فیس بوک برای کسب و کار اینترنتی

خانه / آموزشی / فیس بوک برای کسب و کار اینترنتی

فیس بوک برای کسب و کار اینترنتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

فیس بوک برای کسب و کار اینترنتی

فیس بوک برای کسب و کار اینترنتی ،موضوع صحبت ما مشخص است. بازاریابی اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی می خواهیم در مورد اینکه چرا spamming در فیس بوک با شکست مواجه شده صحبت کنیم. این موضوع ما را با یک سوال روبرو کرده: چگونه می توانید در فیس بوک بدون spamming، افراد را تشویق به بازدید از طراحی سایت تان کنید؟ و یا چگونه می توان در فیس بوک بدون اینکه شبیه spammerها شوید، بیشتر در معرض دید باشید؟

همانطور که قبلاً گفتیم اگر می خواهید بازار پر هیاهو در فیس بوک ایجاد کنید. راه های زیاد و گزینه های مناسب زیادی وجود دارد که بتوانید آنها را به کار بگیرید. و البته بدون اینکه شبیه spammerها باشید. با ساخت یک صفحهً تجاری business page در فیس بوک و یا خرید کادر های آگهی تبلیغات در فیس بوک ویا شرکت در ایجاد گروه و پروفایل می توانید به اهداف خود یعنی بازاریابی اینترنتی از طریق فیس بوک دست یابید.

بازاریابی اینترنتی

در حال حاضر نمی خواهم شما را از انجام هر یک از این ها نا امید و دلسرد کنم. در واقع باید تمامی این موارد را باهم رعایت کرده و انجام دهید. دو مورد اول بسیار بدیهی است. شما باید یک صفحهء تجاری برای خود ایجاد نمایید. اگر می دانید که چگونه می توانید آنرا ساخته و مدیریت نمایید. در واقع تمامی مراحل را انجام داده اید. اما چه کسی نمی داند که چگونه در فیس بوک تبلیغات کند؟ بله. روش های بسیار تاثیر گذاری برای تبلیغات در فیس بوک وجود دارد. پایه و اساس تمامی این موارد تا پایان این مقاله برای شما روشن خواهد شد.

در مورد ایجاد گروه و networking و اعمال نفوذ از طریق پروفایل تان چه اطلاعاتی دارید؟ حال اجازه دهید در مورد ایجاد گروه در فیس بوک صحبت کنم. این موضوع بسیار ساده است. اعمال نفوذ از طریق پروفایل که احتمالاً توضح آن از طریق ویدئو یک روز طول می کشد. دربارهء آن بعداً بحث خواهیم کرد.

دلایل پیوستن به گروه ها و ایجاد آن در فیس بوک بسیار ساده است: گروه های کوچک و ارتباطی که دارای صفحات بحث و گفتگو هستند. و یا دارای اشتراک گذاری لینک، عکس و ویدئو بوده و در آن افراد به توافقات مشترک می رسند. و اغلب تبادل اطلاعات می نمایند. اجازه دهید به شما بگویم که چگونه می توان به افراد یاد داد که کتاب هایی با اطلاعات محصولات و یا خدمات همراه با cd های صوتی و تصویری از 30 تا 300 دلار را به فروش برسانند.

networking

شما می توانید گروه های مختلف و مورد نظرتان را جستجو کرده و برای نویسندگان بازاریابی کتاب انجام دهید. اگر بازاریابی به خوبی انجام شود، آنها تمایل به ایجاد پول بیشتری پیدا می کنند. و اگر این تمایل در افراد ایجاد شود، برنامه های شما به صورت سفارش مشتری (خود به خود) برای آنها انجام خواهد شد. به طور مثال در گروه بازاریابی کتاب 2000 نفر وجود دارد و شما می توانید از این جریان پول بسازید!

البته اینجا همان جایی است که اکثر افراد به اشتباه می افتند. آنها در گروه های اجتماعی با ذهنیت ایجاد تبلیغات می روند. و انتظار نتیجهء تجاری مناسب می کنند. بر روی wall افراد شروع به نوشتن هر آنچه لازم است در مورد محصولات و خدمات می کنند. در مباحث نیز در مورد محصولات خود تبلیغ و بازاریابی می نمایند که این امر دقیقاً نتیجهء معکوس دارد. اما اگر این روش عملی نیست و جواب نمی دهد پس چرا افراد به این کار ادامه می دهند؟

بازاریابی اینترنتی شما در شبکهء فیس بوک

من به این سوال پاسخ می دهم اما قبل از آن باید نگاهی به روال آن بیاندازیم و ببینیم که چرا این روش پاسخگوی بازاریابی آنلاین طراحی سایت در کرج شما نیست. سریعترین روش دریافت پاسخ در دنیای مجازی، دنیای دوستیابی است:پیغامهایی شبیه به ” خانمهایی که پاسخ آنها برای وضعیت موجود مساعد است، نظر خود را اعلام کنند”

سرعت پاسخگویی در این روش بسیار بالاست. صادقانه باید گفت که اکثر افرادی که در دنیای ارتباطات و دوستیابی هستند. دقیقاً نمی دانند که راه صحیح ایجاد ارتباط چیست! پس شما نیز در بازاریابی اینترنتی نیازی به مشتریان اینچنینی ندارید. برای این افراد اصلاً مهم نیست که شما چه چیزی عرضه می کنید. و البته حتی ادعا می کنند که محصولات و یا خدمات شما به درستی کار نمی کند. این روش اصلاً مناسب و جوابگوی بازاریابی اینترنتی شما در شبکهء فیس بوک نمی باشد پس دنبال فروش محصولات و خدمات تان به افرادی که دنبال دوستیابی در فیس بوک هستند نباشید.

راه های بسیار بسیار زیادی وجود دارد که در فیس بوک توجه افراد را به طراحی سایت در کرج تان جلب کنید. تا از وب سایت شما بازدید کرده و یا با شما مراودات تجاری برقرار کنند. برای این کار باید ارزش و اعتبار شرکت و طراحی سایت کرج تان را افزایش دهید. ارزش خلق کنید و میزان آن را بیشتر و بیشتر نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]