ترافیک وب سایت، افزایش بازدیدکننده وب سایت

خانه / آموزشی / ترافیک وب سایت، افزایش بازدیدکننده وب سایت

ترافیک وب سایت، افزایش بازدیدکننده وب سایت

افزایش بازدیدکننده وب سایت

افزایش بازدیدکننده وب سایت ، افزایش ترافیک طراحی سایت در 4 مرحله انجام می شود. ایجاد ترافیک طراحی سایت در کرج چهار مرحله ساده دارد که شما هم قادر به انجام آن هستید.اگر این چهار مرحله را به دقت دنبال کنید افزایش ترافیک طراحی سایت در کرج شما تضمین شده خواهد بود.

    • نوشتن مقاله در حدود 400 کلمه و عباراتی با کلید واژه های هدفمند که درعنوان مطلب، اولین پاراگراف و پاراگراف آخر نیز از کلمات کلیدی هدفمند استفاده شده باشد اولین مرحله می باشد. موتورهای جستجو این کار شما را خیلی دوست دارند! البته مجبور نیستید یک شاهکار بنویسید که لزوماً حاوی مطالب سودمند زیادی نیز باشد.

اگر شما می توانید صحبت کنید پس قادر به نوشتن هم هستید. کافیست کمی اساس و راهبردهای مقاله نویسی را یادگرفته و از آن استفاده نمایید. حتماً باید مطمئن شوید که املاء و دستور زبان نوشتهء‌شما درست می باشد.اینگونه خطا ها در مقاله انعکاس بدی خواهد داشت.

    • اگر خود شما تمایلی به نوشتن ندارید می توانید نویسنده استخدام نمایید. شرکتها و نویسندگان مستقل زیادی هستند که شما می توانید مقالات خود را به آنها سفارش دهید.
    • مقاله خود را به دایرکتوری های آنلاین مقاله ارسال کنید و برای اطمینان بیشتر آن را برای بهترین دایرکتوری مقاله پست نمایید.همچنین می توانید با استفاده از سرویسهای ارسال مقاله با یک کلیک مقاله خود را به تعداد زیادی دایرکتوری مقاله ارسال نمایید. این موضوع بسیار مهم می باشد که مقاله شما به دایرکتوری ها ارسال شود، زیرا بدین وسیله افراد و موتورهای جستجو می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

هر قدر مقاله شما بازدیدکنندهء بیشتری داشته باشد، ترافیک بیشتری بر روی وب سایت خود خواهید داشت.

    • مقاله خود را در وبلاگ پست و در شبکه های اجتماعی نیز bookmark نمایید.در واقع باید وبلاگ های مطبوعاتی جهان را به وب سایت خود لینک نمایید. در این مورد حتی ممکن است اهمیت وبلاگ شما از طراحی سایت در کرج تان بیشتر باشد. بعد از آن باید مقاله خود را در بهترین دایرکتوری های مقاله bookmark کنید.برای این کار می توانید از سرویسهایی مانند onlywire برای ارسال همزمان به چند دایرکتوری با یک کلیک استفاده نمایید. آنها مقاله شما را به دایرکتوری هایی مانند Digg-Stumbleupon-Rebbit و دیگر دایرکتوری های مقاله ارسال می نمایند.
    • از مبدل های مقاله استفاده کرده و مقاله تصویری ایجاد نمایید. هر شخصی بدین وسیله می تواند به صورت آنلاین مقاله تصویری دریافت نماید. با یک کلیک برروی ربات مقاله تصویری، قادر خواهید بود که تصویر مقاله خود را با یک کلیک دریافت نمایید.
  • هنگامی که مقاله تصویری شما ساخته شد می توانید آن را به یوتیوب و یا دیگر سایت های اشتراک گذاری تصویری ارسال نمایید. موتورهای جستجو مانند این تصاویرهستند. همانند وب سایت ها،‌فایلهای ftp، گزارشات و یا صفحات مقاله رتبه بندی می شوند. مشاهده خواهید کرد که با یک مقاله چه مسافتی را خواهید پیمود. این 4 مرحله مقداری زمان برای کامل شدن نیاز دارد. اما نه آن زمانی که شما فکر می کنید. چه روش دیگری برای انجام آن در نظر دارید؟؟ می توانید علاوه بر این، تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کرده و همچنین در مورد ایجاد ترافیک وب سایت تان جدی باشید. شما زمان زیادی را با کارهای بی حاصل تلف کردید. با اعتماد به این 4 مرحله و به کارگیری آن و همچنین گذاشتن زمان برای آن مطمئناً ترافیک زیادی بر روی طراحی سایت کرج خود خواهید داشت.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 8 میانگین: 5]