تبلیغات رایگان در گوگل

خانه / آموزشی / تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات رایگان در گوگل

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات رایگان در گوگل ، شاید خیلی از شرکت های کوچک جدید آگاه نباشند. که می توانند از امکان تبلیغات رایگان روی گوگل با استفاده از Google Places استفاده کنند.

از آنجا که گوگل همیشه به دنبال افزایش ارزش نتایج جستجوهای محلی خود است. مانند نقشه های گوگل ، این موتور جستجوی عظیم یک راه ساده ارائه داده است که شما بتوانید اطلاعات ارزشمندی در مورد تجارت خود به آنها بدهید. تا گوگل بتواند از این اطلاعات برای بهتر کردن نتایج جستجوهایش استفاده کند.

امکان تبلیغات رایگان که برای راه‌اندازی کسب‌ وکارهای کوچک و متوسط و همچنین افزایش آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات، بسیار مفید هستند انواع مختلفی دارند که در زیر به برخی از این امکانات اشاره می‌کنیم:

  • Google My Business  این سرویس از گوگل به صاحبان کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا اطلاعات کاملی از کسب و کار خود شامل آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری و عکس‌ها به همراه نظرات کاربران در موتور جستجوی گوگل قرار دهند. این سرویس رایگان است و به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی با کسب ‌وکار شما ارتباط برقرار کنند.
  • Google Search Console  این ابزار به وبمسترها امکان می‌دهد تا وب‌سایت خود را به گوگل معرفی کنند و بهبود در نتایج جستجوی گوگل برای سایتشان ببینند. با استفاده از این ابزار می‌توانید مشکلات سئویی و تکنیکی سایت خود را برطرف کنید و نمایش خود در نتایج جستجوی گوگل را بهبود بخشید.
  • Google Alerts با استفاده از این سرویس می‌توانید برای کلمات کلیدی خود در گوگل هشدارهایی تنظیم کنید و از جدیدترین اخبار و مطالب مرتبط با آنها مطلع شوید. این سرویس رایگان است و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در جریان تغییرات و اخبار مرتبط با صنعت و مشتریان خود باشند.

مزیت این کار تبلیغات رایگان در گوگل چیست؟ اساسا این یک راه برای تبلیغ رایگان در گوگل است و اگر صادقانه به قضیه نگاه کنیم چه کسی تبلیغات رایگان در گوگل را دوست ندارد؟ این موضوع نه تنها جایگاه تجارت و طراحی سایت شما را در جستجو ها بهبود می بخشد. بلکه به افزایش ترافیک و به دنبال آن افزایش مشتری نیز کمک بسزایی خواهد کرد.

علت مهم بودن ثبت آگهی رایگان در چیست؟

در جواب این سوال باید بگوییم که برای شروع کار تبلیغات نیاز می باشد تا اگاه باشید چه مواردی برای بازار هدف شما جذاب می باشند و موارد یا محصولات و خدماتی که زیاد طرفدار ندارند را نیز قادر باشید در کنار این موارد فروش داشته باشید. قانون ۲۰/۸۰ ! ۲۰% از محصولات یا خدمات شما برای مخاطب طور دیگری جذاب می باشد، ۸۰% دیگر را نیز باید در کنار این محصولات معرفی و به فروش برسانید.

حالا ربط این موارد به ثبت آگهی رایگان چیست؟ قطعا باید کار تبلیغات را برای کسب و کار خود از یک جا اغاذ نمایید. کجا بهتر از سایت هایی مانند سایت شغلتون! هم قادر هستید رایگان آگهی قرار دهید می توانید به راحتی با ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود را در گوگل به نمایش بگذارید.

برای گرفتن تبلیغ رایگان روی مکان های گوگل به چه نیاز دارید؟

به منظور ثبت لیست مکان های گوگل خود به اطلاعات زیر نیاز خواهید داشت :

  • یک توضیح درمورد تجارت و کسب و کارتان
  • شماره تلفن ، آدرس و هر اطلاعات تماس دیگری که دارید.
  • یک لوگو یا تصویر که تجارت شما را معرفی می کند. به عنوان مثال بعضی از افراد دوست دارند تصویری از دفتر کار یا فروشگاه یا رستوران خود قرار دهند.
  • یک کوپن یا یک پیشنهاد ویژه برای تبلیغ (گوگل همچنین به شما اجازه می دهد که اگر خودتان مایل باشید یک کوپن رایگان بگذارید.

لیست شما می تواند شامل هر اطلاعاتی که فکر می کنید با تجارت شما مرتبط است. یا می تواند افراد را به شرکت شما جذب کند ، باشد.
برای ایجاد یک لیست مکان گوگل با ما همراه شوید :

گام اول : ایجاد یک اکانت

به آدرس http://www.google.com/places رفته و بر روی دکمه ‘Get Started Now’ کلیک کنید. اکانت Google Places شما به اکانت گوگلتان متصل خواهد شد.

در این مرحله می توانید کشور و شماره تلفن خود را وارد کنید . به خاطر داشته باشید وارد کردن یک شماره تلفن معتبر و صحیح بسیار ضروری می باشد. چرا که وقتی که افراد شما را جستجو می کنند ، شما می خواهید که آنها به راحتی بتوانند با شما تماس بگیرند.
وقتی شماره تلفن و کشور را وارد کردید، گوگل جستجو می کند. آیا قبلا این مکان ثبت شده است یا خیر؟ به خاطر داشته باشید که در هر زمانی که بخواهید می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

گام دوم : پر کردن اطلاعات خود

در این مرحله شما می توانید اطلاعات مربوط به تجارت خود را به صورت دستی وارد کنید. به محض وارد کردن شماره تلفن گوگل اجازه تکمیل سایر اطلاعات را به شما خواهد داد. و پس ازتکمیل اطلاعات گوگل در سمت راست صفحه روی یک نقشه اطلاعات شما را نمایش خواهد داد. مطمئن شوید که این همان چیزی است که می خواهید بازدیدکنندگان و مشتریانتان ببینند.

از یک توضیح کوتاه و رسا استفاده کنید که در عین مختصر بودن مفهوم اصلی تجارت یا خدمات یا محصولات شما را منتقل کند. تعداد افرادی که این اطلاعات را مشاهده می کنند ممکن است زیاد باشد ، بناراین مطمئن شوید که همه اطلاعات را صحیح و کاملا وارد کرده اید.

گام سوم : تعیین جایی که خدمات شما به آن منطقه ارائه می شود

شما در این مرحله می توانید تعیین کنید که آیا خدمات شما به یک یا چند منطقه خاص ارائه می شود یا خیر؟  این مساله باعث می شود که وقتی افراد تجارت های مشابه شما را جستجو می کنند. می توانند شما را روی نقشه در محدوده مورد نطر مشاهده کنند.
شما همچنین می توانید محدوده ای را که با خدمات خود پوشش می دهید، مشخص کنید.

اگر شما گزینه اول را انتخاب کنید (فاصله از مکان اول) ، روی نقشه یک منطقه با شعاع مشخص شده نمایش داده می شود. که شما می توانید تعیین کنید که مرکز ایم منطقه کجا باشد.
ولی اگر ترجیح می دهید یک مجموعه مناطق خاص را به عنوان مناطق تحت پوشش لیست کنید. می توانید گزینه دوم را انتخاب کنید. این گزینه برای شرکت هایی مناسب است که فقط قادرند به مناطق خاصی خدمات ارائه کنند. مانند رستوران ها و فست فودها که تا محدوده خاصی را برای ارسال با پیک تحت پوشش قرار می دهند.

گام چهارم : تعیین ساعات خدمات دهی

یکی دیگر از جنبه های مفید سرویس مکان های گوگل این است که میتوانید ساعاتی از روز که خدمات ارائه می دهید ، در واقع ساعات کاری شرکت خود را، مشخص کنید. اغلب افراد که به دنبال شرکت شما می گردند می خواهند بدانند که در چه زمانی مشغول به کارید و خدمات خود را ارائه می دهید. و سرویس مکانهای گوگل این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات دقیقی د اختیار مشتریان خود قرار دهید.

گام پنجم : تعیین روش های پرداخت

اگر شما محصول یا خدماتی برا ی عرضه و فروش مستقیم به مشتری دارید، می توانید در این بخش به معرفی روش های پرداخت خود بپردازید.

گام ششم : اضافه کردن محتوای بصری

آیا شما یک فایل ویدئویی برای معرفی شرکت خود دارید؟ آیا دیگران شما را با نام برندتان می شناسند؟ می توانید همین حالا این فایل را به سرویس مکان گوگل خود اضافه کنید. مردم به تبلیغات بصری خیلی سریعتر پاسخ می دهد تا تبلیغات متنی. در واقع طبق تحقیقات 90% اطلاعات منتقل شده به مغز اطلاعات تصویری هستند و اطلاعت بصری 60000 بار سریعتر از متن پردازش می شوند. با این دید ، بازاریابان می توانند از اطلاعات تصویری برای جذب بیشتر مخاطب بهره ببرند. و به این ترتیب ترافیک بیشتری برای طراحی سایت در کرج شما به ارمغان خواهد آورد.

گام هفتم : اضافه کردن اطلاعات اضافی

در این مرحله می توانید سایر اطلاعاتی را که ممکن است برای مشتریان بالقوه تان مهم باشد ، مطرح کنید.این اطلاعات می تواند شامل اطلاعاتی جزئی در مورد مکان شماست ،اگر پیدا کردن آن سخت است یا اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد. این مرحله یک فرصت در اختیار شما قرار ی دهد که به مشتریان بالقوه تان بگوئید که چرا طراحی سایت کرج شما ارزش نگاه دوباره را دارد.

گام هشتم : اعتبارسنجی مکان شما

در نهایت، اولین باری که شما لیست مکان خود را در سرویس مکان های گوگل ایجاد می کنید. لازم است تا مکان شما را تایید شود. این موضوع به گوگل کمک می کند تا از ایجاد مکان ها و تبلیغات جعلی جلوگیری کند. اگرچه این پروسه تایید مکان شما ممکن دو تا سه هفته به طول بیانجامد ولی این عمل باعث می شود از به وجود آمدن اسپم جلوگیری شود.

روش استفاده تبلیغات موثر در گوگل برای طراحی سایت خود

1. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط در ثبت آگهی تبلیغاتی

2. به صورت واضح تبلیغات نمایید تا ماهیت کسب و کار شما مشخص باشد که کاربر بعد از دیدن تبلیغات شما متوجه موضوع تبلیغاتی گردد

3. منحصر به فرد کردن تبلیغات خود را به کاربر ارائه دهید.

4. برای جذب کاربر از گزینه‌های انتخابی جذاب مورد استفاده قرار دهید

آگهی رایگان یا آگهی که برای آن هزینه پرداخت می شود؟

امکان دارد که براتون این سوال پیش بیاید که وقتی می توان در گوگل آگهی خود را به صورت رایگان ثبت کرد چرا باید آن را با پرداخت هزینه ویژه انجام داد؟

این نوع تبلیغات بی تاثیر نیستند. ولی ثبت آگهی به طور ویژه که برای ثبت آن باید هزینه ای را پرداخت کرد تاثیر بیشتری نسبت به ثبت آگهی از نوع رایگان خواهد داشت. آگهی های ویژه در موقعیت های بهتری در وب سایت های آگهی دهنده برای مخاطبین به نمایش در می آید و تعداد دفعات نمایش و بازدید آن افزایش می یابد. همین موضوع سبب می شود این نوع آگهی در گوگل در موقعیت بهتری قرار بگیرد.

Read more: http://www.blog.afroo.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84/50#ixzz2rqIXYVxk

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]