افزونه ی اتصال به درگاه بانک در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / افزونه ی اتصال به درگاه بانک در وردپرس

افزونه ی اتصال به درگاه بانک در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

افزونه ی اتصال به درگاه بانک

افزونه ی اتصال به درگاه بانک در طراحی سایت ، افزونه‌ ی Bank Saman EDD gateway در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و با استفاده از آن می‌ توانید تا درگاه پرداخت آنلاین در وردپرس را برای بانک سامان به افزونه ایزی دیجیتال دانلود متصل کنید تا مشتریان از طریق این درگاه بتوانند خرید خود را انجام دهند.

پلاگین اتصال به درگاه بانک

پس از نصب و فعال سازی افزونه و پلاگین مطابق تصویر زیر در پیشخوان وردپرس به مسیر دانلود ها> پیکربندی رفته و پس از  مراجعه به درگاه پرداخت آنلاین در وردپرس تیک گزینه درگاه پرداخت سامان را نیز فعال نمایید.

سپس مطابق تصویر فوق کد و رمز پذیرنده را در بخش مربوطه وارد کرده و تنظیمات را در آن ذخیره کنید. این کد ها توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان ارائه شده که درگاه پرداخت آنلاین در وردپرس خود را از آن دریافت کرده‌ اید.

Checkout

پس از ذخیره تنظیمات کار به اتمام رسیده است. و در برگه ی تسویه حساب علاوه بر سایر درگاه‌ های موجود درگاه بانک سامان برای edd نیز مشابه تصویر زیر نمایش داده خواهد شد و مشتریان می‌ توانند هریک از درگاه‌ ها را انتخاب کرده و پرداخت خود را انجام بدهند.

و همچنین پس از کلیک بر روی دکمه خرید مشتری به درگاه پرداخت آنلاین در وردپرس طراحی سایت کرج بانک سامان هدایت می شوند.

پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود می‌ تواند خرید خود را به صورت نهایی انجام داده و محصول مورد نظر را دانلود نماید.

دقت نمایید که آدرس موجود در درگاه پرداخت بانکی در طراحی سایت در کرج در حال حاضر می‌ بایست بر روی پورتال شاپرک باشد. که برای بانک سامان با آدرس sep.shaparak.ir در دسترس مشتریان محترم قرار خواهد گرفت. و بسیار امن و مورد اعتماد همه مشتریانی که اینترنتی خرید می کنند می باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]