بهینه سازی موتورهای جست وجو و کیفیت محتوا

خانه / آموزشی / بهینه سازی موتورهای جست وجو و کیفیت محتوا

بهینه سازی موتورهای جست وجو و کیفیت محتوا

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

بهینه سازی موتورهای جست وجو

بهینه سازی موتورهای جست وجو، اهمیت کیفیت محتوای طراحی سایت ها در سئو بسیار زیاد می باشد. یکی از غلط ترین تصورات رایج که به منظور رتبه بندی خوب در سئو می باشد. این است که باید محتوای صفحه به صفحهء وب سایت شما با کلمات و عبارات کلیدی مرتبط با موضوع پر شود. با این حال درست است که وب سایت شما نیاز به طراحی مناسب با کیفیت بسیار بالا داشته. که ترکیبی از کلمات کلیدی مهم باشد. اما این درست نیست که محتوایوب سایت خود را با حجم زیادی از کلمات کلیدی پر نمایید.

در واقع کیفیت بالای محتوا برای اکثر صاحبان وب سایت ها بسیار مهم می باشد. به هر حال محتوا با کیفیت بالا برای موتورهای جستجو نیز بسیار پر اهمیت و متفاوت است. چیزی که شما باید دریابید این است که صاحبان وب سایت ها هم اکنون بیشتر نیاز به تمرکز بر روی کیفیت محتوا نسبت به موضوع سئو دارند.

واقعیت امر این است که کیفیت محتوا تنها انتظار خوانندگان از طراحی سایت در کرج نیست. بلکه چیزی است که موتورهای جستجو نیز از آن در حال یادگیری و استفاده می باشند. به طور مثال موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو، در حال حاضر برنامه های نرم افزاری پیچیده ای طراحی کرده اند. که نه تنها به خوانندگان، وب سایت هایی که دارای محتوای مناسب هستند. ارائه می کند بلکه توانایی فهم زبانهای مختلف نیز دارد. در واقع این برنامه ها برای یادگیری زبان طراحی شده اند.

فراهم کردن اطلاعات ارزشمند

اگر وب سایت شما پر از اطلاعات غیر قابل استفاده و بی مصرف باشد. اما مقدار زیادی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع در محتوای وب سایت داشته باشید. نمی توانید موتورهای جستجو را گول بزنید. در اغلب موارد خواهید دید، نتایج سئوی وب سایت شما حتی نزدیک به رتبه ای که تصور می کردید نیز نمی باشد.

هر چند بسیاری از صاحبان وب سایت ها قادر به درک و مشاهدهء این موضوع نبوده است. و دائماً در حال پر کردن محتوای سایت خود از کلمات کلیدی بوده و بر این باورند که اصلاً نیازی به اطلاعات کافی و مفید نیز در وب سایت نمی باشد. از طرفی کلید حل این موضوع در دست: نوشتن مطالب با کیفیت بوده که مرتبط با خوانندگان باشد. در واقع پس از انجام تمامی این امور، برای جلب توجه خواننده به صفحات وب شما، آخرین چیزی که می خواهید. تشویق خوانندگان آنها به ماندن در وب سایت شما و یا انجام عملی که شما نیز خواهان انجام آن هستید، نمی باشد!

در واقع فراهم کردن اطلاعات ارزشمند برای آنها و داشتن شانس خوب برای ادامهء ارتباط با طراحی سایت کرج شما لازم می باشد. این چیزی است که قطعاً می خواهید اتفاق بیافتد.

به جای پر کردن کلمات کلیدی و اطلاعات ابتدایی در صفحات وب سایت، کیفیت محتوای مطالب را بالا ببرید. مطمئن شوید در وب سایت خود بیش از حد از چاشنی کلمات کلیدی استفاده نکرده اید. بر روی تراکم کمتر و کیفیت بیشتر محتوای وب سایت تمرکز نمایید. در آخر چیزی که اهمیت دارد. تمرکز بر بهبود قابلیتهای طراحی سایت در کرج شما می باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]