تاثیر تصاویر در طراحی سایت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / تاثیر تصاویر در طراحی سایت

تاثیر تصاویر در طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

تصاویر در طراحی سایت

در طراحی سایت باید از تصاویر استفاده کرد. طراحی سایت هایی که تصویر ندارند قطعا نمیتوانند برای بازدیدکنندگان خود جذاب باشند. تصاویر زیبا در جذب بازدید کننده نقش بسیار مهمی دارند.

وجود تصاویر در گرافیک سایت بسیار مهم و ضروری است. در طراحی سایت در کرج ،باید از تصاویر مرتبط و با کیفیت و با حجم کم استفاده شود . طراحان وب سایت در این زمینه معتقدند وجود تصاویر با ویژگی های فوق ، امری فوق العاده ضروری است.

ویژگی تصاویر در طراحی سایت گرافیکی

هر تصویری برای استفاده در طراحی سایت مناسب نیست. طراحی سایت گرافیکی بر پایه تصاویر می باشد . تصاویری ایده آل و زیبا هستند که از نظر ابعاد، حجم، کیفیت و… بر پایه اصول و قواعد باشند. طراحان سایت اصولا تصاویری که دارای این ویژگی باشند را انتخاب میکنند .بهتر است بدانید سایت هایی وجود دارد که تصاویر مورد استفاده شما را مورد بررسی قرار می دهند . حتی تصاویر دارای خطای شما را بصورت استاندارد به شما نشان خواهند داد.

گرافیک و بهینه سازی تصاویر در طراحی وبسایت

موتورهای جستجو سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند. در این بررسی تصاویر استفاده شده در طراحی سایت در کرج هم مورد بررسی قرار می گیرند . تصاویر باید از هر لحاظ استاندارد باشند . چنانچه تصاویر استاندارد باشند می توان ادعا کرد گرافیک سایت خوب کار شده است . اگر تصاویر بدرستی انتخاب شده باشند، سرعت لود صفحات نیز بسیار بالاتر خواهد رفت. اگر همه موارد در این زمینه بدرستی انجام شود سرعت سایت بالاتر رفته و بازدید کنندگان راضی تر خواهند بود. در نتیجه تعداد کاربرانی که به سمت سایت جذب خواهند شد افزایش می یابد.

سعی کنید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.کارشناسان و طراحان سایت در این زمینه بر این باورند تصاویر خودتان را قبل از اینکه در سایت آپلود کنید Save for web بگیرید . برای این اقدام از نرم افزار فتوشاپ می توانید کمک بگیرید . از این طریق می توانید تصویر استانداردی برای سایت خود آماده کرده و گرافیک سایت را در حد ایده آل قرار دهید.

سئو سایت

چنانچه در تصاویر استفاده شده در طراحی وبسایت از Alt , Title استفاده کنید به سئوی سایت بسیار کمک خواهید کرد. موتورهای جستجو به این فرآیند اهمیت بسیاری می دهند.

انتخاب عکس برای طراحی سایت

سعی کنید از تصاویر یونیک و منحصر به فرد در طراحی سایت کرج خود استفاده کنید این امر به پیشرفت شما کمک شایانی خواهد کرد.حتی با این اقدام کاربران بیشتری را جذب خواهید کرد .تصاویر استفاده شده در سایت بهتر است دارای معنا و مفهومی باشد. معمولاً تصاویری که بازدید کننده را به فکر فرو میبرد بسیار مناسب تر است از تصاویری که در ذهنیت کاربران ساده جلوه میکند.اگر دقت کرده باشید در طراحی سایت های خارجی از تصاویر با کیفیت بالا و استاندارد استفاده میشود. بهتر است سایت های ایرانی نیز از این تکنیک استفاده کنند و گرافیک سایت را بهبود بخشند.

طراحی سایت گرافیکی

اگر قصد دارید کسب و کار خود را راه اندازی کرده و طراحی سایت گرافیکی را شروع کنید. حتماً با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت نمایید . نکات ویژه ای در خصوص طراحی سایت وجود دارد که تنها متخصصان بر آن تسلط دارند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]