درج کردن مشتری در whmcs

خانه / آموزشی / درج کردن مشتری در whmcs

درج کردن مشتری در whmcs

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

WHMCS چیست؟

WHMCS یا Web Hosting Management Complete Solution یک پلتفرم مالی و اتوماسیون کامل برای شرکت های هاستینگ است. این سیستم قدرتمند، تمامی مواردی را که برای مدیریت سرویس ها و کاربران نیاز است برای شرکت های هاستینگ فراهم میکند.

زمانی که از  whmcs  استفاده می کنید. باید کلیه اطلاعات مشتریان خود را وارد کنید تا در صورت نیاز این سیستم به فعالیت های روزانه ی شما کمک کند.

اولین کاری که در whmcs واجب است اضافه کردن مشتریان خود را که از طراحی سایت و طراحی سایت در کرج شما سرویسی را خریداری کردند به این سیستم است.

برای اضافه کردن ابتدا وارد سیستم می شوید که باصفحه ای مانند صفحه ی زیر، روبه رو خواهید شد.

درج مشتری در whmcsدر قسمت نوار آبی رنگ بالا گزینه ای با نام کلاینت وجود دارد. که زمانی که روی آن با موس حرکت می کنید زیر منوی آن باز می شود. که در آن Add New Client وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید.

صفحه ی جدیدی مربوط به مشخصات مشتری باز می شود. سعی کنید تمام گزینه ها را به طور مناسب و صحیح پر کنید. تا به صورت اشتباه این سرویس پیامی را چاپ نکرده و برای شخص غیر مربوط فرستاده نشود.

درج مشتری در whmcsزمانی که مشخصات را کامل کردید در پایین همان صفحه دکمه ای با نام Add Client وجود دارد. که پس از فشردن آن مشتری جدید شما به مابقی مشتریان اضافه خواهد شد.

درج مشتری در whmcsدر ادامه نیز می توانید پس از ثبت مشتری به دیگر امکانات whmcs و سرویس دهی های مشتریان nv طراحی سایت کرج هم بپردازید.

WHMCS

در واقع WHMCS یک سیستم حسابداری بسیار پیشرفته و دقیق به همراه ماژول های مورد نیاز جهت راه اندازی یک هاستینگ قدرتمند می باشد. امکاناتی که نام برده شد را به طور واضح تراشاره میکنم: قابلیت عضویت و مدیریت کاربران, سیستم پشتیبانی و تیکتینگ, سیستم حسابداری پیشرفته, امکان پرداخت آنلاین, امکان متصل شدن به کنترل پنل های مختلف وب مانند سی پنل, دایرکت ادمین, قابلیت ثبت و تمدید دامنه, پشتیبانی از چندین زبان دنیا, سیستم گزارش گیری پیشرفته و ….

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]