فروشگاه با چند فروشنده در ووکامرس با افزونه ی YITH WooCommerce Multi Vendor

خانه / آموزش وردپرس / فروشگاه با چند فروشنده در ووکامرس با افزونه ی YITH WooCommerce Multi Vendor

فروشگاه با چند فروشنده در ووکامرس با افزونه ی YITH WooCommerce Multi Vendor

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

فروشگاه با چند فروشنده در ووکامرس

فروشگاه با چند فروشنده در ووکامرس ، افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor به منظور ایجاد فروشگاهی با چند فروشنده در ووکامرس در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

نصب و تنظیمات افزونه فروشگاه با چند فروشنده در ووکامرس

پس از دریافت فایل افزونه، سپس آن را در بخش افزونه های پنل فروشگاه خود نصب و فعال نمایید. پس از فعالسازی شما چندین گزینه برای تنظیمات افزونه چند فروشندگی در بخش پیشخوان فروشگاه مشاهده می کنید. در ادامه به بررسی تنظیمات بخش های مختلف آن می پردازیم.

Vendors

در این بخش از تنظیمات فروشگاهی با چند فروشنده در ووکامرس باید نام فروشندگانی که می خواهند در فروشگاه شما به فروش محصولاتشان بپردازند را مشخص کنید. اطلاعات لازمه مربوط به فروشندگان را وارد کنید.

Commissions

این بخش از تنظیمات فروشگاهی با چند فروشنده در ووکامرس مربوط به کمیسیون هایی است که از هر فروشنده به مدیر طراحی سایت در کرج تعلق می گیرد. اگر فروشنده ای محصولی را بفروشد در این لیست مشخص می شود. در واقع این بخش مدیریت برای گزارش کمیسیون فروشندگان می باشد.

همانطور که در تصویر فوق مشخص است، در این فروشگاه محصولی به فروش نرسیده است، پس کمیسیونی به مدیر تعلق نمی گیرد!! حال به بررسی تنظیمات اصلی افزونه می پردازیم.

General settings

درصد کمیسیون از فروش محصولات فروشندگان را مشخص کنید. سپس بر روی دکمه ذخیره سازی تغییرات کلیک کنید.

در ادامه بخوانید  ماندن در صف انتظار در ووکامرس با YITH WooCommerce Waiting List

Product management

Vendor name label color: تعیین رنگ برچسب نام فروشندگان در فروشگاه
Enable order management: برای فعالسازی مدیریت سفارشات می باشد. با فعاسازی این گزینه هر فروشنده می تواند به صورت مجزا سفارش محصولات خود را مدیریت کند.
Order synchronization: اگر گزینه فوق را فعال نمایید. تنظیمات این گزینه برای شما قابل دسترس می شود. برای هماهنگ سازی سفارشات است. ایجاد تغییرات در سفارشات با توجه به نظر خود فروشنده اعمال می شود.
سپس تنظیمات این بخش را ذخیره نمایید.

توجه!!

حال اگر به بخش محصولات بروید، می توانید ستونی فروشندگان که با نصب این افزونه اضافه شده است را مشاهده کنید. برای انتخاب فروشنده هر محصول، در صفحه ویرایش محصولات از بخش چپ صفحه می توانید از منوی Vendor نام فروشنده محصول را تعیین کنید.

برای نمایش صفحات مربوط به فروشگاهی در طراحی سایت کرج با چند فروشنده می توانید به بخش فهرست ها بروید و برای بخش فروشندگان فروشگاه فهرستی را تنظیم نمایید.

با افزودن به بخش فروشندگان به فهرست، کاربران طراحی سایت می توانند به راحتی از صفحات هر یک از فروشندگان بازدید کنند.

نکته!! افزونه چند فروشندگی دارای ابزارک است. شما می توانید به بخش ابزارک های فروشگاه خود بروید و ابزارک افزونه فروشگاه با چند فروشنده در ووکامرس را در محل مناسبی قرار دهید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]