اصول مهم در سئو

خانه / آموزشی / اصول مهم در سئو

اصول مهم در سئو

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

اهمیت سئو

اهمیت سئو ، به سئو اهمیت بدهید اگر نسبت به سئوی سایت بی‌اهمیت باشید. بازدیدکنندگانی که از طریق موتورهای جستجوگر ممکن است. از سایت شما دیدن کنند را از دست خواهید داد.

اگر وب سایت و سئو سایت را ارتقا ندهید موتورهای جستجو نمی‌توانند طراحی سایت در کرج را پیدا کرده. و برپایه کلمات کلیدی مرتبط با بیزنس و کار شما دسته‌بندی کنند. و به بازدیدکنندگان نمایش دهند.
دقت کنید که توجه به مسائل داخلی (on-site) و خارجی (off-site) به صورت همزمان الزامی است. زیرا با ارتقای هر دو، امکان رسیدن به نتیجه مطلوب میسر است.

رنکینگ

رنکینگ می‌تواند گمراه‌ کننده نیز باشد. صفحات با رنکینگ بالا اگر باعث فروش نشوند عملا بی فایده و غیر مفید هستند. هدف اصلی باید ارتقا فروش باشد.
صفحات رنکینگ پایین هم می‌توانند با صفحات دیگر با رنکینگ بالاتر رقابت کنند.
بیزنس‌های کوچک می‌توانند رتبه‌ی بالاتری نسبت به  بیزنس‌های بزرگ داشته باشند. غیر ممکن نیست که صفحه‌ای از طراحی سایت یک شرکت کوچک بالاترو برتر از صفحه‌ی وب سایت شرکت بزرگتر در رتبه‌بندی قرار داشته باشد.
موتورهای جستجو صفحات وب را رتبه بندی می‌کنند نه کل وب سایت را. پس این موضوع که یک صفحه جایگاه خوبی بین موتورهای جستجوگر پیدا کند. به خصوصیات و  کیفیت همان صفحه برمی‌گردد.

نقش رقبا در سئو

همواره رقبا را در نظر داشته باشید ،در واقع کلمات کلیدی چالش سختی بین شما و رقباست. کلمات کلیدی که توسط سایت‌هایی با رنکینگ بالا انتخاب شده است را چک کرده و مشاهده کنید رقبا دقیقا چه کاری انجام داده اند. و برای ارتقای سئو چه تلاش‌ های کرده‌اند ولی دقت داشته باشید که تقلید کورکورانه برای بهینه سازی سئو راهکار خوبی نیست چون هیچ دو سایتی کاملا مشابه نیستند.

رقبا در سئو یکی از عوامل مهم برای رتبه‌بندی صفحات ذر طراحی سایت موتورهای جستجو هستند. در واقع، این رقبا شامل سایر وب‌سایت‌هایی هستند که به همان موضوعاتی که صفحه شما درباره آن صحبت می‌کند، می‌پردازند. اگر صفحه شما در بین رقبا رتبه بالاتری داشته باشد، احتمالاً در بین نتایج برتر موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت. اما اگر رقبا شما در بین صفحات نتایج برتر باشند، این می‌تواند باعث کاهش رتبه شما شود.

بنابراین، برای بهبود رتبه صفحات وب در موتورهای جستجو، باید به بررسی رقبا پرداخت و سعی کرد تا با رقابت با آن‌ها، بهبود رتبه صفحه خود را ایجاد کنید. این امر شامل بهینه‌سازی محتوا، کلمات کلیدی، لینک‌های داخلی و خارجی و سایر عوامل سئو است. همچنین، باید به دنبال راهکارهای خلاقانه برای جذب بازدیدکنندگان و تفاوت با رقبا باشید.

سئو و رتبه بندی در موتور جستجو

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا طراحی سایت کرج من در جایگاه مناسب خود قرار بگیرد و یا این رتبه و جایگاه تا چه مدت برای من خواهد بود:
هرچه وب سایت جدیدتر باشد، برای بهینه سازی سایت باید صبورتر باشیم زیرا کسب قدرت و اطمینان، زمان بر است و برای توسعه احتیاج به زمان دارید.
مدت زمان سئو شدن سایت ، قزعا با زمانی که برایش وقت گذاشته می شود ارتباط مستقیمی دارد. بعضی ها فکر می کنند که فقط با هزینه کردن می‌توانند این امر را ترسیع دهند .
نتیجه‌ی ارتقای سئو ثابت نیست. یعنی کارهایی که امروز روی سئو انجام می‌دهید ممکن است در ماه های بعدی به نتیجه برسد.
کار روی سئو زمان خاصی ندارد ، اگر می‌خواهید رنکینگ بهتر داشته باشید و بینندگان بیشتری را جذب کرده و فروش بیشتری داشته باشید باید همواره در حال توسعه دادن سئو باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]