ساخت سایت – یک صفحه اصلی موفق دارای لینک های موثر و قوی است

خانه / آموزشی / ساخت سایت – یک صفحه اصلی موفق دارای لینک های موثر و قوی است

ساخت سایت – یک صفحه اصلی موفق دارای لینک های موثر و قوی است

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

ساخت وب سایت ها

ساخت وب سایت ها

ساخت وب سایت ها ، به تازگی مقاله خواندم که در مورد موفقیت بیشتر صفحه های اصلی وب سایت ها با لینک های مفید و موثر نسب به چند سال گذشته نوشته بود. بعد از خواندن و پردازش اطلاعات، فکر بسیار خوبی است. که نکات برجسته از ایده های مندرج در آن مقاله برای شما ارائه تا راهنمای خوبی برای طراحی و ساخت سایت باشد.

این امر به خصوص برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که به شدت بر روی رنکینگ وب سایت و موقعیت آن به منظور افزایش ترافیک وب سایت تکیه می کنند. بسیار مفید می باشد.

یکی از طراحان وب سایت می گوید: “هیچ کس طراحی سایت خود را با این هدف شروع نمی کند. که صفحهء اصلی سایتش تا حد امکان پیچیده باشد” برعکس هر شخصی تمایل دارد. که طراحی سایت ساده ای داشته باشد. اما این بدان معنی نیست که لینک کمتری در صفحهء اصلی ارائه دهید.

این نقل قول به خوبی در طراحی ها و ساخت سایت ها اجرا می شود. همچنین دقیقاً آنچه ما به آن نیاز داریم مورد هدف قرار گرفته تا وب سایت موفقی برای کاربران شود. این موضوع یکی از آن دسته چیزهایی است که نیاز داریم. تا مطمئن شویم دقیقاً بر روی چیزهایی تمرکز کرده ایم. که برای کاربران در وب سایت مناسب و مفید است.

این امر می تواند یک مذاکره کامل میان آنچه شما به عنوان یک وب سایت مطلوب تصور می کنید. و در عین حال در همان زمان تضمین می کند. که کاربران اصلی با وب سایتی مواجه هستند. که به خوبی برای آنها کار می کند.

آیا صفحه اصلی وب سایت شما دارای لینک های زیاد و موثری است!

آیا به کاربران خود لینک های مرتبط و مفید ارائه می کنید. که به طور بالقوه ارتباط آنها را با وب سایت عمیق تر می کند؟ و یا محصولات و خدمات شرکت خود را بیشتر از همه به نمایش می گذارید؟

اینها سوالات مهمی است که در مورد عملکرد، شیوه و فرمت صفحه اصلی وب سایت خود باید بپرسید و در مورد آنها بررسی انجام هید.

لینک های صفحه اصلی در طراحی سایت بسیار مهم هستند، زیرا این لینک ها به عنوان نقطه ورود به سایت شما عمل می کنند و کاربران را به بخش های مختلف سایت هدایت می کنند. بنابراین، باید توجه داشت که لینک های صفحه اصلی باید با دقت و به شکل مناسب طراحی شوند تا بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان فراهم کنند.

لینک های صفحه اصلی باید ساده و روان باشند، به گونه ای که کاربران به راحتی بتوانند به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا کنند. همچنین، باید مطمئن شوید که لینک های صفحه اصلی به صورت منطقی و سازماندهی شده باشند، به گونه ای که بازدیدکنندگان به سرعت بتوانند به دسته بندی های مختلف سایت دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، باید مطمئن شوید که لینک های صفحه اصلی در ناحیه قابل مشاهده باشند، به گونه ای که بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند آنها را پیدا کنند. همچنین، باید مطمئن شوید که لینک های صفحه اصلی به صورت قابل توجهی طراحی شوند تا بازدیدکنندگان به سرعت به آنها توجه کنند.

وب سایت های خبری نیاز به ارائه لینک های چندگانه در صفحه اصلی را به خوبی درک کرده اند. اکثر وب سایت های خبری به صورتی طراحی شده اند. که لینک هایی با اطلاعات زیاد به کاربران خود ارائه کنند. CNN و FOX و امثال این نوع وب سایت ها حامل اخبار و گزارشات زیادی بوده و بسیاری از وب سایت های روزنامه های مهم دارای هزاران لینک هستند. که در صفحه اصلی به نمایش درمی آیند.

به لیست وب سایت های زیر نگاه بیاندازید و رتبه بندی آنها را بررسی نمایید:

– رنکینگ گوگل – رنکینگ Alexa

    • Yahoo.com 9 4
    • CNN.com 10 52
    • NYTimes.com 9 86
    • LATimes.com 8 321
    • FoxNews.com 8 171
    • BBC.co.uk 9 42
    • Bls.gov * 7 5697
    • Craigslist.org 6 34

وب سایت اداره کار و آمار

اصلاً وب سایت خبری محسوب نمی شود. با این حال نمونه خوبی از یک صفحه اصلی سایت است. که تقریباً به طور کامل از لینک های زیادی تشکیل شده است. همانطور که از رنکینگ این سایت ها متوجه می شوید. به شدت از آنها استفاده می شود ترافیک این وب سایت ها به طور کامل مربوط به صفحه اصلی سایت می باشد که شامل لینک های زیادی است.

قضاوت در مورد این سایت ها از روی رنکینگ، نشان از لینک های بسیار زیاد در این وب سایت ها می باشد. مطمئناً گنجاندن لینک های مفید در وب سایت شما نیز انتخاب خوبی برای افزایش ترافیک سایت تان می باشد. با این حال توصیه من این است که نگاهی به شیوه نمایش این لینک ها در صفحه اصلی این وب سایت ها بیاندازید.

اکثر این وب سایت ها لینک های خود را با ذوق و سلیقه و به شیوه ای سازمان یافته به نمایش می گذارند. بنابراین اساساً آنچه می گوییم این است. که شما هم می توانید اقدام به حفظ طراحی سایت در تهران با رویکردی ساده داشته باشید. در حالی که در همان حال به ایجاد یک “محیط با لینک های قوی” به کاربران تجربه خوبی ارائه می دهد.

این امر می تواند مرجع خوبی برای استفاده شما هنگام ساخت و طراحی سایت در کرج باشد. تا با طراح وب سایت خود در این مورد گفتگو نمایید. لطفاً در صورت تمایل به استفاده از اطلاعات این مقاله برای اشاره به نیاز های طراحی سایت عالی با صفحه اصلی همراه با لینک های مفید، از نکات آن استفاده نمایید.

امیدوارم این اطلاعات کمک به درک افراد در طراحی سایت کرج نماید. که چقدر ایجاد و ساخت سایتی با صفحه اصلی پر از لینک های مفید می تواند توجه کاربر را جلب نموده و از طریق ارائه اطلاعات مفید با استفاده ساده در سایت و حرکت راحت در صفحه اصلی می توانید سود زیادی به شرکت خود منتقل نمایید.

کاربرپسند بودن طراحی سایت

کاربران مخاطب اصلی هر سایت می باشند که باید سایت از نظر ظاهری، طراحی صفحه اصلی، طراحی صفحات داخلی، محتوا مورد پسندشان باشد. یکی از معنای دیگر کاربر پسند بودن این می باش که کاربر باید قادر باشد هر چیزی را که به دنبال آن می باشد به اسانی به دست آورد و اگر قصد دارد کاری صورت گیرد به اسانی صورت گیرد.
یکی دیگر از روش های کاربر پسند بودن این می باشد که حتی کاربرانی که از مشکلات بینایی رنج میبرند بتوانند از سایر صفحات سایت و مطالب آن مورد استفاده قرار دهند توجه به اصول طراحی (UI) نیز در این زمینه ضروری می باشد که اگر طراح سایت در طراحی سایت در کرج هستید باید آن را یاد بگیرید یا از طراح سایت خود بخواهید این دسترسی پذیری را برای کاربران فراهم نماید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]