ارزش هر لایک در شبکه های اجتماعی

خانه / آموزشی / ارزش هر لایک در شبکه های اجتماعی

ارزش هر لایک در شبکه های اجتماعی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی ، در آگوست و سپتامبر 2012 ارزش هر لایک در تجارت 2 دلار بوده است. با 800 میلیون کاربر فیس بوک ، گذاشتن یک مقدار واقعی دلار روی تعداد طرفداران رسانه های اجتماعی که تجارت شما دارا می باشد.

کار ساده ای نیست. تعداد زیاد و متنوعی هستند که می توان نام برد. همچنین حجم زیادی بدون ارزش مالی که وابسته به پلت فرم های اجتماعی می باشد وجود دارد.

فیس بوک تبدیل به یک ابزار اساسی برای ساخت یک رابط نام تجاری با مشتریانش شده. گرفتن بهترین نتیجه از این رابطه کمک می کند تا شما رابط نام تجاری تان را با طرفدارانش ، به عنوان یک راه ارتباطی بازار یابی معتبر بسازید.

و ممکن است این با ارزش ترین جنبه از شبکه اجتماعی باشد. اساس بازاریابی رسانه ی اجتماعی این است. که با طرفدارانی که می خواهند قسمتی از نام تجاری شما باشند پیوند برقرار کنید.

بیش تر سرویس هایی که لایک های زیادی به شما ارائه می دهند. کاربرانی غیر واقعی به شما می دهد که هیچ مشارکتی با نام تجاری شما ندارند. و هیچگاه به یک تجارت تبدیل نخواهند شد.

EdgeRank

طرفدارانی که ما داریم واقعی و نزدیک به تعداد مورد نظر شما  هستند. زمانی که دارید طرفدار جمع می کنید. امتیاز طراحی سایت در کرج و امکان دیده شدن متن تان پایین می آید.

EdgeRank الگوریتمی در فیس بوک است که تعیین می کند. متن شما ارزش دیده شدن توسط کاربران را دارد یا نه. اگر کاربران دارند به صفحه ی شما ملحق می شوند، کامنت و لینک می گذارند.

پست هایتان را به اشتراک می گذارند ،رتبه بندی EdgeRank شما بالا میرود. ان طرفدارنی که واقعی نیستند با صفحه شما در حال تعا مل نمی باشد. بنابراین رتبه ی بالایی در EdgeRank با شما ندارند.

• بر اساس این منبع یک لایک فیس بوک 8 دلار می ارزد.شما خواهید فهمید که بیش تر منابع بین 6 تا 8 دلار برای یک لایک ارزش می گذارند.
• بر طبق این منبع) (Facebook commerce:Do Facebook Likes Matter 35% از مردم مایلند که گزینه ی لایک را بخرند و 35 میلیون از کاربران فیس بوک محصولات شان را با دوستانتان به اشتراک می گذارند.
• این به SEO ی شما آسیب هم نمی رساند! بر طبق این منبع(Facebook SEO :Of links and Likes) همه ی این لایک ها به معنی این است که الان فیس بوک به داده های اختصاصی صفحات تعداد زیادی از طراحی سایت ها نیاز دارد.

چرا بازاریابی شبکه ها  اجتماعی:

شبکه اجتماعی ،به خوبی بهینه سازی اجتماعی در طراحی سایت در کرج ، یک عنصر مهم از هر عملیات بازاریابی اینترنتی می باشد، نه تنها یک استراتژی  رسانه ی اجتماعی ارتقا یافته خیلی به پرورش دادن ارتباط بین تجارت و مشتری کمک می کند. همچنین مزایای مثبت SEO ای که به رتبه بندی تان کمک می کند را هم ارائه می دهد. آمار های زیر را در نظر بگیرید:

  • هم گوگل وهم Bing  قبول کرده اند که آنها لایک ،کامنت و اشتراک گذاری ها را دارند. و حتی “اختیار اجتماعی” ی یک کاربر را در الگوریتم جست و جوی شان در نظر می گیرند.
  • با بیش از 800 میلیون کاربر به طور رسمی تعداد کاربران فیس بوک بیش تر از تعداد مردم آمریکا شمالی است.
  • مقیاس های اجتماعی با رتبه بندی بالای موتور های جست و جوی خیلی خوب به هم مربوط می شوند.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]