طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی کلوب مشتریان

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی کلوب مشتریان

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی کلوب مشتریان

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی کلوب مشتریان با گسترش تکنولوژی اینترنت در اکثر خانه های ایرانی ها و افزایش هزینه های مغازه داری و بازاریابی اجناس و محصولات ، بسیاری از شرکت ها به راه اندازی طراحی فروشگاه اینترنتی و یا فروشگاه آنلاین روی آورده اند. که با توجه به اوضاع اقتصادی موجود کاری مفید و پر بازده می باشد اگر نکات زیر را رعایت کنید…..
نکات لازم جهت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و یا سایت فروشگاه آنلاین

•    نکاتی در مورد طراحی سایت فروشگاه آنلاین اینترنتی

  •  در طراحی سایت فروشگاهی خود دسترسی به اطلاعات را برای کاربران به راحتی قرار دهید.
  •  امکان دریافت گزارشات مالی و پیگری وضعیت سفارش کالا را بر روی سایت فروشگاه خود درج کنید.
  • کاربران خود را الزام به پرداخت آنلاین در سایت فروشگاهی خود نکنید. در اوایل راه اندازی کاربران سایت شما تمایلی نسبت به پرداخت اینترنتی وجه را ندارند. پس امکان پرداخت وجه در محل و یا پرداخت با استفاده از فیش بانکی را در سایت فروشگاه آنلاین اینترنتی خود فراهم نمایید
  • فرمی را طراحی نمایید تا کاربران بتوانند مانند یک فروشگاه واقعی با شما در ارتباط باشند. و مشکلات خود را در هنگام سفارش بیان کنند و حتما تلفن ، آدرس ، عکسی از فروشگاه خود برای بالا بردن اطمینان کاربران در طراحی سایت در کرج فروشگاهی خود قراردهید.

•    به روز نگه داشتن اطلاعات در فروشگاه اینترنتی

از مهمترین عوامل جذب اطمینان کاربر در خرید از یک سایت فروشگاه اینترنتی به روز بودن اطلاعات آن می باشد. همواره موجودی ، قیمت محصولات ، عکس و سایر اطلاعات محصولات خود را به روز نگهدارید. تا در هنگام خرید و یا سفارش محصول از روی سایت بتوانید سفارش مورد نظر را به وی و در زمان مناسب تحویل دهید. بسیاری دیده شده است که در بعضی از طراحی سایت در کرج فروشگاه اینترنتی که بصورت آنلاین کاربران پرداخت وجه را پرداخت می نمایند. و یا فرم سفارش خرید محصول را از روی وب سایت تکمیل می نمایند. در هنگام تحویل کالا مدیر سایت اعلام کرده که کالا موجود نمی باشد. قیمت های به روز نیست و یا…. که تمامی این موارد اثر خیلی بدی بر روی کاربر گذاشته و باعث سو تبلیغ فروشگاه اینترنتی شما می گردد.

•    توجه بسیار زیاد به بهینه سازی سایت فروشگاه اینترنتی

اکثر کارفرمایان فکر می کنند که پس از راه اندازی یک سایت فروشگاه اینترنتی به راحتی می توانند فروش محصولات خود را برای کل کاربران اینترنتی انجام دهند. در حالیکه به هیچ وجه به این صورت نیست. پس از طراحی سایت کرج فروشگاهی خود و راه اندازی آن بر روی اینترنت تازه شما دارای یک مغازه در یک کوچه بن بست در یک محله دور افتاده هستید. حال باید تمام وقت ، انرژی و هزینه های لازم را انجام دهید. تا فروشگاه اینترنتی خود را به بر یک خیابان اصلی بیاورید. که در معرض دید کاربران باشد. ( یعنی در صفحه اول گوگل) پس از هزینه کردن در این مورد اصلا نترسید. و مطمئن باشید که در دراز مدت سودآوری خوبی برای فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

•    اضافه کردن امکانات متنوع برای کاربران سایت

برای کاربران سایت خود امکانات متنوعی رو هر از گاهی اضافه نمایید. تا کاربران احساس نمایند که به آنها ارزش می دهید و هر از گاهی از دیدن اضافه شدن امکانی جدید در فروشگاه اینترنتی آنها را متعجب نمایید.

•    اضافه کردن کلوب مشتریان به سایت

جهت بالا بردن انگیزه کاربران جهت خرید از سایت فروشگاه اینترنتی شما، ایجاد برندینگ ، بالا بردن ترافیک و رتبه سایت در موتورهای جستجو حتما کلوب مشتریان را به سایت خود اضافه نمایید. تا انگیزه کاربران جهت استفاده از سایت شما و خرید محصولات سایت بصورت آنلاین زیاد گردد. و  با دادن امتیازات و جوایز دوره ای و قرعه کشی شما نیز این ارتباط را بیشتر و پایدارتر کنید. مطمئن باشید که از راه اندازی کلوب مشتریان پشیمان نخواهید شد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]