نکات کلیدی تبلیغات گوگلی،بخش دوم

خانه / آموزشی / نکات کلیدی تبلیغات گوگلی،بخش دوم

نکات کلیدی تبلیغات گوگلی،بخش دوم

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

تبلیغات گوگلی

تبلیغات گوگلی ، در ادامه مقاله قبل به موارد زیر می پردازیم:

6- بهینه سازی سایت

تعداد زیادی راهنما و مقاله در مورد نکات کلیدی جهت تنظیم کردن کلمات کلیدی، تست تبلیغات کلیکی و یا صفحات اصلی و غیره که تا به حال ارائه شده است. این آزمایشات تماماً وقت تلف کردن است. مگر اینکه بر روی آن بررسی انجام داده و برای بدست اوردن نتایج مورد نظر به فعالیت بپردازید.

این موضوع یکی از مشکلترین بخش های تبلیغات کلیکی می باشد. برای انجام این کار به روش صحیح، نیاز به استفاده از تکنیکهای آماری دارید. شما می توانید پیشرفت های عظیمی با استفاده از عقل سلیم و بررسی آمار توسط دید باز خود ایجاد نمایید. این راهنمایی جهت انجام بهینه سازی می تواند به شما کمک نماید.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

7- بررسی مجدد پیشنهادات قیمت

پس از گذشت ماه اول( زمانی که احساس می کنید راه خود را در بازار پیدا کرده اید). پیشنهاد قیمتهای خود را هفته ای یک بار بررسی نمایید. برای این کار صبح دوشنبه روز خوبی است. زیرا که بر اساس یک هفته کامل بهینه سازی انجام می شود. و با قیمتهای هفتهء اینده ترکیب نمی شود.

برای انجام زود به زود این کار وسوسه نشوید. مگر اینکه در این کار حرفه ای شده باشید و یا به آمار کامل آن دسترسی داشته باشید. افزایش قیمتها را به صورت مناسبی اعلام نمایید. به خاطر داشته باشید عملکرد کلمات کلیدی در این مورد بسیار تصادفی می باشد.

برخی کلمات کلیدی خوب،‌ گاهی در چند هفته عملکرد پایینی داشته و برخی از کلمات کلیدی بد نیز توانسته عملکرد مناسبی داشته و موجب دریافت سفارش کالا و یا خدمات شود. سعی کنید در این مورد خیلی سریع واکنش نشان ندهید!

8-بررسی مجدد تبلیغات

هر ماه یک بار تبلیغات خود را نقد و بررسی نمایید. روز اول هر ماه زمان مناسبی می باشد. آگهی ها و تبلیغاتی که عملکرد مناسبی نداشته را حذف و عوامل تبلیغاتی با عملکرد مناسبتری را جایگزین نمایید. کشف کنید که چه چیزی باعث عملکرد خوب در تبلیغات خوب شده است. در دفتر گزارشات روزانه تغییرات انجام شده در بهینه سازی وب سایت را یادداشت نموده و ایده های خود را نیز بنویسید. موارد زیادی برای بهینه سازی طراحی سایت شما وجود دارد. که شما می توانید در عرض 10 دقیقه آنها را فراموش نمایید.

9- پاک کردن کلمات کلیدی

در هفته اول کلمات کلیدی را به صورت روزانه پاک سازی ( بررسی- تجزیه و تحلیل-حذف و اضافه) نمایید. برای سه هفتهء بعد به صورت هفتگی و بعد از آن به صورت ماهیانه این کار را انجام دهید. پاک سازی کلمات کلیدی  شامل استفاده پیشرفته از تجزیه و تحلیل و آنالیز ترافیک و جستجو واقعی که از کلمات کلیدی ناشی می شود. به طورمثال در تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی” لباس غواصی” ممکن است هنگامی که افراد برای جستجو از جملاتی مانند “چگونگی پوشیدن لباس غواصی” و یا ” تصاویر لباس غواصی” استفاده کنند. تبلیغات طراحی سایت در کرج شما برای آنها نمایش داده شود. شما نیاز به این آنالیز داشته و باید بر روی آن کار کنید.

در تمامی موارد به صورت روزانه ، تغییرات انجام شده در زمینهء بهینه سازی وب سایت خود را در دفتر گزارشات روزانه یادداشت نمایید. و در بررسی مجدد آن، از تاریخ مشخصی شروع به تجزیه و تحلیل اطلاعات نمایید. و سطح بهینه سازی وب سایت خود را بسنجید.

10 – آیا کمپینی برای انجام تبلیغات کلیکی برای شما وجود دارد؟

در حالی که برخی افراد توانایی مدیریت تبلیغات گوگلی خود را داشته و در آن کار نیز بسیار موفق می باشند. در مقابل آن کمپین های بزرگ ممکن است نیاز به متخصص داشته باشند. سازمان های زیادی برای انجام این کار وجود دارند که می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید، اما مطمئن شوید این راه منتهی به اهداف شما می شود و نیزاطمینان حاصل فرمایید با انجام این کار به ارزش های کمپین شما افزوده خواهد شد.

با اعمال تمامی نکات تبلیغات گوگلی در طراحی سایت کرج خود، به سطح بالایی از CTR (رتبه بندی بر اساس میزان کلیک)- Conversion rate بیشتر و افزایش میزان سوددهی در طراحی سایت در کرج خود خواهید رسید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 7 میانگین: 5]