بازاریابی موتور جستجو یاهو! – آنچه باید در این مورد بدانید

خانه / آموزشی / بازاریابی موتور جستجو یاهو! – آنچه باید در این مورد بدانید

بازاریابی موتور جستجو یاهو! – آنچه باید در این مورد بدانید

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

موتور جستجو یاهو

موتور جستجو یاهو ، بازاریابی موتور جستجو یاهو دقیقاً در پشت برنامه های گوگل Adwords در طراحی سایت در کرج قرار دارد كه مطمئناً همه ما در این مورد آگاهی داریم. با این حال باید بدانید كه دقیقاً به دلایل وجود فضای رقابتی كمتر، هزینه های كمتر و conversion rate بالا است. كه باید بازاریابی موتور جستجو یاهو را امتحان كنید.

بازاریابان اینترنتی و تبلیغ كنندگان آنلاین معمولاً تمایل به آزمایش بازارهای جدید را داشته تا محصولات خود را به آرامی در یاهو معرفی كنند. PPC نیز در این مورد تبدیل به یك كانون جدید خواهد شد. زیرا كه یاهو این استطاعت و لیاقت را دارد. 

باید كشف كنیم كه هنگام بازاریابی در موتور جستجو یاهو و PPC در آن باید چه مسائلی را در ذهن خود به یاد داشته باشیم.

– بهره مندی از مزایای ارزشمند داده های CTR قبلی شما 

هنگام مطالعه بر روی تبلیغات تان در یاهو باید از روند كلیك های قبلی برای تعیین كیفیت آگهی هایتان استفاده كنید. حتی اگر این روش قطعی نبوده و یا تنها راه و منبع سنجش و تعیین كننده در یاهو نباشد. باید حتماً در این زمینه تحقیق و بررسی انجام دهید.

این موضوع بدان معنی است. كه گاهی اوقات هنگام ایجاد كمپین تیلیغاتی و برای بدست آوردن ROI مطلوب از طریق PPC در یاهو باید بیشتر تلاش كرده و سختی بیشتری را تحمل نمایید.

مسیرهای موفق كمپین ها كه ممكن است در گذشته تجربهء آن را داشته باشید. احتمالاً از طریق پیروزی های شما با PPC در یاهو فراتر نیز خواهد رفت.

مطمئن شوید كه تمامی عوامل برای انجام بازاریابی اینترنتی در یاهو را می دانید و از آنها با خبر هستید.

هنگامی كه تصمیم به اجرای یك كمپین PPC در یاهو را دارید، بسیار مهم است. كه آمادهء سرمایه گذاری باشید تا از انجام موفقیت آمیز كارها در كمپین خود مطمئن شوید.

همچنین بسیار مهم است. كه اولین سپردهء شما پس از ایجاد اشتراك و عضویت شما، سبب بروز مشكلات نشده و آمادهء پوشش دادن هزینه های اضافی در كمپین بازاریابی موتورهای جستجوی شما باشد.

حداقل مقداری كه شما برای شروع این كار نیاز دارید 30 دلار می باشد. باید امیدوار باشید كه كمپین شما سبب درآمد زایی شده و به همین دلیل است. كه باید آن را بهینه سازی كرده و پیگیر هزینه های CPC شوید.

– پیگیری و بررسی تبلیغات اینترنتی شما

بدون شك تنها راه برای اطمینان از موفقیت كمپین PPC در یاهو، اطمینان و ردیابی تمامی آمار فعالیت تان می باشد. یاهو اقدام به ارائه برخی از ابزارها برای كمك به پیگیری و بررسی آمار و گزارشات شما كرده است. اما هرگز نباید فقط به آنها تكیه كنید. 

در اینجا ایده این است كه شما می خواهید كلمات كلیدی كه به خوبی عمل نكرده و نتایج مثبتی از آنها به دست نمی آید را حذف كنید.

فقط هنگامی میتوانید به نتایج بهتری دسترسی داشته باشید. كه اطلاعات دقیقی از نحوهء عملكرد در بازاریابی موتور جستجو یاهو داشته باشید. چیزی كه یاهو جهت ارائهء آن با شكست مواجه شده است!

كلمات كلیدی مناسب و پیشرفته شما باید بر طبق لیست اصطلاحات حذف شده، جمع آوری شود. و تنها راه ممكن برای تدوین این لیست ردیابی و بررسی دقیق آن است. اگر هدف شما برای شكوفایی كمپین PPC در یاهو می باشد. باید هدفگذاری شما در نواحی باشد كه نیازی به بهبود و گسترش در آن می باشد.

هرگز به روز رسانی كیفیت تبلیغات كلیكی و اینترنتی خود در یاهو را فراموش نكنید. به یاد داشته باشید كه مهمترین خروجی از تبلیغات PPC در یاهو، نتیجهء آن است.

اگر توانایی رسیدن به ROI خوبی در یاهو از نتایج چشمگیر آن را دارید. مطمئناً برای موفقیت خود در بازاریابی موتور جستجو در طراحی سایت و پیشرفت در كسب و كار آنلاین تان می توانید جشن بگیرید.

مقایسه موتورجستجو یاهو با سایرین در طراحی سایت در کرج

Yahoo تنها وب سایت در نوع خود نیست و از رقیبان فراوانی مثل گوگل برخوردار است. Google بسیار شبیه یاهو است زیرا مثل Yahoo خدمات مختلفی مانند Google Search ،Gmail ،Google News، یک ابزار جستجو امور مالی، نتایج خرید داخلی و غیره را برای ارائه میگذارد.
Yandex نیز موتورجستجویی است که خدمات مختلفی همچون حساب ایمیل، راهی برای یافتن مسیرها در نقشه و موتور جستجو برای یافتن تصاویر، صفحات وب و فیلم ها برای کاربران خود فراهم میسازد موتورهای جستجوی وب دیگری همچون DuckDuckGo ،Bing و Dogpile نیز وجود دارند. یاهو ایمیل هم تنها یکی از هزاران ارائه دهندگان سرویس ایمیل رایگان می باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]