چند اشتباه در طراحی سایت :

خانه / آموزشی / چند اشتباه در طراحی سایت :

چند اشتباه در طراحی سایت :

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

چند اشتباه در طراحی سایت

اشتباه در طراحی سایت وجود دارد که در مطلب زیر به آن ها می پردازیم:

اشتباه در طراحی سایت

اشتباه در طراحی سایت

1- جستجوی نادرست و غلط در سایت

جستجو در سایت به صورت خیلی دقیق و تحت اللفظی با موتورهای جستجو قابلیت استفاده در قسمتهایی که غلط املایی دارد را کم می کند. از قبیل صیغه جمع ، خط فاصله ها و سایر علائمی که در پرسش وپاسخ ها استفاده میشود . این قبیل جستجوها به ویژه برای کاربران سالخورده دشوار است. اما در واقع برای تمام افراد مشکل ایجاد میکند. پس این یکی از چند اشتباه در طراحی سایت می باشد.

مشکل مربوط به زمانی است که موتورهای جستجو در اولویت قرار دارند. که صرفا بر اساس چگونگی شرایط پرسش استنه نوع اطلاعات آن.

اگرچه جستجوی پیشرفته سایت گاهی اوقات می تواند کمک کند. اما جستجو ساده معمولا بهتر کار میکند. و اینکه جستجو در سایت باید به صورت یک باکس ساده ارائه شود، و آن چیزی است که کاربران به دنبال ان میگردند.

2- فایلهای pdf برای مطالعه آنلاین در سایت

کاربران از اینکه بخواهند در حین جستجو یک فایل pdf  را مشاهده کنند متنفرند.چون وجود این فایلها روند جستجو را بهم میزند. حتی چیزهای ساده مانند چاپ کردن و یا صرفه جویی در اسناد ایجاد مشکل میکند زیرا دستورات استاندارد در مرورگر کار نمی کنند.

لایه ها معمولا برای ورق کاغذ بهینه سازی شده اند. که به ندرت با اندازه پنجره مرورگر کاربران مطابقت دارند. خداحافظ  متنهای طولانی و سلام فونت کوچک.

از همه بدتر ،pdf  یک بخش تمایز نیافته است که به سختی فعال میشود .pdf خیلی عالی است  برای چاپ و توزیع کتابهای راهنما و دیگر اسناد بزرگ که نیاز به چاپ دارند .برای این منظور آن را رزو کنید و تبدیل کنید هر اطلاعاتی رو که نیاز به مرورگر دارد یا خوانده شود بر روی صفحه نمایش بر روی صفحات وب واقعی. بحث مفصل ما در طراحی سایت در کرج این است که چرا pdf برای مطالعات آنلاین خوب نیست .

3- رنگ بندی لینکهایی را که در سایت بازدید میشوند را تغییر ندهید:

درک خوبی از حرکات  گذشته در طراحی سایت در کرج به شما  کمک می کند تا مکان فعلی خود را درک کنید.این در اصل نقطه اوج کار شماست .دانستن مکان و جایگاه خود در حال و گذشته به نوبه خود باعث میشود. که راحتتر برای آینده خود تصمیم گیری کنید. لینکها از عوامل موثر در روند طراحی سایت کرج هستند. کاربران لینکهایی را که در اوایل بازدید خود بی فایده می بینند را رد میکنند .در عوض ،آنها ممکن است لینکهایی را بازدید کنند که در گذشته برایشان مفید بوده است.

مهمترین موضوع این است که اشتباه در طراحی سایت شرکتی را بشناسید و بدانید چه صفحاتی در حال حاضر توسط بازدیدکنندگان بصورت پی در پی بازدید شده است.

این مزایا را تنها تحت یک فرض مهم افزوده میشود: اینکه کاربران میتوانند تفاوت بین لینک های مهمی که ویزیت شده یا ویزیت نشده اند را عنوان کنند به این دلیل که سایت آنها را در رنگهای مختلف نشان می دهد. زمانی که لینک ها بدون تغییر رنگ مورد بازدید قرار می گیرند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]