طراحی سایت رایگان

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان جمله ای بسیار وسوسه برانگیز و تبلیغاتی است. که توسط بسیاری از افراد و برخی از شرکت های طراحی سایت در متن تبلیغات آنها به چشم می خورد.

حتما این سوال برای شما پیش خواهد آمد که آیا طراحی وبسایت رایگان امکان پذیر است؟ و اگر امکان پذیر نیست پس پاسخ تبلیغ کنندگان طراحی وبسایت رایگان چیست؟چطور ممکن است کاری که کاملا تخصصی است بصورت کاملا رایگان طراحی شود؟

طراحی سایت یک دانش کاملا تخصصی و حرفه ای است. که طراحان سایت پس از سالها تجربه، مطالعه و  تحصیل در دانشگاه ها، شرکت در کلاسهای آموزشی طراحی سایت و استفاده از تجارب کاری در پروژه های مختلف بدست آورده اند. شاید برخی از افراد در حین گذراندن این دوره ها جهت کسب تجربه و اعتبار با هزینه های کم و ناچیزی به کار طراحی سایت مشغول شوند. اما این به دور از ذهن است که فرد یا گروهی که طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند. پس از سال ها تجربه و مطالعات پی در پی خود در جهت فراگیری تخصص طراحی سایت در کرج  بخواهند که به صورت کاملا رایگان کار طراحی وب سایت انجام دهند.

اما چرا تبلیغ کنندگان از کلمه طراحی وبسایت رایگان استفاده می کنند؟

– در برخی مواقع طراحی سایت برای ارگان های خاصی از جمله سازمان های خیریه انجام می شود. که طراحان سایت تصمیم می گیرند. که با طراحی سایت در کرج رایگان کمک کوچکی به این گونه سازمان ها کرده باشند.

– برخی دیگر در ابتدا یک دامنه را برای شما ثبت کرده و یک قالب ساده که نوعی از یک وبلاگ هست را به دامنه شما لینک می دهند. اما برای طراحی سایت کرج از شما هزینه دریافت می کنند.

– در برخی از موارد منظور از طراحی وبسایت رایگان ثبت دامین و هاست رایگان می باشد.

– و در بسیاری از موارد هم منظور از طراحی وبسایت رایگان قالب آماده سایت می باشد. که قبلا طراحی شده و برروی اینترنت منتشر شده است. در شرکت طراحی سایت منسیکس با خرید هاست وردپرس می توانید بصورت کاملا رایگان یک قالب وردپرس آماده را دریافت کنید. و از این طریق طراحی وبسایت رایگان خود را استارت بزنید.

در نتیجه:طراحی سایت و بهینه سازی سایت، فعالیتی علمی و كاملا تخصصی است. كه نیاز به توان فنی و تجربه كاری بالایی دارد. از این رو كاری هزینه بر نیز خواهد بود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]