طراحی سایت خوب کرج

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت خوب کرج

طراحی سایت خوب کرج

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت خوب کرج

برای داشتن یک طراحی سایت در کرج برای افرادی که ساکن البرز هستند. و یا کسب و کارهای آنها داخل استان البرز است. و یا به هر دلیلی به دنبال طراحی سایت مناسب در کرج هستند. دانستن اطلاعات کلی و پایه در خصوص طراحی وبسایت الزامیست.

و بعد از آن شناخت کامل در مورد شرکت طراحی سایت کرج که قرار است. طراحی وبسایت خود را به آن بسپارند.

در اینجا ما سعی میکنیم ابتدا یک دید کلی در مورد طراحی وبسایت به شما بدهیم بعد از آن به شاخه های مختلف طراحی سایت اشاره خواهیم کرد. سپس معرفی ویژگی های شرکت طراحی سایت خوب

وبسایت حرفه ای

طراحی سایت چیست؟

طراحی وب سایت، طراحی سایت یا همان Web Design، درواقع به معنای تلاش برای ساخت یک پایگاه داده اینترنتی برای ارائه و معرفی خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی‌های وبسایت یک فرآیند است. که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طرح گرافیکی و رعایت اصول بهینه سازی تشکیل شده است. پس اگر می‌خواهید یک کسب و کار قدرتمند داشته باشید. تا بتوانید خود را به تمام دنیا معرفی کنید نیازمند طراحی سایت خوب هستید. و اگر در شهر خاصی (که اینجا هدف ما شهر کرج است) نیاز به مشهور شدن هستید باید به دنبال طراحی سایت خوب کرج و یا هر شهر دیگری باشید.

نکات مورد توجه در طراحی سایت:

بهینه سازی سایت یا SEO :

SEO برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که به بهینه سازی و سئو نیز مشهور است. که همگی آنها را میتوان بصورت زیر تعریف نمود:

سئو به معناي فريب موتور‌های جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. بلکه براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وبسايتها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا می باشد.

بهینه سازی موتور های جستجو یعنی مجموعه ی تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت اجازه می دهد. ترافیک و بازدید کننده بیشتری از موتور های جستجو  مانند Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد.

فضای میزبانی وب:

هاست به فضایی روی یک رایانه متصل به اینترنت گفته می‌شود که یک وب مستر قادر به میزبانی سایت خود روی آن فضا است. از ثبت دامنه به مرحله خرید هاست میرسیم. هاست یا Host به معنای فضای میزبانی در زبان فارسی است.

دامنه:

در اینترنت به نامی اختصاصی گفته می‌شود. که هر وب‌سایت برای تمایز و قابلیت دسترسی نسبت به سایر سایتها به خود می‌گیرد.

شاخه های مختلف طراحی سایت:

  1. طراحی سایت شرکتی
  2. و طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت خبری
  4. طراحی سایت دانشگاهی
  5. و طراحی سایت پزشکی
  6. طراحی سایت املاک
  7. طراحی سایت صنعتی
  8. و طراحی سایت وردپرس
  9. طراحی سایت شخصی
  10. و طراحی سایت حرفه ای
  11. طراحی سایت هتل
  12. و طراحی سایت رستوران
  13. طراحی سایت انجمن خیریه
  14. و طراحی سایت ریسپانسیو

انتخاب شرکت طراحی سایت خوب کرج اولین و مهم ترین گام ورود به دنیای دیجیتال محسوب می شود.

کسب و کارهایی که تصمیم به ورود به دنیای دیجیتال و در اصل دیجیتال مارکتینگ گرفته اند کاملا این نکته را میتوانند به شما گوش زد کنند که چقدر انتخاب شرکت طراحی سایت مهم است.

فاکتورهای مهم برای انتخاب شرکت طراحی سایت:

اولین چیزی که باید در نظر بگیریم همین سابقه یک شرکت طراحی سایت است، البته اگر شرکتی سابقه نداشته باشد دلیل بر این نیست که نباید به آن اعتماد کرد اما اعتماد کردن بسیار سخت است.

دومین که پایه و اساس و بنیاد یک شرکت طراحی سایت در کرج است. داشتن نیروهای متخصص و حرفه ایست. اینکه با جدیدترین متدهای برنامه نویسی و طراحی سایت آشنا باشند.

یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید:

تعهد است اینکه بدانید در بازه مشخصی سایت خود را تحویل خواهید گرفت و بعد از آن به میزان پشتیبانی که در قراردادتان با هم توافق کرده اید پایبند باشند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]