آن صفت برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود.
طبق شکل زیر ما به “خانه” طراحی سایت کرج ، صفتی با نام “صفحه اصلی” اختصاص داده ایم که همان طور که در شکل می بینید این صفت فهرست ها در وردپرس با بردن ماوس بر روی آن نمایان می شود.

به این ترتیب می توانید راهنمایی برای کاربران ایجاد کنید. البته شما می توانید کمی هوشمندانه تر در انتخاب صفت ها عمل کنید. و گسترده تر عمل کنید. و راهنمایی های کامل تری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. با توجه به توضیحات کامل بالا به راحتی می توانید این موردات را به مرحله اجرایی برسانید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]