برنامه نویسی تحت وب با asp.net چیست؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / برنامه نویسی تحت وب با asp.net چیست؟

برنامه نویسی تحت وب با asp.net چیست؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

برنامه نویسی تحت وب با asp.net و طراحی سایت چیست؟

برنامه نویسی تحت وب ، در مورد زبان برنامه نویسی asp.net چه می‌دانید؟ همانطور که در مورد زبان برنامه نویسی php مطالعه کرده‌اید.

ASP مخفف کلمه Active Server Pages می‌باشد و محیطی منحصر به فرد برای شرکت مایکروسافت می‌ باشد. این زبان برنامه نویسی دیگر قدیمی شده است. و زبان جدیدی با نام اسکریپت نویسی ASP.NET جایگزین آن شده است. در این مقاله به این نکته اشاره می‌کنیم. که در واقع ASP.NET زبان برنامه‌ نویسی طراحی سایت نمی‌ باشد. در شرکت طراحی سایت در کرج شما با موضوعات متفاوتی از جمله زبان‌های برنامه‌ نویسی دیگر نیز آشنا می‌شوید.

تکنولوژی برنامه‌نویسی وب با استفاده از دات نت می‌باشد. شما قادر خواهید بود، با #C  یا زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر دات نت ASP.NET بنویسید.

برخی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ در طراحی سایت اینترنتی برای برنامه‌نویسی تحت وب خود از زبان برنامه‌نویسی asp.net استفاده می‌کنند.

نرم افزاری که بیشترین هماهنگی را با زبان asp.net دارا می‌باشد. به عنوان Microsoft Visual Studio شناخته شده است. که در واقع در یک محیط برنامه نویسی مایکروسافتی می‌ باشد.

طراحی وبسایت

به عنوان مثال: شما یک تک کد زیاد یا کم می‌کنید برنامه باید دوباره کامپایل بشود. برای همین برنامه نویسی با asp.net حوصله و صبر زیادی برای اجرا می‌خواهد. هاست asp.net وب سرور شرکت مایکروسافت که همان IIS است. پایگاه داده آن Microsoft SQL Server می‌باشد.

asp.net یک برنامه‌نویسی تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است. تا برنامه‌نویسان برای ایجاد صفحات وب، برنامه‌های تحت وب و سایر سرویس‌های وب و یا وب xml از آن استفاده کنند. با استفاده از asp.net می‌توان اینترنت داخلی یک شرکت و یا یک سایت تجاری خیلی بزرگ را طراحی و پیاده سازی کرد. asp.net نسل جدید و ارتقا یافته( as Active Server Pages) یعنی صفحات سرویس دهنده فعال است. که توسط برنامه مایکروسافت ویژوال استودیو (Microsoft Visual Studio) برنامه asp.net نصب و راه اندازی می شود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]