نکاتی جهت افزایش ترافیک وب سایت و افزایش Conversion Rate

خانه / آموزشی / نکاتی جهت افزایش ترافیک وب سایت و افزایش Conversion Rate

نکاتی جهت افزایش ترافیک وب سایت و افزایش Conversion Rate

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

نکات افزایش ترافیک وبسایت

نکات افزایش ترافیک وبسایت

نکات افزایش ترافیک وبسایت ، به عنوان بخشی از خدمات بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو، معمولاً مشتریان طراحی وب سایت و محتویات وب توسط طراحان وب بررسی و ارزیابی می شوند.

این کار بعد از پایان بررسی خواسته های اشخاص از بازار رقابتی در زمینهء کاریشان می باشد.

هنگامی که افراد هیچ وب سایتی ندارند. ما طراحان وب سایت نسبت به درخواست آنها اقدام به ساخت طراحی سایت کرج می کنیم. این کار برای یک طراح وب سایت بسیار آسان تر از طراحی مجدد یک وب سایتی است که غلط طراحی شده است.

– چرا طراحی سایتی که ترافیک وب سایت را تبدیل به فروش سایت می کند مناسب است؟

نکات افزایش ترافیک وبسایت اولین مزیتی که برای شما خواهد داشت این است. که افراد تماس های بیشتر گرفته و سوالات بیشتری از طرف بازدیدکنندگان مطرح می شود. هنگامی که وب سایت شما پیوندی با اهداف و چشم اندازهای شما ایجاد نمود. بازدیدکنندگان نیز قطعاً با شما تماس می گیرند تا پرس و جوی بیشتری انجام دهند.

وجود بازدیدکنندگان در وب سایت شما دلایل خود را دارد. از جمله اینکه آنها به دنبال محصولات و یا خدمات شما هستند. این بدان معنی است که هر چه چشم انداز و اهداف بیشتری در وب سایت وجود داشته باشد، می تواند به معنی افزایش ترافیک وب سایت و افزایش فروش (conversion rate) در آن می باشد.

مزیت دوم این است که می توانید اطلاعات تماس افراد را دریافت نمایید. حتی اگر آنها تنها در مرحلهء یافتن و جستجوی اطلاعات در وب سایت شما باشند. از طریق ادامه ارتباط از طریق اطلاعات تماس آنها (ایمیل)، می توانید در شرایط مناسب و هنگامی که افراد آمادگی خرید را داشتند. فروشندهء خوبی برای آنها باشید.

– هنگام تبدیل ترافیک وب سایت به افزایش میزان فروش، چه اتفاقی می افتد؟

تا به حال مشتریانی که ابراز علاقه در مورد اینکه اینترنت چه کارهایی می تواند برای کسب و کار آنها انجام دهد داشته اید.! هنگامی که فرصت های زیادی که می توانید به صورت آنلاین برای کسب و کار آنها ایجاد شود را برای آنها توضیح دهید. حتماً شگفته زده خواهند شد.

یکی از مشتریان در ماه با حدود 40 سوال جدید از طرف بازدیدکنندگان وب سایتش مواجه میشود. حال دیگر نیازی نیست که نگران دریافت اطلاعات تماس از جمله ایمیل و یا شماره تلفن آنها باشد. شخص دیگری از طریق وب سایت، کسب و کارش در مدرسه موسیقی را دو بار در عرض 6 ماه گسترش داده و اقدام به استخدام 2 نفر برای رسیدگی به تماس های مشتریان نموده است.

علاوه بر این آنها اقدام به افزایش قیمت های تدریس دروس موسیقی برای مشتریان کرده تا افرادی را جذب کنند. که برای خدمات عالی حاضر به پرداخت مبلغ بالا می شوند. او از تقاضاهای قابل پیش بینی مشتریان بسیار خوشحال است. و می تواند کسب و کار خود را بر اساس برنامه ریزی گسترش دهد.

هنگامی که وب سایت شما به یک بروشور آنلاین و یک ابزار مدیریتی کسب و کار آنلاین تبدیل می شود. مطمئناً می توانید زمان بیشتری برای توسعه و گسترش کسب و کارتان داشته باشید، خدمات بهتری به مشتریان ارائه کنید. و حتی با در نظر گرفتن این خدمات و هزینه های مناسب می توانید نوع مشتریان خود را برای انجام معاملات با آنها انتخاب نمایید.

– چگونه می توان conversion rate را بالا برد؟

  • نکته شماره یک: تقسیم بندی مخاطبان هدفمند

ابتدا باید تشخیص دهید که چه کسانی مخاطبین هدفمند شما هستند. برای آنها صفحه ای طراحی کرده و در آن از محتوا و مطالبی استفاده کنید که مخاطبان به آن احساس خاصی پیدا کنند.

بسیاری از شرکت ها بر اساس آنچه تولید می کنند و یا خدماتی که ارائه می نمایند. اقدام به طراحی سایت می کنند. با این حال هیچ کس به طور جدی به آنچه در وب سایت به فروش می رسد، علاقمند نخواهد بود.

آنها علاقمند به این هستند که ببینند شما چگونه می توانید به آنها کمک کنید. با شخصی کردن صفحات برای مخاطبان وب سایت تان می توانید با آنها صحبت کنید. و به منظور رسیدن به اهداف تان ارتباط ایجاد نمایید.

  • نکته شماره دو: کاهش گزینه های انتخابی در سایت

افراد دوست ندارند انتخاب کنند! هنگامی که شما گزینه های زیادی برای انتخاب به آنها ارائه می کنید. تمایلی به انتخاب پیدا نمی کنند. علاوه بر این بسیار مناسب است که فرض کنیم افرادی که به وب سایت شما وارد می شوند. به سادگی گیج شده و به اشتباه می افتند.

در واقع حقیقت این است که طرح بندی صفحات وب سایت شما ممکن است. در بازدیدکننده احساس حماقت ایجاد نماید. زیرا که ایده های شما مربوط به ذهن شما است. و افراد کاملاً با کسب و کار آنلاین شما آشنایی نداشته و ایده های شما برای آنها جدید باشد و یا مانند شما فکر نکنند.

راه حل این است که طراحی سایت در کرج شما به گونه ای نامنظم و درهم و برهم نباشد. و به این موضوع فکر کنید که چگونه روند اهداف و چشم اندازهای شما در وب سایت باید جریان داشته باشد. صفحهء اصلی> پیدا کردن صفحهء پروفایل> و تماس با شما.

در طراحی وب سایت جریانی را ایجاد کنید که تا حد امکان ساده و گزینه های انتخابی در وب سایت تا حد امکان کمتر باشد.

  • نکته شماره سه: ارائه راهکارهای غیر قابل مقاومت call for action برای کاربران

هر شخصی که به وب سایت شما مراجعه می کند، دارای اهمیت می باشد و این هدف شماست که آن شخص را جذب وب سایت تان نمایید!

بسیار ضروری و لازم است که شما همه کار برای بدست آوردن جزئیات اطلاعات تماس آنها و یا ایجاد ارتباط با آنها انجام دهید. حتماً باید مرحلهء بعدی را به آنها اعلام کنید. از آنها بخواهید برای ارسال گزارشات و اخبار در وب سایت شما ثبت نام نمایند؛ و یا از آنها بخواهید که با شما تماس بگیرند و یا در صفحهء فیس بوک به شما ملحق شوند.

وبلاگ شما را مطالعه کنند. اینها دقیقاً وظیفهء شماست که به آنها بگویید که در مرحلهء بعدی چه کاری باید انجام دهند. همیشه با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

پس از این می توانید یک پایگاه اطلاعاتی از مشتریان بالقوهء خود ایجاد نمایید که تنها با یک تماس اقدام به خرید محصولات شما خواهند کرد.

عوامل اثر گذار در بهینه سازی نرخ تبدیل

اگر به دنبال افزایش نرخ تبدیل سایت و بهینه سازی طراحی سایت می باشید باید اگاه باشید که 6 عامل مهم در این بخش تاثیر گذار هستند:
ارزش‌آفرینی: اینکه شما چه ارزشی برای مخاطب تشکیل می دهید حائز اهمیت است. مشتری باید هزینه کند و در طرف مقابل قصد دارد مشاهده کند چه چیزی به دست می‌آورد. باید مشتری را توجیه نمایید که در مقابل هزینه ای که پرداخت می کند چه مزایا و ارزش‌هایی دریافت می‌نماید
مرتبط بودن: مخاطبان با پیش‌فرض‌های معلومی وارد سایت شما می‌گردند و هر چه محتوا و ارزش پیشنهادی شما با انتظارات آنها مطابقت داشته باشد، اسان تر اقدام موردنظر را انجام می‌دهند.
اعتمادسازی: سعی کنید تا منبعی موثق و با اعتبار باشید. اگر در سایت خود عواملی دارید که سبب بی‌اعتمادی می‌گردد حتما آن را اصلاح یا حذف نمایید.
جلب توجه: شما باید قادر باشید به شکلی درست در همان لحظه توجه مخاطب را جلب نمایید. اگر مواردی در سایت وجود دارد که باعث سردرگمی یا منحرف‌کردن توجه مخاطب وجود دارد باید آن را درست یا حذف نمایید.
ایجاد ضرورت: باید به مخاطبان‌تان گفته شود چرا اقدام آنها در زمان فعلی ضروری می باشد. محدودیت زمانی، تعداد محدود محصول، ایجاد انگیزه یا کد تخفیف زمان‌دار از مورد هایی می باشد که قادر است این ضرورت را توجیه نماید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]