حذف باکس خوش آمدگویی پیشخوان در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / حذف باکس خوش آمدگویی پیشخوان در وردپرس

حذف باکس خوش آمدگویی پیشخوان در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

حذف باکس خوش آمدگویی پیشخوان وردپرس

حذف باکس خوش آمدگویی پیشخوان در وردپرس هدف از پنل خوش آمدگویی برای کمک به کاربران مبتدی در انجام تنظیمات است. حال اگر شما جز کاربران حرفه ای وردپرس هستید، بهتره که خوش آمدگویی را از صفحه مدیریت خود حذف کنید.
زیرا کاربردی برای شما ندارد. همچنین باعث شلوغی صفحه پیشخوان طراحی سایت در کرج و نادیده گرفته شدن بخش ها و ویجت های مهم در صفحه می شود.

حذف باکس خوش آمدگویی

راه های مختلفی برای مخفی سازی و حذف کامل پنل خوش آمد گویی از پیشخوان وردپرس وجود دارد. این روش ها به صورت زیر می باشند:

راه حل اول حذف باکس خوش آمدگویی : ساده ترین راه برای حذف خوش آمدگویی از پیشخوان وردپرس طراحی سایت کرج ، استفاده از دکمه بستن درگوشه بالای سمت چپ پنل خوش آمد گویی است.

راه حل دوم حذف باکس خوش آمدگویی :دومین روش حذف باکس خوش آمد گویی، از طریق ” تنظیمات صفحه ” است. با کلیک بر روی دکمه ی ” تنظیمات صفحه ” در گوشه بالای سمت چپ پیشخوان، تیک گزینه ” خوش آمدید ” را بردارید.

دوستان هر دو روش فوق باکس خوش آمدگویی را در بخش مدیریت مخفی می کنند. برای نمایش دوباره پنل خوش آمدگویی باید بر روی دکمه ” تنظیمات صفحه ” کلیک کرده و تیک گزینه ”خوش آمدید” را بزنید.

راه حل سوم برای حذف باکس خوش آمدگویی : حال برای حذف کامل پنل خوش آمدگویی، حتی از بخش ” تنظیمات صفحه ” باید از شورت کدها استفاده نمایید. شما باید شورت کد زیر را به فایل functions.php قالب وردپرس طراحی سایت در کرج خود اضافه نمایید:

به راحتی با این کد می توانید با عمل حذف باکس خوش آمدگویی را به صورت کامل از مدیریت طراحی سایت را انجام دهید. با کلیک بر روی دکمه ” تنظیمات صفحه ” در وردپرس دیگر گزینه ی خوش آمدید را مشاهده نمی کنید. به این صورت به راحتی می توانید دیگر این باکس کوچک را نبینید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]