سئو در رسانه های اجتماعی معنای تازه ای با الگوریتم جدید گوگل پیدا کرده است

خانه / آموزشی / سئو در رسانه های اجتماعی معنای تازه ای با الگوریتم جدید گوگل پیدا کرده است

سئو در رسانه های اجتماعی معنای تازه ای با الگوریتم جدید گوگل پیدا کرده است

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

سئو در رسانه های اجتماعی

سئو در رسانه های اجتماعی ، اهمیت سئو در رسانه های اجتماعی به لطف برخی از تغییرات در الگوریتم های گوگل (اخیراً به روز رسانی پاندا) بسیار افزایش داشته است.

گوگل پاندا چه کاری برای ساختن ارتباطات در رسانه های اجتماعی و بزرگتر شدن بخشی از الگوریتم سئو کرده است! به عبارت دیگر هر چقدر یک شخص ارتباطات بیشتری داشته باشد.

بیشتر احتمال دارد که برخی از موارد خوانده شده و یا برخی توصیه ها در صفحهء نتایج موتور جستجوی آن شخص به نمایش در آید.

آیا همه موتورهای جستجو در طراحی سایت در کرج نتیجه یکسانی دارند؟

نیاز نیست موتورهای جستجو از الگوریتم‌های اختصاصی برای فهرست‌بندی و همبستگی داده‌ها مورد استفاده قرار می دهند، بنابراین هر موتور جستجو رویکرد خاص خود را برای یافتن آنچه قصد دارید پیدا کنید، دارد. نتایج آن امکان دارد بر اساس مکانی باشد که شما در آن قرار دارید، چه چیز دیگری جستجو کرده‌اید، و چه نتایجی توسط سایر کاربرانی که همان مورد را جستجو می‌کنند ترجیح داده‌اند. هر موتور جستجو به طور منحصر به فرد این موارد را وزن می نماید و نتایج مختلفی را به شما ارائه می دهد.

بهینه سازی یا سئو

در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد. با مقدمهء ابزارهای جدیدی مانند گوگل+ شروع و میزان اهمیت آن رفته رفته بیشتر شده است. 

به طور مثال شخصی A به دنبال اطلاعاتی در مورد موسیقی در اینترنت می گردد. اگر این شخص در طراحی سایت گوگل logged in نشده باشد و یا اتصالات و ارتباطات زیادی در آن نداشته باشد. گوگل نیز به آن شخص مطالب بسیار Objective که مبتنی بر معمول ترین تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو است، ارائه می نماید.

به احتمال زیاد آن شخص ترجیح می دهد که به او بهترین طراحی سایت در کرج های بهینه سازی شده در مورد موسیقی ارائه شود. اما اگر این شخص در شبکه های اجتماعی مانند تویتر فعال باشد.

با بسیاری از افراد دیگر نیز در گوگل+ در ارتباط باشد. و یا حتی افرادی را در فهرست تماس های گوگل خود داشته باشد، مسئله به صورت دیگری خواهد بود.

مثلاً فرد B در میان این افراد نیز به موسیقی علاقمند باشد. پس از آن هر کاری که در این مورد انجام دهد و هر چیزی که در این مورد بنویسد و نظر دهد برای آن شخص A در نتایج موتور جستجو قابل مشاهده خواهد بود.

سئو سایت

اگر افراد مرتبط کامنتی در صفحهء مرتبط با موسیقی بگذارند و یا مطالب وبلاگی را در مورد موسیقی به اشتراک بگذارند. و یا شخصاً مطالبی در وبلاگ بنویسند. بنابراین این موارد در نتایج صفحهء جستجوی شخص اول A به نمایش در خواهد آمد.

این امر دو اثر مثبت بر روی سئو رسانه های اجتماعی دارد. اولاً اینکه هر چه یک کسب و کار آنلاین ارتباطات بیشتری با مشتریان بالقوه داشته باشد. بیشتر احتمال دارد که در صفحهء نتایج موتور جستجو نشان داده شوند.

دوماً افرادی که در مورد موسیقی مطالبی در وبلاگ می نویسند. می توانند در نهایت چهره خود را بدون هیچ خجالتی در معرض دید دیگران قرار دهند! بهینه سازی و یا سئو در رسانه های اجتماعی از منافع ارتباط میان جستجوگران و شبکه های اجتماعی آنها استفاده می کنند.

زیرا مردم بیشتر تمایل بر باور نظرات و عقاید واقعی دوستان خود دارند تا کسانی که کاملاً با آنها غریبه هستند. اما به توصیفات و نظرات افراد کاملاً غریبه ای را باور کرده و به آن اعتماد می کنند. که اطلاعاتی از طرف بازاریابان سنتی به آنها ارائه شده باشد.

پیامدهای این کار برای بازاریابان سنتی این است. که آنها ممکن است به مشتریان خود وعده های ویژه “قیمت های ویگه و یا تخفیف های دیوانه کننده!” ارائه نمایند. 

بهینه سازی وب

مشتریان امروزی دیگر به دنبال این چیزها نیستند. حداقل در رسانه های اجتماعی و یا رفتارهای بازاریابی های معمول اینگونه نیستند. این روزها مشتریان به دنبال ارتباط با شرکت ها هستند. آنها از شرکت های تجاری انتظار شنیدن حقیقت را دارند و به اندازهء گذشته نیاز به احترام و ارزش دارند.

افراد از تبلیغات تلوزیونی، پیام های تجاری رادیویی در فرار هستند. و یا با نرم افزار های مخصوص، تبلیغات در طراحی سایت کرج ها را مسدود می کنند. تمامی اینها برای جلوگیری و کم کردن استفاده از متدهای تبلیغاتی سنتی می باشد. 

آنها می خواهند با کسب و کارها و شرکت هایی در ارتباط باشند. که به صورت ثابت آگهی های آزاردهنده ارسال نکرده و ارتباطات بی مورد ایجاد نمی کنند.

آنها ترجیح می دهند با شرکت هایی کار کنند که به آنها کمک می کنند. تا پاسخ سوالات خود را بیایند،مسائل و مشکلات را حل کنند و به آنها کمک کنند تا چاره ای بیاندیشند.

این بدان معنی است که بهینه سازی رسانه های اجتماعی به درستی کار می کند. کسب و کار آنلاین نیاز به ارتباط با مشتری بالقوه از طریق رسانه های اجتماعی مانند گوگل+، تویتر و فیس بوک (در صورت لزوم!) دارد.

بازاریابی وب

ارتباط با آنها با همان شیوه ای که آنها تمایل دارند و البته نه به شیوهء بازاریابی که فکر می کنید موثر است. یک کسب و کار آنلاین نیاز به ایجاد یک خبرنامهء مفید و ارزشمند دارد. که ایمیل افراد را در آن اضافه کرده و از آنها نیز درخواست نمایید که آدرس ایمیل تجاری شما را به لیست خود اضافه کنند.

آنها همچنین باید به طور مداوم اقدام به نوشتن مطالب وبلاگ نمایند. که مشکلات و سوالات آن مشتریان بالقوه ای که افراد با آن روبرو هستند را حل نماید.

همانطور که این کسب و کارهای آنلاین با این مشتریان بالقوه از طریق رسانه های اجتماعی متصل می شوند.

همچنین به معنی این است که هرگاه این افراد موضوعات مورد هدف شما در کسب و کارتان را جستجو می کنند. آن کسب و کار آنلاین با رتبه های بالا در نتایج موتور جستجو به نمایش در خواهد آمد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]