چرا طراحی وب سایت از طراحی صفحات فرود یا Landing page بهتر است

خانه / آموزشی / چرا طراحی وب سایت از طراحی صفحات فرود یا Landing page بهتر است

چرا طراحی وب سایت از طراحی صفحات فرود یا Landing page بهتر است

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, مبانی طراحی وب سایت

صفحات فرود

صفحات فرود ، اخیراً کتاب های الکترونیک ادعا می کنند. که طراحی وب سایت برای ترویج کار املاک و مستغلات تاثیر کمتری نسبت به “صفحات فرود” یا landing page دارد.(همچنین به عنوان صفحات فشار یا Squeeze page نیزشناخته شده است)

همانطور که هر شخصی در مورد روشها و متدهای سئو اطلاعات دارد. می تواند به شما بگوید که لزوماً چنین مسئله ای ضرورت خاصی ندارد. تعداد زیادی دلیل وجود دارد که چرا یک طراحی وب سایت واقعی ابزار موثرتری برای جمع آوری و ایجاد کسب و کار در زمینهء املاک و مستغلات می باشد.

در حالی که صفحهء فرود کاملاً می تواند در موتورهای جستجو بهینه سازی شود و فقط در مورد یک چیز است. آن هم کار و تلاش بیشتر برای وب مستر می باشد. دلایلی وجود دارد که چرا باید سرمایه گذاران املاک و مستغلات به جای ساخت یک سری از صفحات فرود. یک طراحی سایت اساسی آن هم به صورت سنتی و معمول انجام نمی دهند!

برای شروع، باید ذکر کنم که در کار املاک و مستغلات تصاویر بسیار پر اهمیت هستند. داشتن یک نما و ظاهر حرفه ای بسیار بسیار مهم می باشد. صفحات فرود صفحاتی هستند که عموماً بازاریابان اینترنتی از آن استفاده می کنند.

طراحی وبسایت

(البته نه همیشه؛ زیرا تلاش نمی کنیم که از صفحات فرود بدگویی کرده و اسمش را بد نام کنیم) می توانید در این مورد فکر کنید. اگر به دنبال خرید یک ملک هستید. چه به عنوان سرمایه گذاری و چه به عنوان یک خانهء جدید، ترجیح می دهید با چه شخصی معامله انجام دهید؟

با یک دلال معاملات ملکی و یا یک وب سایت با ظاهر حرفه ای! و یا با شخصی که وب سایتش شبیه فروشگاه مجازی اتومبیل دست دوم می باشد؟ در بسیاری از موارد، این ظاهر در طراحی وب سایت مطابق با رفتار دلالان مسكن می باشد.اساساً صفحات فرود به نظر بسیار ارزان و ضعیف به نظر می رسد. این صفحات به سختی احساس خوبی به خریداران و یا فروشندگان القاء می كند؟ البته كه نه… پس به كار خود ادامه دهید.

یكی از مشكلات اصلی در استفاده از صفحات فرود این است كه از یك نوع تجارت آن هم با كلمات كلیدی كمی متفاوت و هدفمند حمایت می نماید. به خصوص هنگامی كه با استفاده از تبلیغات ppc اقدام به ارتقاء وب سایت و كسب و كار می نمایند. طرفداران صفحات فرود اغلب این امر را به عنوان “سیستم پولی قیفی funneling” توصیف می نمایند. چیزی كه به صورت كامل دقیق و صحیح نیست.

قیاس بهتر:

قیاس بهتر این است كه فرض كنید یك آسمان پر از ستاره های كم نور از مركز شهر پور نور دیده می شود. ایا همهء ستاره ها قابل روئیت هستند؟ نكته این بخش این است كه صفحات فرود مانند ستاره های كم سو به ندرت در نتایج وحشتناك موتورهای جستجو قابل مشاهده می باشد.

از آنجایی كه محتوای چند صفحهء فرود به طور كلی بسیار مشابه می باشد. و تنها تفاوت یك صفحه با صفحهء دیگر در استفاده از كلمه كلیدی اصلی صفحه می باشد، بنابراین موتورهای جستجو آن را به عنوان مطالب تكراری در وب سایت می بینند. این موضوع به چه معنی است! این بدان معنی است كه موتورهای جستجو اكثراً چنین صفحاتی را نادیده می گیرند. حتی اگر مقدار كمی ترافیك توسط افراد بالقوه از طریق تبلیغات متنی ایجاد شده باشد.

ایا این موضوع “صفحات فرود” یا Landing page ذاتاً مشكل ساز می باشند؟ در واقع پاسخ مثبت است. تمامی كارهایی كه برای ساخت و طراحی وب سایت با صفحات فرود كه تمایلی به ایجاد ترافیك زیاد نشان نمی دهند. نسبتاً طراحی سایت در کرج بهتر می تواند برای بدست آوردن ترافیك وب سایت به صورت طبیعی و ترویج وب سایت اقدام نماید.

البته این ترافیك باعث افزایش رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو حتی بیشتر از انتظار شما میشود. اگر املاك و مستغلات برای شما بازی اعداد و ارقام باشد. این امر می تواند دلیلی برای كار كردن بر روی اعداد و بالا بردن ترافیك وب سایت تان باشد.

طرفداران صفحات فرود

طرفداران صفحات فرود به شما خواهند گفت كه طراحی سایت به صورت سنتی نمی تواند تمامی كلمات كلیدی مختلفی كه مورد نظر شماست را هدف قرار دهد. در صورتی كه صفحات فرود این امكان را دارد. البته همهء اینها چرندیات است این امر. به همان سادگی اضافه كردن صفحه به وب سایت كه برای كلمات كلیدی مشابه بهینه سازی شده است.

و در واقع به جای كم كاری این امر مهم باعث ایجاد رتبه بندی وب سایت شما خواهد شد. من شما را با یكی دیگر از مزایای طراحی سایت به روش سنتی و معمول نسبت به صفحات فروش آشنا می كنم. هنگامی كه بهینه سازی موتورهای جستجو باعث ایجاد ترافیك می شود… صفحات فرود تمایلی به قرار گرفتن مجدد در ایندكس توسط موتورهای جستجو نداشته، حتی اگر تا كنون در مقام اول فهرست قرار گرفته باشند.

صفحات فرود برتر

یك وب سایت در مقابل ممكن است از هر نظر در برابر صفحات فرود برتر باشد. حتی گسترش و تبدیل وبلاگ به عنوان بخشی از وب سایت بسیار آسان است. حال چرا وبلاگ! از آنجا كه راه فوق العاده آسانی برای اضافه كردن مطالب جدید و حفظ رتبهء وب در موتورهای جستجو می باشد. این امر به شما كمك می كند كه رنكینگ وب سایت خود را ارتقاء داده. و ترافیك وب سایت خود را سریعتر و پایدارتر از هر تعداد صفحات فرود ایجاد نمایید.

می توانید یك صفحهء وب به وب سایت اصلی خود اضافه نموده. و از استراتژی های دیگری نیز برای هدایت ترافیك به طراحی سایت در کرج خود استفاده نمایید. و یا با اضافه كردن مطالب جدید به بلاگ خود موجب ایندكس شدن مجدد وب سایت تان شوید.

خوب حالا وقت دارید برای خود یك قهوه آماده نمایید. و یك دقیقه بنشینید و موفقیت تجاری خود را به خودتان تبریك بگویید. در حالی كه هنوز افراد طرفدار صفحات فرود هستند. شما در حال بارگزاری وب سایت خود هستید كه در نهایت هم طراحی سایت کرج نسبت به صفحات فرود می تواند ارجح بوده و برنده باشد!

نکات Landing Page در طراحی سایت

صفحه لندینگ یا Landing Page، یکی از مهمترین اجزای وبسایت است که برای جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌شود. طراحی سایت در کرج از Landing Page، به شما کمک می‌کند تا با طراحی یک صفحه با کیفیت و جذاب، مشتریان را به وبسایت خود جذب کنید و باعث افزایش فروش شوید. در زیر به برخی از نکات مهم در طراحی وبسایت از Landing Page اشاره می‌کنیم:

  1. انتخاب رنگ‌های مناسب: استفاده از رنگ‌های مناسب، به شما کمک می‌کند تا توجه مشتریان را به خود جلب کنید و باعث افزایش فروش شوید.
  2. استفاده از تصاویر با کیفیت: استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب، به شما کمک می‌کند تا صفحه لندینگ خود را جذاب‌تر کنید و مشتریان را به وبسایت خود جذب کنید.
  3. ارائه عناصر گوناگون: ارائه عناصر گوناگون مانند فرم، کلیک‌های فراخوانی به عملیات، فیلدهای ورود اطلاعات و …، به شما کمک می‌کند تا مشتریان را به وبسایت خود جذب کنید و باعث افزایش فروش شوید.
  4. استفاده از عناوین جذاب: استفاده از عناوین جذاب و جذاب، به شما کمک می‌کند تا توجه مشتریان را به خود جلب کنید و باعث افزایش فروش شوید.
  5. ارائه ارزش به مشتریان: ارائه ارزش به مشتریان، مانند ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه، به شما کمک می‌کند تا مشتریان را به وبسایت خود جذب کنید و باعث افزایش فروش شوید.
  6. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو: بهینه‌سازی صفحه لندینگ شما برای موتورهای جستجو، به شما کمک می‌کند تا مشتریان را به وبسایت خود جذب کنید و باعث افزایش فروش شوید.
  7. آزمایش و بهبود: آزمایش و بهبود صفحه لندینگ شما، به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را در جذب مشتریان و افزایش فروش بدست آورید.
با توجه به این نکات، طراحی وبسایت از Landing Page می‌تواند به شما کمک کند تا با طراحی یک صفحه با کیفیت و جذاب، مشتریان را به وبسایت خود جذب کنید و باعث افزایش فروش شوید.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]