افزایش ترافیک سایت با آنالیز تبلیغات کلیکی گوگل در سه مرحله

خانه / آموزشی / افزایش ترافیک سایت با آنالیز تبلیغات کلیکی گوگل در سه مرحله

افزایش ترافیک سایت با آنالیز تبلیغات کلیکی گوگل در سه مرحله

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

آنالیز تبلیغات کلیکی

آنالیز تبلیغات کلیکی ، در این مقاله در عرض 5 دقیقه مراحل گام به گام تحلیل طراحی سایت برای تبلیغات کلیکی گوگل (PPC) آموزش داده می شود. این مراحل به صورت کاملا موثر به افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش کمک می کند. زیرا کاربر کلمات کلیدی مناسب و سود آور را انتخاب می نماید. در نتیجه سایت در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار می گیرد.

آنالیز تبلیغات گوگل یک ابزار کاربردی برای بهبود عملکرد تبلیغاتی در گوگل است. با استفاده از این ابزار، می توانید به راحتی میزان ترافیک و کارایی تبلیغات خود را اندازه گیری کنید و بهبود آن ها را در پیش بگیرید.

پیدا کردن کلمات کلیدی

در حالیکه اکثر افراد از ابزارهای رایگان برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده می نمایند. شما می توانید با استفاده از دیگر ابزارها، بهترین کلمات کلیدی را برای تبلیغات کلیکی انتخاب نمایید. و از رقبای خود پیشی بگیرید.

برای این کار به اکانت خود در گوگل آنالیتیک و همچنین تبلیغات کلیکی گوگل مراجعه نمایید. و در آنها بدنبال بهترین کلمات کلیدی با بیشترین میزان فروش باشید.

بهینه سازی صفحات سایت

به وسیله سرمایه گذاری بر روی ترافیک تبلیغات کلیکی گوگل، شما به راحتی می توانید نرخ کلیک و Bounce Rate را اندازه گیری نمایید. و بر اساس آن صفحات فرود را به منظور جذب مخاطبان بیشتر و قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو، بهینه سازی کنید.

علاوه بر این، با بررسی بیشتر نرخ تبدیل در تبلیغات کلیکی گوگل شما می توانید متا تگهای خود را بر اساس آن به روزرسانی کنید.

در نهایت، بعد از اینکه کلمات کلیدی با ارزش خود را در صفحات فرود قرار دادید. طراحی سایت در کرج شما آماده قرار گرفتن در رتبه های بالای نتایج جستجوست.

استراتژی گرفتن لینک

گرفتن لینک نیز یکی از روشهای افزایش ترافیک سایت است اما باید لینکی که انتخاب می کنید مناسب باشد. در زیر روشی کارآمد و سریع ارائه شده است تا بهترین لینکها را برای طراحی سایت کرج خود انتخاب نمایید:

  • ابتدا تمام سایت هایی را که با کلمات کلیدی (برای تبلیغات کلیکی گوگل) شما در رتبه های 1 تا 10 موتورهای جستجو قرار دارند را بیابید.
  • سایت ها را در مرورگر باز نمایید و به دنبال تمام سایت ها و وبلاگهای مرتبط بگردید.
  • حال شما لیستی از سایت های مناسب برای گرفتن لینک دارید، در این مرحله لینک صفحات فرود خود را در این سایت ها قرار دهید. فقط توجه داشته باشید که انکر تکس لینکها، کلمات کلیدی شما باشد.

به‌روز‌رسانی محتوا برای افزایش ترافیک سایت

به‌روز‌رسانی محتوای سایت باید در اولویت اول قرار گیرد؛ زمانی که به‌طور منظم در حال به‌روز‌رسانی محتوای سایت باشید، مخاطبان قادر هستند به‌روز‌ترین و جدیدترین مطالب را در وبسایت شما دیدن کنند که این امر سبب بالا رفتن بازدید و ترافیک سایت شما در طراحی سایت در کرج شما می‌گردد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]