ارتباط بین ترافیک هدفمند وب سایت و سود دریافتی از فروش

خانه / آموزشی / ارتباط بین ترافیک هدفمند وب سایت و سود دریافتی از فروش

ارتباط بین ترافیک هدفمند وب سایت و سود دریافتی از فروش

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

ترافیک سایت

ترافیک سایت به مجموعه افرادی اطلاق می‌شود که بازدیدکنندگان سایت شما هستند و به صفحات آن دسترسی دارند. به عبارت دیگر، ترافیک سایت به میزان بازدیدکنندگان و تعداد بازدیدهایی که در طراحی سایت شما رخ می‌دهد، اشاره دارد. ترافیک سایت می‌تواند از طریق موتورهای جستجو، لینک‌های خارجی و یا دیگر روش‌های تبلیغاتی به دست آید.

ترافیک سایت می‌تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، رشد کسب و کار و افزایش فروش کمک کند. برای بهبود ترافیک سایت، می‌توانید از روش‌هایی مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تبلیغات پرداخت به‌ازای کلیک، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و … استفاده کنید. همچنین محتوای با کیفیت و مفید و طراحی سایت در کرج حرفه‌ای نیز می‌تواند به بهبود ترافیک سایت شما کمک کند.

همه ما از این واقعیت آگاه هستیم. که بدون داشتن ترافیک وب در بازاریابی آنلاین ، قادر به فروش بالا در فرصت های بدست آمده نخواهیم بود. هستند کسانی که به شما می گویند که تمامی این ترافیک وب سایتها مناسب بوده. اما این گفته فقط زمانی درست خواهد بود. که ترافیک وب سایت بی هدف به وب سایت شما هدایت نشود.

یک تفاوت بزرگ بین ترافیک وب سایت به صورت هدفمند و ترافیک بی هدف وجود دارد. و کلید موفقیت طراحی سایت شما و همچنین داشتن فروش بالای محصولات و خدمات، در گروی درک و فهم رابطه بین هر دو نوع ترافیک وب و چگونگی تاثیر آن بر سود فروش محصولات و خدمات شما می باشد. درک این مسئله برای داشتن نتیجه بهتر از تلاش های شما، بسیار مهم و حیاتی می باشد.

در این مقاله به برخی از تفاوت های بین ترافیک سایت به صورت هدفمند و بی هدف، اشاره می کنیم:

ترافیک وب سایت هدفمند معمولاً در صورتی که از راه هایی مانند موتورهای جستجو، ایمیل، خبر نامه و یا حتی از طریق صفحة فروش و تبلیغات و بنرها به وب سایت هدایت شود. در واقع واجد شرایط بوده و مفید خواهد بود.

این نوع ترافیک وب سایت به طور کلی شامل افرادی است محصولات و خدمات و همچنین اطلاعاتی که وب سایت شما ارائه می کند. برای آنها جذاب بوده و برای اثبات آن، اقدام به فعالیت نیز می نمایند.

ترافیک وب به صورت بی هدف، به زبان ساده معمولاً به بازدیدکنندگانی اطلاق می شود. که از وب سایت شما بازدید کرده. و یا از طریق تبلیغات وب سایت شما در مکان های دیگر با شما آشنا شده.

که از دید آنها مطالب و محتویات طراحی سایت در کرج شما و یا محصولات و خدمات شما برای آنها واجد شرایط نمی باشد. اینها معمولاً افرادی هستند. که از طریق وب سایت ها که دارای تبلیغات کلیکی هستند.

به ازای هر کلیک

و اعضای آن وب سایت به ازای هر کلیک برای دریافت پول بر روی آگهی وب سایت تجاری آنلاین شما کلیک می کنند. این بدان معنا نیست که هیچ علاقه ای به محصولات و یا خدمات شما داشته و یا اطلاعات موجود در وب سایت برای آنها جذابیت دارد.

پس اکنون که با این توضیحات به تمایز بین ترافیک هدفمند وب سایت و ترافیکهای بی هدف پی بردید. قادر به تشخیص و درک این موضوع خواهید بود که چرا ایجاد ترافیک وب سایت به صورت هدفمند، بسیار مهم می باشد.

آیا می توانید تصور کنید که شما صاحب وب سایتی هستید. که هدف آن وب سایت فروش تجهیزات بازی گلف می باشد و بازدیدکنندگان وب سایت شما هم مطلقاً هیچ علاقه و تمایلی به بازی گلف ندارند.

فکر می کنید چقدر شانس برای ماندن افراد در وب سایت شما بیشتر از یک دقیقه است. ویا چند درصد ممکن است که این افراد تبدیل به مشتریان وب سایت شما بشوند. بنابراین وجود 100 بازدیدکننده که در گوگل به دنبال وب سایتی هستند.

بازدید از وب سایت

که اقدام به فروش تجهیزات گلف می کند. مطمئناً بهتر از داشتن 1000 نفر که فقط به دلیل پرداخت پول به ازای کلیک، علاقمند به بازدید از وب سایت شما هستند. به همین دلیل رتبه ترافیک که از طرف گوگل هدایت می شود بسیار بالا می باشد.

دلیل آن این است که هر کسی برای یافتن طراحی سایت کرج مورد نظر خود، ملزم به انجام جستجو در گوگل شده. و برای یافتن اطلاعات و یا محصول مورد نظر خود در گوگل جستجو و بررسی انجام داده است.

در نتیجه ترافیکهای سایت با کیفیت بالا به معنی فروش بهتر محصولات و یا خدمات ارائه شدهء شما می باشد.

نه تنها ترافیک هدفمند سایت منجر به بهبود conversion rate می شود. بلکه حرف آخر در ایجاد ترافیک سایت با حجم بالا برای وب سایت تجاری و بازاریابی آنلاین شما را میزند.

اگر وب سایت شما حاوی مطالب خوب و اطلاعات مفید باشد. به بازدید کنندگان سایت شما این امکان را می دهد. که مطالب وب سایت شما و یا اطلاعات مربوط به وب سایت تان را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یا تویتر به اشتراک بگذارند.

محتوای وب سایت

مطمئناً این روش بسیار قوی عمل می کند. و منجر به هدایت ترافیکهای بیشتر، مستقیماً به وب سایت شده و بک لینک بوجود می آید. در واقع نیازی به انجام کار فوق العاده ای در این مورد از طرف شما نخواهد بود.

ترافیک سایت به صورت بی هدف چنین امتیازی به شما نخواهد داد. دلیل آن هم ساده است. بازدیدکنندگان هیچ نوع سرمایه گذاری بر روی محتوای وب سایت شما و اطلاعات ارائه شده در آن نخواهد کرد. زیرا که واقعاً به اهداف وب سایت شما و یا هر آنچه که شما برای گفتن دارید. علاقه ای نداشته و به اشتراک گذاری آن با دیگران نیز تمایلی نخواهند داشت.

همانطور که می بینید بین ترافیک هدفمند وب سایت و ترافیکهای بی هدف تفاوت بزرگ و عمیقی وجود دارد . امیدوارم که حالا متوجه شده باشید که چرا باید ترافیک هدفمند برای وب سایت خود ترجیح دهید.

مزیت هدایت ترافیک هدفمند وب سایت ،برای بازاریابی آنلاین شما در واقع بدست آوردن سود سرشار از فروشی است. که هرگز نمی توانید آن را از ترافیک های بی هدف  بدست آورید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]