آموزش مخفی کردن لینک ارجاع

خانه / آموزشی / آموزش مخفی کردن لینک ارجاع

آموزش مخفی کردن لینک ارجاع

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

لینک ارجاع

لینک ارجاع ، مخفی کردن یک لینک از دید بازدیدکنندگان بیشتر زمانی کاربرد دارد. که ابزاری تحت وب ایجاد کردید و قصد دارید کسانی که از این ابزار استفاده می کنند. بدون اینکه متوجه بشوند به طراحی سایت شما لینک بدهند! همچنین میتوانید از این خاصیت برای حفاظت از مطالب طراحی سایت در کرج خود استفاده کنید. و در بین مطالب لینک مخفی بگذارید تا اگه کسی مطلب رو کپی کرد و لینکی هم برای شما در صفحه ی وی ایجاد شود!

مخفی کردن لینک در متن یا صفحات سایت از نا مناسب‌ ترین روش ها در سئو است. یکی از عوامل موثر گوگل برای تعیین کلمه کلیدی هر متن یا صفحه در وب، درصد حضور آن است. با این حال به کار بردن بیش از حد یک کلمه یا عبارت در متن‌ کوتاه می‌تواند سبب بی‌ معنی شدن متن و عدم رضایت کاربر شود. به همین دلیل بسیاری از مدیران سایت این متن‌های اضافی را که پر از کلمه کلیدی مورد نظرشان است. در صفحه قرار داده و با تکنیک های مختلفی از دید کاربران سایت پنهان می‌کنند. درحالی‌که گوگل به آسانی این کار را تشخیص داده و باعث تأثیر منفی بر سئو طراحی سایت در کرج شما خواهد شد.

حذف لینکهای ارجاع برای مواقعی که شما مقدار زیادی بازدید غیر واقعی دارید به شملا کمک می کند. که حداقل در آمارگیری سایت ، اسامی موتورهای بازدید های اتوماتیک نباشد. به عنوان مثال سایت من https://www.mansix.net است.
و نمی خواهم لینک سایت وب رنک در آلکسا باشد برای اینکار نیاز به یک وبلاگ یا طراحی سایت کرج واسط است قرار می دهم

لینک ارجاع

لینک ارجاع

همچنین می توانید از کد جاوا اسکریپت زیر هم استفاده کنید. که توصیه نمیشه چون کاربران در حین بازدید کدهای جاوا اسکریپت را غیر فعال میکنند

<script>
setTimeout(function () { window.location.href= https://mansix.net; },2000);
</script>

حالاوبلاگ را بازکنید

http://mansix.blogsky.com

بعد از ۲ ثانیه به سایت اصلی منتقل میشوید.

ابزار کوتاه کننده لینک

با توجه به توضیحات بالا، اگر باز هم در طراحی سایت خود تمایل به کوتاه کردن لینک ارجاع دارید نیاز دارید، با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند ابزارهای کوتاه کننده لینک، می‌توانید لینک ارجاع را مخفی کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید از سرویس‌هایی مانند bit.ly، goo.gl، tinyurl  و… استفاده کنید تا لینک ارجاع را کوتاه کرده و سپس این لینک کوتاه شده را به جای لینک اصلی در متن یا پست خود قرار دهید. به این ترتیب، کاربران نمی‌توانند لینک ارجاع را به راحتی شناسایی کنند. همچنین، می‌توانید از ابزارهای رمزگذاری لینک مانند LinkLockr استفاده کنید تا لینک ارجاع را با یک رمز عبور محافظت کنید.

 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 4]