نکات افزایش سئو

خانه / آموزشی / نکات افزایش سئو

نکات افزایش سئو

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

نکات افزایش سئو

نکات افزایش سئو ،یک طراحی سایت خوب علاوه بر کیفیت طراحی و محتوای ارزشمند باید از نظر سئو هم غنی شده باشد. اگر شما فقط به ظاهر و زیبایی سایت اهمیت بدهید. ولی برای سئو و بهینه سازی سایت تلاشی نکنید بی فایده است. افزایش سئو است که سایت شما را به موتور های جستجو و کاربران اینترنتی می شناساند و کلیک خور سایت شما را افزایش داده و به این ترتیب شما را در رسیدن به سمت هدفتان سوق می دهند .سئو (SEO) یک فرآیند بهینه‌سازی وب در طراحی سایت کرج است که باعث افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجوی اینترنتی می‌شود. برای افزایش سئو سایت، می‌توانید به روش‌های زیر توجه کنید:

  1. اطمینان حاصل کنید سایت شما در دست ساخت، ناقص، یا دارای مطلب نامربوط و غیر مفید نباشد .
  2. بعد از آماده شدن سایت آن را به گوکل، یاهو ، MSN معرفی کنید. معرفی کردن به موتورهای جستجو را فراموش نکنید. همچنین طراحی سایت در کرج خود را به دایرکتوری های معروف که البته  Page Rank بالایی دارند نیز معرفی کنید .
  3. نقشه ای که برای وب سایت خود طراحی کردید. را به گوگل، یاهو، MSN و ASK.com معرفی نمایید.
  4. مراقب خدماتی که  از سرویس های بهینه سازی موتور های جستجو دریافت می کنید باشید. راه های غیر قانونی و مشکوک را کنار بگذارید .
  5. به محتوای سایت توجه کنید. محتوایی غنی و منحصر به فرد داشته باشید. از صفحات تکراری با محتوای یکسان بپردازید .برای بهبود سئو سایت، محتوای سایت باید با کلمات کلیدی مناسب و با کیفیت باشد و از محتوای تکراری و کپی شده خودداری کنید.
  6. به کلمات کلیدی توجه کنید و حتما از کلمات کلیدی در محتوای سایتتان استفاده کنید . کلمات کلیدی را براساس موضوعات و صفحات سایت انتخاب کنید و از آنها در عنوان، متا توضیحات و محتوای طراحی سایت در کرج استفاده کنید.
  7. ساختار لینک‌های داخلی سایت را به شکل مناسب و منطقی طراحی کنید. همیشه هم تعداد لینک زیاد خوب نیست ، حداکثر تعداد لینک در هر صفحه باید کمتر از ۱۰۰ لینک باشد. اگر از لینک ها بیش از حد مجاز استفاده کنید موتور های جستجو طراحی سایت کرج شما را به عنوان “لینکزار” میشناسند .
  8. در محتوا، لینک ها، و موضوعات مهم از متن به جای عکس استفاده کنید.
  9. حداکثر طول تگ “عنوان” باید ۶۰ تا ۸۰ کاراکتر باشد.
  10. سایت خود را مفید، آموزنده و حاوی اطلاعات کاربردی کنید.
  11. سایت شما باید قابل نمایش در تمامی دستگاه‌های مختلف باشد، بنابراین باید از طراحی سایت در کرج واکنش‌گرا استفاده کنید.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]