کسب و کار اینترنتی – چرا 95٪ از بازاریابان اینترنتی در کار خود ناموفق اند؟!

خانه / آموزشی / کسب و کار اینترنتی – چرا 95٪ از بازاریابان اینترنتی در کار خود ناموفق اند؟!

کسب و کار اینترنتی – چرا 95٪ از بازاریابان اینترنتی در کار خود ناموفق اند؟!

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

کسب وکار اینترنتی

کسب وکار اینترنتی ، این موضوع یک واقعیت دلسرد کننده است. اما تمامی بازاریابان اینترنتی با پتانسیل بالا تمایل دارند که موفق باشند. و فقط 5٪ از آنها فروش موفقیت آمیز داشته و از سرمایه خود به خوبی محافظت می کنند.

افت بزرگی در آمارها و پس از گذشت از مانع اول در بازاریابی اینترنتی در اکثریت قریب به اتفاق افرادی است. که تمایل به انجام بازاریابی اینترنتی موفق دارند.

فکر می کنید جرا بسیاری از افراد قبل از شروع بازاریابی اینترنتی و تاسیس یک کسب و کار اینترنتی از انجام آن دست می کشند. این ارقام در تضاد کامل با کسانی است که کسب و کار خود را از ابتدا به صورت سنتی شروع کرده اند.

این ارقام در تضاد کامل با کسانی است که کسب و کار خود را از ابتدا به صورت سنتی و آفلاین شروع کرده اند.

با توجه به آمار منتشر شده توسط سازمان کسب و کارهای کوچک Small Business Administration (SBA)، 7 نفر از 10 نفر کارفرمایان کسب و کارهای جدید، حداقل برای دو سال و 51٪ حداقل برای 5 سال موفق مانده اند.

اما بعد از این دوره اعتقاد بر این است که 50٪ از کسب و کارها در سال اول با شکست مواجه شده و 95٪ از آنها نیز در طی 5 سال اول با شکست مواجه می شود.


کسب و کار های اینترنتی در بسیاری از موارد با مشکلات و چالش هایی روبرو هستند که ممکن است باعث عدم موفقیت آنها شود. برخی از این مشکلات عبارتند از:

  1. رقابت شدید: رقابت در بازار آنلاین بسیار بیشتر و شدیدتر است و بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نمی توانند با رقبای خود رقابت کنند.
  2. نداشتن استراتژی بازاریابی مناسب: بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نمی توانند استراتژی بازاریابی مناسبی برای خود پیدا کنند و به همین دلیل نمی توانند به موفقیت دست یابند.
  3. مشکلات فنی: مشکلات فنی مانند اختلالات در طراحی سایت در کرج ، مشکلات در فرآیند خرید، مشکلات در پرداخت و … باعث می شوند که مشتریان به سمت سایت های رقیب روی آورند.
  4. نداشتن توانایی مالی: برخی از کسب و کارهای اینترنتی نمی توانند هزینه های لازم برای تبلیغات و بازاریابی را پرداخت کنند و به همین دلیل نمی توانند به موفقیت دست یابند.
  5. عدم توانایی در پاسخگویی به نیازهای مشتریان: بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نمی توانند به درستی به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهند و به همین دلیل نمی توانند مشتریان جدید به خود جذب کنند.

طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی

فکر می کنید چرا اینقدر تفاوت ها فاحش است!؟ یکی از عوامل کلیدی عدم موفقیت، “سهولتی” است. که در آغاز تاسیس کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد.

فکر می کنید مخارج اولیه در کسب و کار اینترنتی برای شروع چیست و چقدر است؟

طراحی یک طراحی سایت ساده، یک محصول برای فروش، یک نام دامنه، یک شرکت میزبانی وب و یک پاسخگوی خودکار برای شروع کافی است!

همه اینها کارها می تواند با 500 دلار انجام شود. اگر حتی قادر به انجام این مراحل ساده به تنهایی نیستید. باید بدانید که “انجمن های تجاری” بسیار بسیار زیادی هستند. که می توانند از طرف شما اقدام به راه اندازی طراحی سایت در کرج برای کسب و کار اینترنتی شما نمایند.

صاحبان کسب وکار

این موضوع را با صاحبان کسبو کارهای سنتی و آفلاین مقایسه نمایید. آنها مجبورند که محلی برای فعالیت های خود دست و پا کرده و برای منابع مالی و احتمالاً پیدا کردن کارکنان نیز اقدام نمایند.

همچنین باید ترتیبی برای انجام کارهای حسابداری و وکیلی برای مراقبت از بحثهای مالی و دیگر مسائل قانونی داشته باشند. این فهرست همچنان ادامه دارد!

ما فقط برخی از موارد برای شروع یک کسب و کار جدید و سنتی را محاسبه کردیم. که این عدد کمی خیره کننده است! هزینه شروع حدود 500/40 دلار و هزینه های جاری ماهیانه حدود 12000 دلار می باشد!

فرض کنید که تا 6 ماه بعد از تاسیس این تجارت می توانید به طور مداوم مشتری پیدا کنید. پس مجموع هزینه های کلی برای 6 ماه اول حدود 500/112 دلار خواهد رسید!


اجازه دهید فقط این دو را کنار هم قرار دهیم. 500 دلار برای شروع کسب و کار اینترنتی و 500/112 دلار برای شروع یک کسب و کار آفلاین و سنتی.

حدس بزنید کدامیک از این کسب و کارها بیشتر به کار خود متعهد خواهند بود. 

کلمه کلیدی در اینجا “سرمایه گذاری” است. هر چه تمایل بیشتری در سرمایه گذاری در کسب و کار داشته باشید. تمایل بیشتری به چسبیدن به کار و تعهد در انجام هر چه بهتر آن خواهد بود.

به نظر شما چه کسی مایل به دور ریختن سرمایه 500/112 دلاری است؟ و در مقابل دست کشیدن از کسب و کار اینترنتی 500 دلاری، شکست بزرگی نبوده و چیز زیادی از دست نخواهید داد.

کسب و کار اینترنتی

هنگامی که ما از بازاریابان اینترنتی که تمایل به انجام کسب و کار اینترنتی در وب دارند. ایمیلی مبنی بر کنایه و زبان بازی برای پرداخت 197 دلار برای یک محصول که می تواند واقعاً یک کسب و کار آنلاین سودآور برایشان داشته باشد دریافت می کنیم.

واقعاً از آنها دلسرد و نا امید می شویم. پس واقع بین باشید. اگر واقعاً به رویای بازاریابی و کسب و کار اینترنتی خود متعهد هستید. باید تکالیف خود و وظایف تان را انجام دهید.

ما در اینجا در مورد تجارب بدست آمده صحبت کردیم. یکی دیگر از علایق افراد، معامله و کسب و کار در بازارهای ارز و تبادلات خارجی و مبادلات سهام و بورس می باشد. 

هنگامی که ما برای اولین بار این کار را شروع کردیم. به دنبال ارزان ترین سیستم موجود در بورس بوده و در پایان تعدادی از آنها را خریداری کردیم. کلاً با 50 دلار تمام شد. بدون استثنا تمامی سیستم کاملاً و مطلقاً آشغال بودند!

پس از ماه ها سرخوردگی، شروع به یادگیری کردیم (البته کمی در یادگیری کند بودیم!) و به همین دلیل مدتی را صرف یادگیری و به دنبال بهترین سیستم بودیم و سر انجام بیش از 3000 دلار برای یک محصول مناسب سرمایه گذاری کردیم.

مرسوم‌ترین روش‌های کسب وکار اینترنتی در طراحی سایت در کرج چیست؟

روش‌های دیگری هستند که نیاز به تخصص دارند. برای مثال کدنویسی، دیجیتال مارکتینگ، کپی رایتر و… که در ادامه شرح دادهایم. هر کسب و کار اینترنتی شرایط متفاوتی دارد که امکان دارد مناسب همه نباشد.

بازاریابی اینترنتی

صادقانه می گوییم که ما در این کار نا امید نشدیم. سطح پشتیبانی و آموزش در این کار بورس فوق العاده بود و ما از یک سیستم بسیار موثر در بورس که درآمدزایی مناسبی برایمان داشت، استفاده کردیم.

بعد از سالها کار کردن تفننی و خریداری بسیاری از “محصولات” که کم و بیش کلاهبرداری در آن نیز بوده. به تازگی تصمیم مشابهی با بازاریابی اینترنتی گرفته ایم. سپس با سیستمی روبرو شدیم که توسط شخصی ارائه شده بود که می دانستیم مناسب و قابل اعتماد است.

مقدار قابل توجهی پول سرمایه گذاری کردیم و بازاریابی اینترنتی ما روز به روز قوی و قوی تر گردید. کار آسانی نبود اما به دلیل سرمایه گذاری انجام شده، تمایل به ایجاد تعهدات لازم از نظر زمانی و تلاش بیشتر در کسب و کار ایجاد گردید. 

اما شما چطور؟ هنوز در حال تلاش برای شروع یک کسب وکار اینترنتی “ارزان و پیش پا افتاده” هستید؟ و یا تمایل به انجام تکالیف و وظایف خود و ایجاد سرمایه گذاری در آینده هستید؟

آیا می خواهید جزء 5٪ موفق در کسب وکار اینترنتی باشید و یا هنوز می خواهید به همان روش های قبلی ادامه دهید. و جزء 95٪ ناکام بمانید؟ مطمئناً پاسخ ها کاملاً واضح است.

اما در نهایت تصمیم با شماست. نتیجه گیری شما برای انجام هر کاری برای ما جالب خواهد بود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]