هزینه و قیمت طراحی سایت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / هزینه و قیمت طراحی سایت

هزینه و قیمت طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

قیمت طراحی سایت به چه چیز هایی بستگی دارد؟ قیمت یک سایت به چه صورت محاسبه می گردد؟ طراحی سایت رایگان امکان پذیر است؟ هزینه برنامه نویسی را معین کنید ! هزینه بهینه سازی سایت را بگویید؟ طراحی سایت ارزان انجام می دهید؟

بسیاری از مشتریان و دوستان از ما می پرسند که اگر یک طراحی سایت بخواهیم انجام بدهیم هزینه طراحی و راه اندازی وب سایت چقدر می شود؟ برای طراحی سایت تعرفه و قیمت واحدی وجود دارد ؟بر چه اساسی می توان قیمت طراحی سایت را معین و مشخص کرد؟ هزینه طراحی صفحات وب بصورت قیمت برای هر صفحه درست است ؟
طراحی سایت و راه اندازی آن همانند طراحی لوگو و یا کاتالوگ قیمت و تعرفه مشخصی ندارد. قیمت در طراحی یک کاتالوگ متفاوت است. این تفاوت واقعا در چیست؟

بخش ابتدایی طراحی وبسایت

در ابتدایی ترین بخش قیمت سفارش طراحی سایت به نوع شرکت یا شخص پیمانکار بر میگردد که اصلا شما با شخص پروژه سایت خود را انجام می دهید که هزینه کمتری پرداخت کنید و یا برای اعتبار و کیفیت بالاتر با شرکتی که بصورت تخصصی و حرفه ایطراحی سایت انجام می دهد قرار داد و یا سفارش سایت خود را عقد می کنید؟ این شرکت دارای چه رزومه و پروژه هایی می باشد؟ سطح کاری و کیفی کارها و طراحی های سایت های انجام شده در چه حد و اندازه ای می باشد؟ کیفیت طراحی ، پشتیبانی و… در چه سطحی است؟

بخش عمده ای که در قیمت طراحی سایت بسیار اثر گذار است. تصمیم گیری در مورد انتخاب ساختار سایت است که از برنامه های آماده رایگان طراحی سایت استفاده می کند و یا بصورت سفارشی سایت از ابتدا طراحی می گردد. که قطعا حالت دوم هزینه و زمان بیشتری را برای طراحی سایت در بر خواهد داشت.

تمام این موارد یکی از علل تفاوت در قیمت طراحی سایت در کرج می باشد امروزه دیده می شود که اختلاف قیمت در طراحی سایت ها به 10 برابر رسیده است بعد از انتخاب نوع سطح کیفی پروژه سایت و مشخص شدن میزان بودجه، عوامل درونی طراحی سایت انجام شده در قیمت و سفارش شما بسیار تاثیر گذار می باشد. که در بخش زیر تمام مراحل طراحی و راه اندای سایت مشخص شده است.

انتخاب دامنه

اولین مرحله انتخاب نامه دامنه و پسوند آن می باشد که نام های دامنه ها با توجه به هر پسوندی قیمتی متفاوت دارند.گستره ی پسوندهای دامنه به تعدادی کم محدود نمی شوند. پسوندهای خاصی از دامنه ها وجود دارد که شاید شما با آنها آشنایی نداشته باشید ما این پسوندها را برای شما معرفی کرده ایم که شما با توجه به نیاز خود پسوند خاصی از دامنه ها را می توانید انتخاب کنید.

برای اطلاع از قیمت متغیر پسوند دامنه ها و موجود بودن پسوند دامنه ی مورد نظر خود میتوانید به ثبت دامنه مراجعه کنید.

انتخاب سرورمیزبانی وب
انتخاب سروری در اینترنت جهت نمایش اطلاعات و مطالب آماده شده و طراحی شده یکی دیگر از مراحل راه اندازی سایت است. در این مرحله در ابتدا باید با توجه به نوع مشتریان و مخاطبین سایت سرور خود را انتخاب میکنید.در زیر میتوانید از تعرفه پلان های سرور اختصاصی و مجازی مطلع شوید.

انتخاب هاست

سرویس میزبانی وب منسیکس شامل سرویس های مختلفی از جمله هاست لینوکس، هاست لینوکس پربازدید و هاست وردپرس است لینوکس می باشد.برای خرید هاست میتوانید یکی از سرویس های میزبانی وب منسیکس را انتخاب نمایید.در زیر میتوانید از تعرفه های آنها مطلع شوید.

انتخاب نوع سبک طراحی سایت

حال باید انتخاب کنید که طراحی سایت خود را به چه روشی می خواهید انجام دهید؟ استفاده از برنامه های آماده و بسته های باز و رایگان CMS یا طراحی سایت بصورت حرفه ای و اختصاصی و بصورت سفارشی؟
استفاده از برنامه های آماده CMS خیلی ارزان و سریع است و طراحی سایت خیلی سریع به پایان می رسد. ولی در طراحی سایت های سفارشی هزینه سایت و زمان راه اندازی و تولید آن بسیار بالاتر می باشد.

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت و آماده کردن گرافیک سایت مرحله بعدی از کار می باشد. اگر از برنامه های آماده CMS و ارزان قیمت می خواهید استفاده کنید که برای آنها هم طراحی و قالب گرافیک مجانی خود آنها وجود دارند و هم می توان بصورت خیلی ارزان گرافیک سایت را برای برنامه های آماده و ارزان قیمت خرید.
ولی در صورتیکه برای طراحی سایت کرج خود به سمت سایت های سفارشی روی آورده اید باید با توجه به سبک طراحی سایت  و خواسته هایتان هزینه بالاتری را پرداخت نمایید.

هزینه برنامه نویسی سایت

اگر استفاده از قالب های آماده را مد نظر خود قرار داده اید که تعدادی از امکانات و ماژول های این برنامه ها بصورت رایگان در اینترنت یافت می شوند. و خیلی هم کار راه انداز می باشند. (البته در صورتیکه نخواهید در سایت کار خاصی انجام دهید) و برنامه با هزینه پایین در اینترنت وجود دارد. ولیکن تعرفه مشخصی اصلا وجود ندارد. به پیشنهاد ما اگر از برنامه آماده می خواهید استفاده کنید بهتر است که خودتان دست به کار شوید با استفاده از آموزشی بسیار ساده و دریافت این برنامه هاطراحی سایت را خودتان انجام دهید. از مهمترین این برنامه می توان به joomla , phpnuk , WP , dotnetnuk,…. نام برد.
اگر می خواهید به سایت بعنوان یک ابزار فروش و بازاریابی فکر می کنید و از آن می خواهید درآمدی کسب کنبد. و سایت بتواند تمام نیاز های دلخواه شما را پوشش دهد بهتر است که از طرح ها آماده استفاده نشود. و بصورت سفارشی و اختصاصی سایت طراحی و راه اندازی گردد.
در این نوع روش شرکت کارفرما با توجه به نوع نیازهای شما ، درخواست و اتفاقاتی که در سایت روی می دهد قیمتی را اعلام می کند. که قیمت هر قطعه و یا ماژول کاملا با هم متفاوت می باشد. و به صورت حدودی و کلی اصلا نمی توان هیج برآورد قیمت را اعلام کرد.

بهینه سازی سایت

پس از طراحی سایت یکی از مهمترین بخش های هزینه برای سایت هزینه بهینه سازی سایت می باشد. که این بخش نیز کاملا بصورت توافقی ، با توجه به حجم و گستردگی سایت ، انتخاب کلمات کلیدی قیمت ها متفاوت است. بهینه سازی ارگانیک وب سایت به ازای کلید واژه های مورد نظر سایت شما انجام می پذیرد. و اگر بخواهید بهینه سازی تبلیغات گوگل را به ازای کلیدواژه ای خاص انجام دهید میتوانید با تعرفه های ما آشنا شوید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]